Siste hjemmekampen i Tippeligaen på mange år?
Er det noen som har tenkt det, at kampen mot Lillestrøm i dag kan være det. Håper det ikke, men det kan være en realitet.
Sist vi rykket ned tok det 20 år før vi var i Tippeligaen igjen, så i dag bør vi alle finne sin besøkelsetid verdig og heia laget fram til seier slik at vi fortsatt kan spille i Tippeligaen
Sist vi rykket ned tok det 20 år før vi var i Tippeligaen igjen, så i dag bør vi alle finne sin besøkelsetid verdig og heia laget fram til seier slik at vi fortsatt kan spille i Tippeligaen
Har vært med på mangt et opp og ned-rykk. Det var et gjennomgangstema fra midten av 70 og fram til nedrykket i -84. Vi kan fort rykke opp igjen til neste år hvis det skulle gå så gæernt. Så så pessimistisk vil jeg ikke være selv om et nedrykk blir resultatet i år. Da er det bare å brette opp ermane og gjøre jobben neste år igjen.
Hvis guttane spiller som de gjorde idag,så tviler jeg på dette!!!
---------------------------
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Opprinnelig postet av Patrioten
Er det noen som har tenkt det, at kampen mot Lillestrøm i dag kan være det. Håper det ikke, men det kan være en realitet.
Det ser vel stygt ut for at vi skal spille en hjemmekamp til mot enten Moss eller Sandefjord.
Ålesund har Viking på Stavanger stadion i siste match så muligheten for kvallik er tilstede uansett hvordan vi gjør det mot Start.
Kan ha vært den siste toppseriekampen på Stadion noen sinne!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
viking slår ålesund og vi tar moss i kvalik.. don`t worry!! there is no sugar
jeg er sikker på at lillestrøm slår molde neste helg også.. klarer vi å vinne er vi nok på sikker grunn..
jeg er sikker på at lillestrøm slår molde neste helg også.. klarer vi å vinne er vi nok på sikker grunn..
Håper du har rett, Viking fikk keeperen sin utvist, spørs hv det har å si for laget og at de ikke har noe å spille for
Opprinnelig postet av Patrioten
Håper du har rett, Viking fikk keeperen sin utvist, spørs hv det har å si for laget og at de ikke har noe å spille for
Og kaptein Bård Borgersen er ute for Start. Kan jo telle litt det også.
Bård Borgersen var vel bare kaptein fordi den vanlige kapteinen, Atle Roar Håland, hadde karantene denne runden? Han er tilbake mot oss!
Jeg frykter veldig at AaFK tar poeng i Stavanger, hvilket innebærer at vi også MÅ ta poeng i Kristiansand.
Jeg frykter veldig at AaFK tar poeng i Stavanger, hvilket innebærer at vi også MÅ ta poeng i Kristiansand.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Jeg synes dette ser guffent ut. Jeg prøver å være optimist, men kan ikke helt skjønne at FFK skal ha større sjanse mot et Start-lag som kan vinne gull på målforskjell enn Aalesund vil ha mot et Viking-lag som ikke har noe å slåss for og som har keeperen sin ute.
Dessverre synes jeg det mest sannsynlige akkurat nå er FFK-tap i Kristiansand og uavgjort for Aalesund i Stavanger, og dermed likt på poeng.
Aalesund har bedre målforskjell enn oss (FFK 32-43, Aafk 30-39) men vi har altså scoret flere mål. Noen som vet om det er målforskjell eller antall egne scoringer som vil avgjøre ved likt poeng?
Dessverre synes jeg det mest sannsynlige akkurat nå er FFK-tap i Kristiansand og uavgjort for Aalesund i Stavanger, og dermed likt på poeng.
Aalesund har bedre målforskjell enn oss (FFK 32-43, Aafk 30-39) men vi har altså scoret flere mål. Noen som vet om det er målforskjell eller antall egne scoringer som vil avgjøre ved likt poeng?
Opprinnelig postet av Espen
Jeg synes dette ser guffent ut. Jeg prøver å være optimist, men kan ikke helt skjønne at FFK skal ha større sjanse mot et Start-lag som kan vinne gull på målforskjell enn Aalesund vil ha mot et Viking-lag som ikke har noe å slåss for og som har keeperen sin ute.
Det er nok best målforskjell som teller, og deretter kommer antall scorte mål.
Ålesund kommer derfor til å komme over oss om vi havner på lik poengsum sånn som det ser ut nå.
Men vi kommer over Molde om vi spiller uavgjort og Molde taper med 4 mål eller mer...
:-)
Opprinnelig postet av JJunior
Opprinnelig postet av Espen
Det er nok best målforskjell som teller, og deretter kommer antall scorte mål.
Ålesund kommer derfor til å komme over oss om vi havner på lik poengsum sånn som det ser ut nå.
Men vi kommer over Molde om vi spiller uavgjort og Molde taper med 4 mål eller mer...
:-)
Må rette på deg litt. Molde må tape med 5 mål eller mer.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914