For det det er verdt...
---------------------------
Ære være Plankebyen
har også venninner i Ålesund og ingen der liker at det står mellom FFK og Ålesund... tror det nesten bare er folk fra hamar som misliker oss.hehe
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
glemte forresten moss. de er vel ikke så glad i oss.hehe
Men men, fikk jo stoppe kjeften på en del av dem under vårkampen mellom FFK og Viking. "Pøh, FFK, Viking knuser FFK lett som bare det".
Kampbillett 120 kroner
Ære være Plankebyen
Opprinnelig postet av Husgutt
samme er det overalt.. jeg jobber på strømmen.. ingen som har noe imot FFK..... verste er at jeg sitter her med en skikkelig godfølelse foran lørdag. nesten som om jeg vet at FFK og enga vinner.. aner ikke hvorfor... jeg ville ikke tatt det for god fisk, men det har hendt før at følelsen man har stemmer.. hehe
har også venninner i Ålesund og ingen der liker at det står mellom FFK og Ålesund... tror det nesten bare er folk fra hamar som misliker oss.hehe
Dersom både FFK, Aalesund og Molde vinner, mens Ham-Kam taper, så rykker jo Ham-Kam ned. Hadde ikke vært så dumt det?
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Dersom både FFK, Aalesund og Molde vinner, mens Ham-Kam taper, så rykker jo Ham-Kam ned. Hadde ikke vært så dumt det?
Det hadde vært så jææææææææævli` deilig. Et lite skår i gleden der er Markus da...!
Under stavanger-turen i fjor møtte jeg en fyr fra Bryne. Han hadde Fredrikstad-drakt, og kom for å heie, fordi han hata Viking, og hadde vært et par ganger i fredrikstad :)
Det du gjør for å få avsnitt er da å legge inn `<br><br>` der du ønsker at det skal være slik at den lage to linjeskift. og dermed lage et avsnitt.. (Du kan også bruke andre html tag`er.. men trur dette vil bli enklest..)
Sjefskodærn
Kampbillett 120 kroner
Nå skal jeg sette meg i en mørk krok og telle ned til lørdag.
Ære være Plankebyen
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.
Finnes det flere enn en pub med samme navn?!
Selvsagt hater vi FFK akkurat som vi hater de partyhattkledde tullingene i plankehaugen.
Du har tydligvis inngående kjennskap til klanen og våre sympatier...
jeg har jo bare vært med i klanen i 9 år så hva vet vel jeg?
Lykke til i Adecco!
Superenga
Opprinnelig postet av Superenga
Selvsagt hater vi FFK akkurat som vi hater de partyhattkledde tullingene i plankehaugen.Du har vært medlem i Klanen i 9 år. Hva så? Det er over 13000 medlemmer i Klanen, og du kjenner neppe alle. Jeg tviler på at det du kommer med i posten din er den gjennomsnittlige klansmanns mening.
Lykke til i Adecco!
Jeg fikk iallefall ikke dette inntrykket da jeg var med kameraten min på VIF-RBK i Royal League i vinter. De fleste jeg snakka med der var glade for at vi berget plassen og håpa vi kom til å gjøre det bra i år. Et par engasupportere her jeg jobber også, og fra dem har jeg hørt bare godord om FFK.
Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!
Jeg tror ikke mine egne øyne..... Skal klanen ha applaudert og skålt for FFK på Bohemen?!
Selvsagt hater vi FFK akkurat som vi hater de partyhattkledde tullingene i plankehaugen.
Lykke til i Adecco!
FFK i addeco= Klanen som sølvguttene.... snakk om å skyte seg selv i foten...
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
Jeg tror ikke mine egne øyne..... Skal klanen ha applaudert og skålt for FFK på Bohemen?!
Lykke til i Adecco!
øy !
du kan åpne kjeften den dagen dere har egen stadio.
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Men som sagt får jeg stadig bekreftelser på at VIF-supportere faktisk er positivt innstilt til klubben vår. Om jeg ikke har inngående kjennskap til deres interne liv og levnet, har jeg etter noen år i Oslo fått et brukbart inntrykk av deres sympatier. Og bortsett fra den uunngåelige harseleringen om pælær og tjukke l-er har jeg aldri hørt et vondt ord om FFK fra noen av dere.
Så du får kanskje ta et oppgjør med dine Klans-frender. Ellers melder vi deg inn i Plankehaugen.
Ære være Plankebyen
Denne bor også på Jæren, men jeg opplever at mange i min omgangskrets har "sansen" for FFK. Dette kan selvsagt være ren høflighet ovenfor meg, men jeg har en følelse av at mange helst ser at vi holder oss.
Brynefolk som syns at Viking er topp har jeg lite til overs for, det blir som Fredrikstad-folk som syns Moss er flotte ting. Det skurrer liksom litt. Jeg er på ingen måte noen hardbarka Brynefan, men jeg ønsker så absolutt Viking alt vondt (med unntak av nå på Lørdag da selvsagt)..
Alle fra fredrikstad går rundt og snakker om at de holder på og bli nervevrak av det derre nedrykksspøkelset. Det synes jeg er forbanna rart. For når jeg var på stadion om søndan, så jublet svært mange når Rosenborg ledet over enga. De ville jo at Start skulle vinne serien, og det skjønner ikke jeg helt.
For det første. Rosenborg var jo et av de laga vi kjempet om å unngå nedrykk med. Men når jeg stilte det spørsmålet til folk som sto rundt meg på stadion, fikk jeg bare til svar at det var ikke de som skulle rykke ned i stedenfor oss!
Vi er altså såpass kjepphøye at vi mener vi skal kunne velge hvem det er vi skal slå også? I den situasjonen vi er i nå! Nesten rart folk ikke jubla når Tromsø tok ledelsen mot Viking også
For det andre: Vi har jo start i den siste kampen. Og om start skal vinne serien så må de antageligvis slå oss i siste runden. Vi holder altså med motstanderen i siste kamp?
Dessuten så kunne vålerenga avgjort serien med seier over Rosenborg om Start hadde tapt, noe de lenge lå ann til å gjøre. Dermed hadde vi kanskje fått en mye enklere kamp i siste runden, en kamp vi da kanskje hadde vunnet greit og sikret plassen SELV. Men neida, vi i fredrikstad skal gjøre det på den vanskelige måten. Vi skal helst klare det med minst mulig margin og er vi riktig heldige, så skal vi helst gjennom kvalikk også. Start skal jo vinne serien, så de må jo slå oss i siste kampen.
Vi får håpe at Aålesund taper da, så vi slipper unna dette nedrykkspøkelset som vi er så redde for, men som vi egentlig liker at er der
Jeg for min del hadde satt pris på en skikkelig kjedelig sesongavslutning midt på tabellen, uten noenting å spille om! Så heia Vålerenga! Håper de kruser inn til en klar to poengs seier, og vinner det seriegullet de hadde fortjent ifjor!
Engasjert hovedtribunist!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914