Nettintervju med Brian West
Er sikkert mange her som ikke er innom Yanks-abroad så ofte, så tenkte jeg skulle tipse om at man nå kan sende inn spørsmål til Brian West på den siden, hvorpå han vil besvare en del innen kort tid...
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Kan legge til at det lønner seg å velge spørsmål med omhu da de, etter det jeg skjønte, valgte ut de 11 beste spørsmålene som West skulle svare på.
Kunne forresten ikke en slik greie være noe for dette nettstedet, ettersom ingen av spillerne vil skrive spillerdagbøker... Da kan de jo heller stille opp en gang i blant og svare på spørsmål som vi sender inn til denne siden? Jeg snakker ikke om at alle spillerne stiller opp en gang i uke for å svare, men en gang i året eller noe?
Litt off-topic men...
Kunne forresten ikke en slik greie være noe for dette nettstedet, ettersom ingen av spillerne vil skrive spillerdagbøker... Da kan de jo heller stille opp en gang i blant og svare på spørsmål som vi sender inn til denne siden? Jeg snakker ikke om at alle spillerne stiller opp en gang i uke for å svare, men en gang i året eller noe?
Litt off-topic men...
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
Da har West svart på spørsmålene som ble sendt inn også. Mest oppsiktsvekkende var kanskje at han holdt på å legge opp før han ble kontaktet av FFK. Han hadde allerede vært på et intervju om en konsulentjobb. Det har gått meg hus forbi i hvert fall. Dessuten hadde han bestemt seg for å bli i FFK uansett om vi beholdt plassen eller rykket ned. Vet jo ikke når han svarte på disse spørsmålene da, men velger å tro han på det.
Hele intervjuet
Hele intervjuet
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 01 nov 05, 15:51
Endret: 01 nov 05, 15:53
han svarer i det siste spørsmålet på om hva han passer som på landslaget, der svarer han noe sånt som at hans fart er unik og at han passer nok best som super innbytter de siste 30 min.. tror dere dette gjelder kun evt lanslag spill eller tror dere han mener dette for klubbfotball også?
gleder meg forsåvidt over at han trives meget godt her, og at han ønsker å gi oss fansen noe tilbake, han føler han har skuffet oss litt ser det ut som, pga alle skadene og sånn..
"the best is yet to come from me" og det høres jo greit ut.. he he
gleder meg forsåvidt over at han trives meget godt her, og at han ønsker å gi oss fansen noe tilbake, han føler han har skuffet oss litt ser det ut som, pga alle skadene og sånn..
"the best is yet to come from me" og det høres jo greit ut.. he he
Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!
godeste brian west er i hvert fall velformulert av seg. mye interressant og positiv lesing i det intervjuet. tror vi får enda mer glede av han neste år. hoås og west i tospann....*grøss*
savner "svensk magi" allerede
VI) I guess this question is inevitable; What do you like the most about playing in Norway and what do you miss the most from the US?
- Raymond Bråthen, Norway
What I like most about playing in Norway is the passion of the fans and the community.
I played six years in a beautiful stadium in Columbus, Ohio and we averaged 15,000 fans, and it was fantastic. But coming to Fredrikstad where the stadium at capacity only seats 10,000+, and feeling the energy and emotion from the crowd the whole game is inspiring. Having 2,000 fans travel by bus six, seven, or eight hours just to support their team is priceless to a player.
That is definitely what I have enjoyed the most. Of course what I miss most from the US is my family and friends. I am really close with my family and only getting to see them twice a year is tough
Det er alltid godt å bli satt pris på
Lojal er`n ævv!
- Raymond Bråthen, Norway
What I like most about playing in Norway is the passion of the fans and the community.
I played six years in a beautiful stadium in Columbus, Ohio and we averaged 15,000 fans, and it was fantastic. But coming to Fredrikstad where the stadium at capacity only seats 10,000+, and feeling the energy and emotion from the crowd the whole game is inspiring. Having 2,000 fans travel by bus six, seven, or eight hours just to support their team is priceless to a player.
That is definitely what I have enjoyed the most. Of course what I miss most from the US is my family and friends. I am really close with my family and only getting to see them twice a year is tough
Det er alltid godt å bli satt pris på
Lojal er`n ævv!
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914