Vet dere hva?!?!
Aldri vært noe glad i makrell i tomat, men den nest uka skal jeg ete det HVERT forbanna måltid.
Mitt tips... Start-FFK 1-2!
---------------------------
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Aftenposten har et morsomt oppslag om Nordlie og Rekdal i dag, forresten.
Og F-b har et bilde av Nordlie som viser at knapt nok en mor kan elske en slik figur. Han ser virkelig overbrutal ut.
Uavgjort... jo, det burde ligge innen rekkevidde. Men spiller gutta slik de gjorde mot RBK så tror jeg vi vinner.
Nei, huvaligen, jeg orker ikke tenke på det. Start har en fullpakka stadion på sin side. Men håpet er det siste som forlater et menneske på dødsbedden, heter det. Så jeg håper....
Opprinnelig postet av Rund
Nei, huvaligen, jeg orker ikke tenke på det. Start har en fullpakka stadion på sin side. Men håpet er det siste som forlater et menneske på dødsbedden, heter det. Så jeg håper....
Det at Start har fullsatt stadion er nødvendigvis ikke en fordel. Publikumet her nede har blitt bortskjemt i løpet av året. Alle Start-supportere er sikker på seier i denne kampen. Har snakket med en del folk om det. I tilegg så bor jeg her nede og merker stemningen i byen.
Start supporterene kan fort begynne å pipe hvis Start spiller dårlig. Og Start har mange unge gutter i laget. Klarer de presset? Dette er vel den viktigste kampen de noen gang har spilt. Det gjelder nesten hele laget. Ser bort på stadion nå. Bare litt under 6 timer til det smeller der. Gleder/gruer meg......
Fredd
En av Plankehaugens små planker ;)
4 kopper kaffe til frokost var en tabbe. Sitter å rister i stolen...Pulsen er litt for høy og konsentrasjonen fraværende..
Under 5 timer til avspark
Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg...
Bli ferdig med kampen, jeg er for gammel til detta...
"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen
Ønsker FFK all lykke i Kristiandsand, synd jeg ikke kunne dra dit idag :(
Men men, sånn er det, når jeg skal spare opp til en Bergenstur i midten av Deesember....
Lyyyyyykkkkkke till Fredrikstad
"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert
Håper så inderlig det blir seier!!! eller hvertfall at Aafk taper
Uff, ingen har godt av å være såååå nervøøøøs
ellær?
LYKKE TIL FFK OG ALLE DERE SUPORTERE !!!
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Har det ikke bra i dag, altså! Men nervøsiteten til eksamen ble heldigvis helt borte i dette, som betyr så mye, mye mer!
Men som andre sier her. Jeg er helt sikker på at vi klarer dette. Guttane vet hva de står overfor, og kommer til å selge seg dyyyyrt!
En for alle, og alle for en nå, folkens!
"Når det gjelder FFK sitt lag, så er jeg glad MacDonald ikke starter kampen ut ifra antatt lagoppstilling. Han har ikke spilt mye i år, men mot oss i Fredrikstad var han virkelig god. Husker han kjørte karusell med blant annet Steinar Pedersen flere ganger. Heldigvis ble han byttet ut til pause pga en smell. Han har vel ikke imponert stort i FFK, men mot oss var han god, så jeg er glad vi slipper akkurat han.
Jeg er mest redd for hva hodesterke spillere som Wiig og Hoås kan finne på. Alt kan skje på dødballer, og det er aldri fordel å møte fyrtårn som Hoås. West kan å bli farlig med farten sin, men det betinger at han får ballen i beina, og det er det Start må prøve å unngå."
La oss håpe de har grunn til å frykte oss!
FOR FREDRIKSTAD STÅR VI EN FOR ALLE OG ALLE FOR EN!!!
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
LYKKE TIL FREDRIKSTAD! GJØR MEG MER STOLT EN DET JEG ALLEREDE ER !!! JEG ELSKER FFK OVER ALT I VERDEN....
FOR FREDRIKSTAD STÅR VI EN FOR ALLE OG ALLE FOR EN!!!
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
En av Plankehaugens små planker ;)
Mossekæll
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914