Overfylte busser
Demokraten skriver at 700 supportere skal fordeles på 8 busser, og allikevel skal det være ledige plasser i de 5 bussene som går rett hjem etter kampslutt.
De har solgt 700 enkeltbilletter til kampen.. Ikke alle skal sitte på bussene..
Jeg kjøpte f.eks 4 billetter og kjører ned selv ikveld..!
---------------------------
Sjefskodærn
Opprinnelig postet av marle
De har solgt 700 enkeltbilletter til kampen.. Ikke alle skal sitte på bussene..
Det sto det jeg skrev i Demokraten. Selvfølgelig vet jeg at det er feil. Jeg har kjøpt 5 billetter, og 4 av de ordner seg transport på egenhånd. De drar ned i dag. Jeg reiser ned med bussen i mårra.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det sto det jeg skrev i Demokraten. Selvfølgelig vet jeg at det er feil. Jeg har kjøpt 5 billetter, og 4 av de ordner seg transport på egenhånd. De drar ned i dag. Jeg reiser ned med bussen i mårra.
Det stod det du skrev i Demokraten? Så det er du som har rota og kløna i Demokraten? He he he.
---------------------------
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det stod det du skrev i Demokraten? Så det er du som har rota og kløna i Demokraten? He he he.
Jeg skjønte at jeg hadde skrevet feil se, men gadd ikke å rette det opp.Det er nok Demokraten selv som har rota her.
Jeg får rette på meg selv litt her. Det var F-B som hadde den artikkelen der, og ikke Demokraten.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914