La oss oppleve dette igjen!!!
mms://pbcsreal2.osl.basefarm.net/www.f-b.no/wma/FB631031030.WMA
Noen som husker dette!! spol til rundt 3. min og hør ut... Fy faen det går varmt og kaldt nedover ryggen på en gang!!
Er så nervøs om dagen at jeg rett og slett lurer på om det er verdt der
Noen som husker dette!! spol til rundt 3. min og hør ut... Fy faen det går varmt og kaldt nedover ryggen på en gang!!
Er så nervøs om dagen at jeg rett og slett lurer på om det er verdt der
---------------------------
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Er ikke nervøs lenger. Har belaga meg på nedrykk lenge nå. Nå har jeg et visst håp om kvalik, alt bedre tar jeg som en ren bonus. Men selvfølgelig, jeg blir skuffa hvis vi rykker ned jeg også. Håper da inderlig Viking gjør jobben sin.
Off, jo. Har faktisk aldri vært så nervøs som jeg er om dagen Rune. Pleier som regel å være rolig når det gjelder slike ting, i hvert fall frem til kampdagen.
Prøver å minne meg selv på at det bare er et dumt spill, men det hjelper så lite, det er nemlig viktig SOM FAEN!!
Lurer på om jeg skal bli troende om dagen
Men årnær det sæ ikke alltid i fredrikstad æ guttær!!
Tenk deg å ødelegge festen for sørlendingene, og samtidig sikre oss en sikker plass!! Da blir det drakt på skolen i tre uker fremover, KUN for å provosere!!
Prøver å minne meg selv på at det bare er et dumt spill, men det hjelper så lite, det er nemlig viktig SOM FAEN!!
Lurer på om jeg skal bli troende om dagen
Men årnær det sæ ikke alltid i fredrikstad æ guttær!!
Tenk deg å ødelegge festen for sørlendingene, og samtidig sikre oss en sikker plass!! Da blir det drakt på skolen i tre uker fremover, KUN for å provosere!!
---------------------------
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914