Start -FFK på Shamrock
Unnskyld, dumt spørsmål kanskje, men hvor er Schamrock? Hvis det er i Oslo så blir spørsmålet mitt, hvor i Fredrikstad kan jeg se kampen på Canal +, hvor er det flest supportere ?
---------------------------
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Opprinnelig postet av Husgutt
regn med at kampen vises på shamrock på lørdag! som vanlig
Glimrende! Hadde en plan om å se kampen i Kristiansand, men det passærnte. Håper det blir mye FFK-folk på Sham også da, selv om vi trenger mye folk på Kristiansand Stadion også.
Vi røkkær aldri ner!
Shamrock er jo det store møtestedet i Oslo for tvkamper med FFK. Har redda meg fra en ellers begredelig sesong mht oppmøte på kamper iår. Men jeg skal saft suse meg langt pokker i vold opp i Gudbrandsdalen på 40 årslag hvor de har prestert å invitere folk kl 19.30 på denne dagen, alle dagers mor! Heldigvis kan man lytte på Radio Fredrikstad via mobil.
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.
Opprinnelig postet av Finn
Leste på nettet av Start-fans i Oslo planlegger å se kampen på Shamrock. Liker på ingen måte det..Ille nok å se kampen, men glade sørlendinger kan jeg spare meg for!!De har vel fått med seg at vi pleier å være der. Kan jo bli hyggelig det selv om jeg håper at Vi slår Start og Enga blir mestere. Det blir uansett god stemning. Canal+ begynner fotball sendingen kl. 1430 eller noe så det er duket for en lang aften.
Stolt Oslo Aristokrat
Ellers håper jeg egentlig at Start vinner serien, men ikke på bekostning av at vi beholder plassen.
Fasen
FFK for alltid!!!
Stolt Oslo Aristokrat
Viktig at så mange Oslo-aristokrater som mulig møter opp, med andre ord. Så vi kanskje blir i flertall der, i hvert fall!
På Shamrock er det to "områder": Ved storskjermen rett ved baren, og ved den mindre storskjermen litt lenger bak i lokalet. Sendinga til canal+ starter såvidt jeg vet ved 14-tiden.
Klarer vi å mobilisere nok FFK-folk til å komme tidlig, slik at vi kan kuppe kremp-plassen ved storskjermen og baren? Da får vi et psykologisk overtak helt fra start.... mot Start.....
håper alle rød/hvite stiller opp og viser startjævlene.. hehe
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914