Husk meg
Brukernavn
Passord

Hoås på rundens lag

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 24 okt 05, 16:50
Som eneste fredrikstad spilleren denne runden har Øyvind Hoås kommet med på tv2-nettavisens rundens lag,gledelig at denne spilleren er på vei til å gi skeptikerne i fredrikstad svar på tiltale

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article479527.ece

Tror vi kan få mye glede av denne mannen frammover

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga

-Drillo

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 24 okt 05, 17:21
Gratulerer Øivind! Det var vel fortjent!

En av Plankehaugens små planker ;)

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 24 okt 05, 17:46
Og tenk på alle dem som vil gi han en tupp i ræva rett ut.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 24 okt 05, 18:18
At Hoås kan bli knallgod bare han blir kvitt noen barnesykdommer er det ingen tvil om....... Når ledelsen kvittet seg med Ringberg fikk nok unggutten litt vel mye ansvar på sine unge skuldre.....

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 24 okt 05, 18:24
Var vel ingen som ville ha han ut av klubben. Det var vel bare veldig mange som mente han trengte noen kamper på benken.  Det mente jo Drillo etter hvert også, og tilbake fikk vi en Hoås i praktslag.

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 24 okt 05, 21:30
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Og tenk på alle dem som vil gi han en tupp i ræva rett ut.

Hvorfor skal folk lage en så stor sak ut av dette?!?! Jeg var sikkert en av de som var mest kritiske, men mente at han trengte å bli BENKA! Noe heeeeelt annet enn å sparke ham på huet å ræva ut! Å som sagt, så hjalp det at han fikk merke at han ikke hadde klippekort lenger?? Eller er han ikke bedre nå enn det han var??

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 24 okt 05, 21:42
nå sier dere at dere ikke ville ha han ut av klubben og at dere bare ville ha han benka. da det stod på som verst sa dere at han ikke eide talent, at han var udugelig og at han kunne dra tilbake til molde..

vær menn og innrøm at dreit dere ut..

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 24 okt 05, 23:42
Opprinnelig postet av Husgutt
nå sier dere at dere ikke ville ha han ut av klubben og at dere bare ville ha han benka. da det stod på som verst sa dere at han ikke eide talent, at han var udugelig og at han kunne dra tilbake til molde..

Flinke til å ro er dem.

Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05

Lagt til: 25 okt 05, 00:28
Endret: 25 okt 05, 00:34
Opprinnelig postet av Husgutt

Vi får vel ikke ta helt av bare fordi gutten har spilt et par gode kamper nå. Synes fortsatt han gjør en del uforståelige feilvalg, men det positive er jo at antallet har falt dramatisk. Det mest positive med de siste kampene, er etter mitt syn at innsatsen til gutten har eskalert, kan ikke skjønne at han ikke har spilt like oppoffrende tidligere i sesongen... Nå vinner han jo til og med over 50% av hodeduellene!

Jeg var for øvrig en av dem som ville ha sparket han langt ut i Skagerrak tidligere i år, og jeg er fortsatt ikke overbevist om at han er rett mann for Fredrikstad på sikt. Men at det bor talent i gutten, er det ingen tvil om.

"Fredrikstadgutter våre veier går igjennom kamp til seier"

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 25 okt 05, 07:53
Endret: 25 okt 05, 07:53

Flinke til å ro er dem.[/quote]

Det nøttærnte å ro når årene er knekt, sier kjærringa......

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04

Lagt til: 25 okt 05, 08:56
Enslig svale gjør ingen sommer.... osv. Her er det fristende å lire av seg mange klisjeer, og ordtak. Jeg er kjempeglad for at Øyvind Hoås har tatt seg sammen og at han nå har spilt 3 gode kamper. At mannen har potensiale er det ingen tvil om, men han har fått alt for mye spilletid i år i forhold til prestasjoner. På 21 kamper har han laget 3 mål, noe som er langt fra imonerende. 3 gode kamper på tampen av sesongen gjør ham ikke til et godt kjøp, og det forsvarer ikke at ledelsen mente han kunne erstatte Ringberg.

Nå håper jeg han gjør sin 4 gode kamp på søndag, og at han neste år kan bevise at han har det som kreves for å bli en stabilt god tippeligaspiller.

"The best you can hope for, is to die in your sleep"
Kenny Rogers - The Gambler

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 25 okt 05, 14:43
Min mening er at Hoås som spiss har vært bedre en Ringberg var i vårsesongen. På VG børsen er Hoås på 105. plass med et snitt på 4,38. Rinberg er på 120. plass med snitt på 4,28. Hoås var ikke den perfekte kantspiller, men har spilt seg opp i som spiss. Mener derfor at han har vært en fullgod erstatter. Selv om årsaken til salget av Ringberg var en helt annen.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 25 okt 05, 15:21
Nå ble jeg glad. Dette fortjente`n!
Han blir toppscorer for oss neste sesong! :D

Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 25 okt 05, 15:34
Endret: 25 okt 05, 15:35
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Min mening er at Hoås som spiss har vært bedre en Ringberg var i vårsesongen. På VG børsen er Hoås på 105. plass med et snitt på 4,38. Rinberg er på 120. plass med snitt på 4,28. Hoås var ikke den perfekte kantspiller, men har spilt seg opp i som spiss. Mener derfor at han har vært en fullgod erstatter. Selv om årsaken til salget av Ringberg var en helt annen.

