Husk meg
Brukernavn
Passord

Makrell I Tomat

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 24 okt 05, 20:52

"Lørdag 29 oktober. Klokken er 18:05. Kristiansand Stadion er fullstappet med 140000 Makreller. De gaper og skriker av entusiasme. Start spiller for tippeliga gull - Fredrikstad for å unngå nedrykk"

Kampen er 5 minutter gammel, og det er allerede delt ut 3 gule kort. 2 til Start (Hæstad og Håland) og 1 til Fredrikstad (Bertelsen). Start har festet grepet og presser FFK høyt. Valencia har allerede testet Sørlie med et skudd fra ca. 17 meter.

FFK ligger kompakt og er tett opp i Start spillerne - det er tydelig at dette er kamp for overlevelse for Østfold klubben.

7 minutter spilt og Kvisvik er nede på 16 meter og takler Valencia. Han sender en crossball over til høyre hvor Enerly er alene, pga at Marius Johnsen har reist på tur oppover venstresiden til Start. 

Enerly demper ballen på brystet, og nærmest sender en pasning på volley mot Brian West som allered har startet på sitt løp. Håland står nærmest stille når West setter opp farten - men klarer utrolignok å henge i hælene på Amerikaneren helt til ca. 16 meter. Der feier han West over ende og 7-800 tilreisende fra Fredrikstad roper på straffe. Dommeren ser på linjemannen, som vifter som om det er 17.mai - STRAFFE!!!!

Atle Roar Håland får se det RØDE KORTET av dommeren. Start er redusert til 10 man med 80 minutter igjen å spille. KEIKO springer ut på banen og nærmest overfaller Brian West. DET KOKER!!!!

Brian West tar selv straffen - Start - FFK = 0-1.

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 24 okt 05, 20:57
høres bra ut, bortsett fra at jeg virkelig ikke håper west kommer til å ta evt straffer mot start..

jeg skal dessverre ikke nedover, men synes virkelig haugen kan rope SVEN OOOOOO til menigheden

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 24 okt 05, 21:02
Høres ut som musikk for mine ører dette. Enig med husgutt i at West kan gi straffa til noen andre, og da aller helst Kvisvik. Skal heller ikke nedover, så dere får heie minst en stemme ekstra! GO !!!!!!

En av Plankehaugens små planker ;)

StianLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05

Lagt til: 24 okt 05, 21:51
Opprinnelig postet av Husgutt
høres bra ut, bortsett fra at jeg virkelig ikke håper west kommer til å ta evt straffer mot start..

jeg skal dessverre ikke nedover, men synes virkelig haugen kan rope SVEN OOOOOO til menigheden

Har 2 spm angående turen. Det er ikke 18års aldersgrense vel? Og når kan man regne med at man er hjemme hvis man tar første buss hjem?

Krise hvis FFK rykkær ned!

elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03

Lagt til: 24 okt 05, 22:23
Endret: 24 okt 05, 22:24
Flott scenario oleberg!!! Håper virkelig at det starter sånn, og ikke minst fortsetter samme vei da!!  

Er cirka 30 mil til Kristiansand (tror jeg), og da tar det vel kjapt 6 timer med buss...?! Er 18 årsgrense på bussen som skal hjem på natten, men vet ikke noe om de som går rett hjem etter kampslutt.

Er så utrolig viktig kamp dette her altså! Spiller de som de gjorde igår, blir det fest!!! Dette går guttas vei, og resultatet blir 2-3  =) 

StianLarsen

A-lagspiller

Lagt til: 24 okt 05, 22:37
Hvis det er 18årsgrense på den bussen som går rett hjem etter kampen blir jeg ordentlig grinete. Da blir det aldri mere bortekamper på meg

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 24 okt 05, 23:32
[quote=StianLarsen]Hvis det er 18årsgrense på den bussen som går rett hjem etter kampen blir jeg ordentlig grinete. Da blir det aldri mere bortekamper på meg[/quote 

Den bussen som går hjem først er det nok ingen aldersgrense på. Den er nok for en familiebuss å regne, men drikking kan nok forekomme på den bussen også.

StianLarsen

A-lagspiller

Lagt til: 25 okt 05, 09:54
Drikking er ikke så farlig. Bare opptatt av og komme meg til Kristiandsand jeg.. Hehe og ettersom hverken jeg eller kameraten min er 18 år så hadde det vært litt dumt hvis det er 18års grense.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914