Husk meg
Brukernavn
Passord

Dette MÅ vi klare

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04

Lagt til: 23 okt 05, 06:31
Sitter her nå etter en fuktig tur på byen....er veldig spent på kampen imorra,vet ikke helt hva jeg tror på.....vi har slitt tungt med LSK de siste årene,stort sett blitt rundspilt,men det MÅ vi få en slutt på!!!Er en evig optimist,og tror dette skal gå bra!
men på den annen side,nedrykkspøkelset herjer....og det skremmer meg,og sikkert resten av dere med hjertet godt plantet på stadion.Vet ikke hvor godt klubben takler et nedrykk,tror det kan bli tøfft å komme tilbake igjen.....hvordan ser resten av dere på dette???MEN GUD FORBY,TROR VI OVERLEVER,og ber til alle guder jeg har hørt om at vi skal klare det!!!
Vi hører hjemme i øverste divisjon.....1.divisjon virker som et steg LAAAAAngt tilbake

---------------------------

PÅL

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 23 okt 05, 10:45
Det tok 20 år å komme til Tippeligaen, nå kan vi rykke ned etter 2 år. Vi skulle ha kjøpt flere forsterkninger i høst, det er nok en av grunnene til vi ligger der vi ligger nå.
Husker jeg nevnte det tidligere her inne, da var det flere som mente at laget var for godt til å rykke ned og ikke trengte flere forsterkninger.
Om vi ikke hadde kjøpt spillere, kunne vi i hvertfall ha leid et par stk, det hadde ikke behøvd å koste all verden, selv om det hadde  gjort det, kunne vi brukt et par millioner fra medieavtalen som er verdt 10. millioner.
Hvis det blir nedrykk ser vi ikke mye til de millionene, da hadde det vært bedre å ha hatt 8.millioner og fortsatt spill i Tippeligaen.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 23 okt 05, 10:49
Vi kjøpte nok og brukte nok, men vi evnet ikke å forsterke laget, snarere tvertimot og svekket laget ved å selge de som styrket laget. Toth og Linnstrøm er skandalekjøp, Kvisvik er en bra mann, men 5 mill?  

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 23 okt 05, 11:46
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Vi kjøpte nok og brukte nok, men vi evnet ikke å forsterke laget, snarere tvertimot og svekket laget ved å selge de som styrket laget. Toth og Linnstrøm er skandalekjøp, Kvisvik er en bra mann, men 5 mill?  

Var det ikke 6 mill. da?

En av Plankehaugens små planker ;)

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 23 okt 05, 10:50
Det er kjøpt spillere, men de er bare det at  2 av de er feil kjøp, Toth og finnen mens den tredje er helt grei men ikke noen stor forsterkning .  Da blir resultatet slik.

Skal ikke se bortifra at de allerede har brukt fra midler fra media avtalen.

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 23 okt 05, 11:03
Synes ikke Kvisvik er noen forsterkning i det hele tatt. Han fremsto som en god fotballspiller når han kom, fikk ansvar og ble stilt forventinger til. I to kamper spilte han bra fotball, resten dret han seg ut etter min mening. Toth KAN slå til, Lindström ser ut som et panikk kjøp. Mihaly må i det minste få spille før han dømmes. 

Håper dette går, men hjernen er forberedt på 1 divisjon. Fornuften sier at dette går galt, hjertet vil noe annet.

-Her Var Det Glatt, Gett-

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 23 okt 05, 11:23
Det som har sviktet hos FFK er at de etablerte spillerne som Enerly og Bora ikke har tatt tak etter at Ringberg forsvatn.

Når det gjelder kjøp og salg, hvorden kan dere karakterisere Lindström som et bomkjøp når gutten ikke engang er kjøpt inn?
Han er leid inn med opsjon for kjøp for å se om han er god nok til å erstatte Helland etter sesongen.
Når det gjelder Toth og kvisvik så har jo de vært maksimalt uheldig med skader slik at ingen av dem har fått vist seg noe serlig frem.
Wiig og Hoås er spennende spillere som jeg absolutt har trua på men de har fått altfor mye ansvar i år enn det de er klare for.
Hadde trengt en rutinert spiss på topp sammen med en av dem, en rolle som Toth antakeligvis var tiltenkt.

Og når vi snakker om kjøp.
Hvorfor er det ingen som nevner Berthelsen?
Suveren spiller og vår klareste forsterkning.

FFK har helt klart skuffet denne høstsesongen men jeg mener at det er de etablerte spillerne som burde gått foran og tatt tak.
Merker nå desverre det store savnet etter fighteren Ringberg, men vi har nok av lederskikkelser som burde greid å ta tak når det butter imot selv uten Ringberg på banen.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 23 okt 05, 11:32
Når jeg snakket om kjøp var det sommerens kjøp jeg snakket om. Nesten ett år siden Berthelsen ble kjøpt. Og ja det var ett meget godt kjøp........

FFK rulær!!

Juniorspiller

Ble medlem: 05 aug 05

Lagt til: 25 okt 05, 14:45
jaja er enig der, men det som jeg synnes var mest synd var at ringberg fosvant han har vært lagets toppscorer i flere år, så jeg skjønner ikke hvorfor de solgte han. De angrer vel når de ser var bra han har gjort det i Ham kam..  men vi klarer oss uten han også da.. har troa på at vi klarer å holde oss i tippeligaen jeg Lykke til guttær!!

ekte ffk supporter;)

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 25 okt 05, 15:11

Alle kan feile, Etter mitt syn mener jeg at FFK Sport feilet når de solgte Ringberg. MEN de solgte etter vurderinger fra Eggen og Drillo om at Hoås på sikt ville bli bedre enn Ringberg. Vi har sett i de siste kampene at så er tilfellet også. Så da er det en grei sak å selge en som gir 2 mill til videre utvikling eller innkjøp til spillerstallen. Kvisvik har fått utrolig mye pepper fra FFKs supportere, i de to siste kampene har Kv isvik spilt svært godt. Tror hans åpning i FFK har verdt preget av hans skader. Vi kan vel ikke forlange all verden av en halv skadet spiller. Jeg setter imidlertid spørsmålstegn om ikke Kvisvik burde fått kommet seg etter skaden før han ble benyttet. MacDonald kunne verdt et alternativ på v. kant.