Må bare le av at du synes han har vært bedre enn Markus var.. Men hver sin mening! 
Men for å vri om litt på det da! Var Hoås bedre enn Markus var i vårsesongen da??  En spiller som Markus hadde garantert lagd opp imot 10 mål i år å! Det er 7 mål flere det, å det ville vært 7 meget viktige mål! At Hoås har gjort noen gode kamper nå, kan på INGEN måte forsvare salget av Markus!
Med Markus i klubben hadde vi vært dårligst nr 8, trur JEG da...

Men la oss inderlig håpe han gjør jobben på lørdag, sånn at vi holder oss oppe! Det kan vi nok alle være enige i!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 25 okt 05, 15:48
Opprinnelig postet av frekkrik
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Må bare le av at du synes han har vært bedre enn Markus var.. Men hver sin mening! 
Men for å vri om litt på det da! Var Hoås bedre enn Markus var i vårsesongen da??  En spiller som Markus hadde garantert lagd opp imot 10 mål i år å! Det er 7 mål flere det, å det ville vært 7 meget viktige mål! At Hoås har gjort noen gode kamper nå, kan på INGEN måte forsvare salget av Markus!
Med Markus i klubben hadde vi vært dårligst nr 8, trur JEG da...

Men la oss inderlig håpe han gjør jobben på lørdag, sånn at vi holder oss oppe! Det kan vi nok alle være enige i!

Nei, jeg mener ikke Hoås var mye bedre enn Ringberg i vårsesongen. Men, da spilte ikke Hoås spiss heller. Han spilte venstrekant som en kriseløsning. Derfor er ikke sammenligningen din veldig rettferdig.

Jag hadde veldig sansen for Ringberg som FFK spiller. Har ikke mer sansen for ham nå enn jeg har for andre HamKam spillere. Han kom til klubben for småpenger, gjorde en kjempejobb og gikk for en formidabel overgagssum. Takk for det og lykke til videre!

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 25 okt 05, 17:43
Ringberg hadde også en del egenskaper som gikk på å gjøre omgivelsene bedre.......... Fighter, leder, populær i spillegruppa, publikum osvosv..........   Horribelt salg, punktum finale........

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 25 okt 05, 17:57
Hadde han bare kunne gått til Djurgården i steden for Hamkam som det var snakk om... Da hadde han vært seriemester nå. Hadde i hvert fall vært bedre å takle at han dro om det ikke var for Hamkam... Men men, nok om det.

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 25 okt 05, 18:29
Opprinnelig postet av FFK1903
Hadde han bare kunne gått til Djurgården i steden for Hamkam som det var snakk om... Da hadde han vært seriemester nå. Hadde i hvert fall vært bedre å takle at han dro om det ikke var for Hamkam... Men men, nok om det.

Var han i det hele tatt aktuell for Djurgården mon tro. Spørs nok om ikke det bare var "agentsnakk". SÅ bra er i vår gode venn Ringberg.

Vi rykkær aldri ned!
Ja takk, til Moss i kvalik!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 25 okt 05, 19:01
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av FFK1903

Var han i det hele tatt aktuell for Djurgården mon tro. Spørs nok om ikke det bare var "agentsnakk". SÅ bra er i vår gode venn Ringberg.

Djurgården så ham, og vurderte hem som for "klumpig". Dette ifølge Expressen.

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 26 okt 05, 12:58
Tror ikke VG som objektiv observator tar så veldig feil hva børsen angår. Ringberg og Hoås er omtrent på høyde med hverandre, Hoås har alderen til gode.

Hvorfor har ikke Ringberg scoret mer i år enn ifjor, når han blir brukt i den posisjonen han fungerer best i? HamKam ligger også høyere på tabellen, noe som skulle styrket påstanden. Tror FFK på sikt vil nyte bedre av Hoås enn de hadde gjort av Ringberg. Men det er mine meninger, så kan Bedreviteren komme med ett eller annet ubegrunnet.

-Her Var Det Glatt, Gett-

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 26 okt 05, 15:22
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Tror FFK på sikt vil nyte bedre av Hoås enn de hadde gjort av Ringberg.

Det var vel dette Eggen og Drillio tenke også, men det ble til en stygg smell når vi hverken kunne bruke West eller Toth, laget slet og vi hadde ingen Ringberg til å stå fram som en leder når det røyna på i august og september.

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 26 okt 05, 20:45
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Tror FFK på sikt vil nyte bedre av Hoås enn de hadde gjort av Ringberg.

Det var vel dette Eggen og Drillio tenke også, men det ble til en stygg smell når vi hverken kunne bruke West eller Toth, laget slet og vi hadde ingen Ringberg til å stå fram som en leder når det røyna på i august og september.

Det var i fjor vår det røynet på, ikke høsten.

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914