Husk meg
Brukernavn
Passord

Dette MÅ vi klare

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 25 okt 05, 14:38
Opprinnelig postet av tomroar
Toth var ikke skadet etter 10 minutter, det har skjedd etter ca 2 måneder, så jeg skjønner overhodet ikke noe av sammenligningen din.

Nok en person uten bakkekontakt når slike sammeligninger settes opp.

Nei, de fleste av oss (utenom deg, tydeligvis) hadde fått at Toth ikke var klar til kamp når han kom, fordi han måtte ha en opptreningsperiode.  Og så ble han skadet. 

Men who cares - av og til er det jo greit å bare lukke øya.

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!

FFK rulær!!

Juniorspiller

Ble medlem: 05 aug 05

Lagt til: 25 okt 05, 14:45
jaja er enig der, men det som jeg synnes var mest synd var at ringberg fosvant han har vært lagets toppscorer i flere år, så jeg skjønner ikke hvorfor de solgte han. De angrer vel når de ser var bra han har gjort det i Ham kam..  men vi klarer oss uten han også da.. har troa på at vi klarer å holde oss i tippeligaen jeg Lykke til guttær!!

ekte ffk supporter;)

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 25 okt 05, 15:11

Alle kan feile, Etter mitt syn mener jeg at FFK Sport feilet når de solgte Ringberg. MEN de solgte etter vurderinger fra Eggen og Drillo om at Hoås på sikt ville bli bedre enn Ringberg. Vi har sett i de siste kampene at så er tilfellet også. Så da er det en grei sak å selge en som gir 2 mill til videre utvikling eller innkjøp til spillerstallen. Kvisvik har fått utrolig mye pepper fra FFKs supportere, i de to siste kampene har Kv isvik spilt svært godt. Tror hans åpning i FFK har verdt preget av hans skader. Vi kan vel ikke forlange all verden av en halv skadet spiller. Jeg setter imidlertid spørsmålstegn om ikke Kvisvik burde fått kommet seg etter skaden før han ble benyttet. MacDonald kunne verdt et alternativ på v. kant.

Nå er laget i form, skaper mye sjanser og spiller god underholdende fotball- La oss sette all vår lit til at det holder helt inn, være seg om vi må gå to ekstrarunder mot et 1. div lag eller ei.

Så kan utviklinga av FFK fortsette, målet er å bli en stabil toppklubb men samtidig utvikler Tippeligaen seg enormt, så det kan ta tid. Hvis vi berger oss i det vanskelige annet året tror jeg pilen peker oppover. Vi har flere og flere klassespillere i troppen. Mange vil være uenig men følgende spllere vil bidra meget godt i årene fremover :

Bertelsen-Bjørkøy-Brenne-Hoås-West-Enerly-Kvisvik

Med noen forsterkninger blir dette kjempebra.

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 25 okt 05, 15:19
Hvor blir kommentaren fra "kan lite og vet ingenting" av

Ps venter fortsatt på svar om du er en del av FFK systemet,,

Er ikke en del av det du kaller "FFK systemet", noe du antageligvis mener er en rekruttavdeling til den forhatte "ledelsen".

Sjekket litt fakta med datoer rundt overgangene til Toth og Ringberg. Da Toth kom til klubben(10. juli) hadde Ringberg fått tilbudet fra HamKam. Dette la han jo frem som pressmiddel overfor FFK. Det funket som kjent dårlig. FFK mente  jo også at Ringberg burde takke ja til hedmarkingene for sin egen og familiens del. Deretter håvet de inn en meget pen overgangssum.

Ringberg ble foretrukket fremfor Hoås som spiss i par med West på vårsesongen fordi Hoås kunne benyttes på venstre kant også, i påvente av Kvisvik.

FFK har forsterket førsteelveren med følgende spiller denne sesongen:
Bertelsen
Ramberg
Bjørkøy
Kvisvik
Hoås

I tillegg til dette har jo Wiig også fått en del spilletid. Er det noen andre TL lag som har skiftet ut så magnge? I tillegg er stallen betydelig styrket. Noe som har gitt utslag i B-lagets prestasjoner. 
Jeg spurte dere som er så kritiske til Toth hvor mye dere har sett ham spille. Jeg ble ikke imponert over svarene. Spesielt ikke med tanke på hvor bombastisk dere har uttalt dere. Har selv sett ham i et antall B kamper i tillegg. Der har han briljert sammen med Wiig, og til tider satt MacDonald og Tarek i skyggen.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 25 okt 05, 15:36
Jeg mener ikke at ledelsen er forhatt, men at flere av de sannsynligvis har nådd sitt inkompetansenivå.
Har ikke noe personlig i mot noen av de, har snakket med flere av de i flere sammenhenger og de er hyggelige , greie og sosiale. 
Det er viktig å skille sak fra person. 

Har liten  tillit til  personer som viser manglende  evne til selvkritikk.

Til Denial sander, tror du at FFK hadde kjøpt Toth om de visste at han måtte ha en opptreningsperiode på flere måneder !!!!   Han ble kjøpt inn for å forsterke laget høstsesongen og ikke neste år.

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 25 okt 05, 16:00
Endret: 25 okt 05, 16:00
Delvis riktig, de trodde nok han var klar. Men de signerer ikke 3,5 års kontrakt med kun tanke på høstsesongen.....såååå dumme er de ikke ;-) 

Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05

tomroar

Landslagsspiller

Lagt til: 25 okt 05, 20:33
er enig at det også var for fremtiden pg akontraktslengde, men å mene at han ikke vært tenkt å gå rett inn på laget blir for dumt, ellers så hadde de ventet til etter sesongen der utbudet av spillere er større

PS , de gjorde valget etter å ha sett en to timer video av spilleren, det sier jo sitt om mange av de som var involvert i prosessen.

Uavhengiig av om de rykker ned så er det flere som har et forklaringsproblem i forhold til sesongens såkalte forsterkninger.
1som  kan ses på som forsterkning sett.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 25 okt 05, 20:50
er enig at det også var for fremtiden pg akontraktslengde, men å mene at han ikke vært tenkt å gå rett inn på laget blir for dumt, ellers så hadde de ventet til etter sesongen der utbudet av spillere er større

PS , de gjorde valget etter å ha sett en to timer video av spilleren, det sier jo sitt om mange av de som var involvert i prosessen.

Uavhengiig av om de rykker ned så er det flere som har et forklaringsproblem i forhold til sesongens såkalte forsterkninger.
1som  kan ses på som forsterkning sett.

Mener du at av 5-6 nye utespillere i førsteelveren så er det bare en som er en forsterkning?? Jeg tolker det som at du mener at kun Bertelsen er forsterkning og at de som spilte på de andre plassene i fjor var bedre? Praktfull påstand!

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

tomroar

Landslagsspiller

Lagt til: 25 okt 05, 21:16
Endret: 25 okt 05, 21:19
Risholt er bedre ennBjørkøy
Berthelsen er forsterkning
Toth, ingen kommentar
Finnen, ikke bedre enn de som vi har
Hoås, dårligere enn Ringberg
Wiig , dårligere enn Ringberg
Kvisvik, burde vært en forsterkning, men har ikke levert til nå, 1 god og 2 greie kamper.

Blix= Scwartek
Mulig jeg har glemt noen.

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914