Nå er laget i form, skaper mye sjanser og spiller god underholdende fotball- La oss sette all vår lit til at det holder helt inn, være seg om vi må gå to ekstrarunder mot et 1. div lag eller ei.

Så kan utviklinga av FFK fortsette, målet er å bli en stabil toppklubb men samtidig utvikler Tippeligaen seg enormt, så det kan ta tid. Hvis vi berger oss i det vanskelige annet året tror jeg pilen peker oppover. Vi har flere og flere klassespillere i troppen. Mange vil være uenig men følgende spllere vil bidra meget godt i årene fremover :

Bertelsen-Bjørkøy-Brenne-Hoås-West-Enerly-Kvisvik

Med noen forsterkninger blir dette kjempebra.

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 23 okt 05, 11:35
sitter dere her å preiker om hvem som er hva.. kvisvik er det og lindstrøm osv...

hvorfor heller ikke glemme dette å heller tenke støtte... det er kun det som hjelper oss

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 23 okt 05, 11:38
Nok ett hjernedødt innlegg fra Keiko....... Ja vi sitter her og diskuterer spillekjøp ettersom dette er ett diskusjonsforum om FFK.........

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 23 okt 05, 11:47
Nok ett hjernedødt innlegg fra Keiko....... Ja vi sitter her og diskuterer spillekjøp ettersom dette er ett diskusjonsforum om FFK.........

Er det gjernedødt å si at man skal støtte laget når det gjelder som mest? FFK er forsterket med fem spillere som spiller i første elveren denne sesongen. Dette til tross for en sterk høstsesong i fjor. Er det noen andre lag som har forsterket med så mange?
Toth er spiss. Han konkurrerer med Hoås Wiig, Enerly og West om plassen på laget. Han har også slitt med skader siden han kom i sommer. Hvordan kan du vurdrere ham som et skandalekjøp? Har du sett ham i mange kamper? Lindstrøm slåss med Bora og Piroja om midtstopperplassen. Jeg vet at han er vurdert som like god som disse, men at trenerteamet har valgt å bruke de to som har mest erfaring i å spille sammen.

God tur til Voldsløkka bedreviteren.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 23 okt 05, 11:57

Er du så dum, eller gjør du deg så dum kanogvetalt?  Må si jeg virkelig er i tvil!!!!!    Når man kjøper en utrena spiller fra Ungarn, er 30 år, skriver 3,5 års kontrakt. Spilleren blir rangert bak 17 åringer, man flytter frem midtbanespillere og har gjort det meste fremfor å bruke Toth. Ja, da må til og med stolper som deg forstå at det ett gedigent bomkjøp.........

Og ja, det er hjernedødt å blande seg inn i en diskusjon, hvis man ikke har annet å bidra med enn svada.........

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 23 okt 05, 12:18

Kan man ikke bare respektere hverandres meninger på enkelte områder. De fleste som har vært her en stund vet hvor de andre står om enkelte spørsmål. Jeg syns det er unødvendig å skjelle hverandre ut og kalle hverandre for hjernedøde osv. Forumet trenger ikke så veeldig mye uvennskap før folk ikke gidder å være her inne. 

Syns ikke det siste innlegget til bedreviteren var så veldig hyggelig.

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 23 okt 05, 12:23
enig..  du ser forskjellen på kanogvetalt og bedreviteren sitt innlegg.. den ene kommer med argumenter, den andre skjeller den andre ut.... 

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 23 okt 05, 12:27
Og innlegget til Keiko var konstruktivt i en helt grei diskusjon?  Gidder man ikke være med på diskusjonene er det bare å holde seg unna diskusjonen.........    

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 23 okt 05, 12:34
hehe.. skal innrømme at keiko har noen merkelige innlegg iblant. Men ikke hetsende.

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 23 okt 05, 12:35
Og innlegget til Keiko var konstruktivt i en helt grei diskusjon?  Gidder man ikke være med på diskusjonene er det bare å holde seg unna diskusjonen.........    

Jeg stilte deg noen spørsmål. Om du ikke har noen fornuftige svar, så kan du jo bare si det. Det er ikke noe å være flau over. 
Når har Toth(skadefri) blitt vraket til fordel for  noen 17-åringer? Før du svarer må du huske at Toth ikke er noen typisk bakromsspiller. Tror nok at trenerteamet ser en Tarek i form som det beste alternativet til West.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 23 okt 05, 12:47
Endret: 23 okt 05, 12:48
Å hente spillere er ikke synonymt med å forsterke laget kanogvetalt. Det har blitt hentet 3 spillere i Sommer og til og med du må vel innrømme at laget ikke er særlig forsterket.  Og skal man hente en 30 år gammel Ungarer som ikke er klart bedre enn Hoås, wiig eller Tarek, ja da det bedre å satse på egne talenter.........  Tarek ble foretrukket mot Tromsø..... Ja jeg vet han var småskadet, men han spilte b kamper i samme periode, så veldig skadet var han ikke........ Tror han allerede har fått beskjed om at han ikke vil bli satset på jeg. Og hvis det viser seg at Toth er tilbake i hjemlandet før neste sesong, er du da villig å innrømme at det var ett bomkjøp da?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914