Start-FFK på Canal+
Jeg hører rykter om at Canal+ har bestemt seg for å sende Start - FFK til lørdag. Jeg regner med at Shamrock kommer til å vise kampen og at de Oslo-baserte FFKerne som ikke har mulighet for å reise til sørlandet, ser kampen der? Det vil i så fall inkludere meg...
Dette betyr jo også at kampen ikke blir vist på web-tv for de som måtte lure på det...
Herregud, dette blir i overkant spennende...
Dette betyr jo også at kampen ikke blir vist på web-tv for de som måtte lure på det...
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Det passer meg ekstremt dårlig ettersom jeg er i London den lørdagen og hadde planer om å se kampen på web-tv etter å ha sett Spurs feie Arsenal av banen. :-)
Ikke tilfeldigvis noen som har noen gode tips til et sted man kan få sett canal + i London??
Ikke tilfeldigvis noen som har noen gode tips til et sted man kan få sett canal + i London??
Da blir det mindre som reiser ned da kanskje. Det er jo ikke bra..
Jeg skal uansett ned.
Jeg skal uansett ned.
Sjefskodærn
Jeg skal også dit!! Blir vel en del tenker jeg
kopiert fra canal+.no :
Direkteoverføring. Se Internett.
lørdag 29/10 18.00
Kamp ikke fastsatt | TIPPELIGAENDirekteoverføring. Se Internett.
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg hører rykter om at Canal+ har bestemt seg for å sende Start - FFK til lørdag. Jeg regner med at Shamrock kommer til å vise kampen og at de Oslo-baserte FFKerne som ikke har mulighet for å reise til sørlandet, ser kampen der? Det vil i så fall inkludere meg...
Det er ikke all info det er lurt å være først ute med.
Håper så mange som mulig tar turen til Kristenland!!!!!
En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.
Opprinnelig postet av Husgutt
kopiert fra canal+.no :
lørdag 29/10 18.00Kamp ikke fastsatt | TIPPELIGAEN
Direkteoverføring. Se Internett.
De har ikke oppdatert sidene ennå, men de kommer uansett til å sende kampen. Det ble visst også sagt under sendingen deres på søndag. Start - FFK er hovedkamp, mens de skal komme med bilder fra Odd-Vålerenga underveis når det skjer ting der.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914