Dette MÅ vi klare
men på den annen side,nedrykkspøkelset herjer....og det skremmer meg,og sikkert resten av dere med hjertet godt plantet på stadion.Vet ikke hvor godt klubben takler et nedrykk,tror det kan bli tøfft å komme tilbake igjen.....hvordan ser resten av dere på dette???MEN GUD FORBY,TROR VI OVERLEVER,og ber til alle guder jeg har hørt om at vi skal klare det!!!
Vi hører hjemme i øverste divisjon.....1.divisjon virker som et steg LAAAAAngt tilbake
---------------------------
PÅL
Husker jeg nevnte det tidligere her inne, da var det flere som mente at laget var for godt til å rykke ned og ikke trengte flere forsterkninger.
Om vi ikke hadde kjøpt spillere, kunne vi i hvertfall ha leid et par stk, det hadde ikke behøvd å koste all verden, selv om det hadde gjort det, kunne vi brukt et par millioner fra medieavtalen som er verdt 10. millioner.
Hvis det blir nedrykk ser vi ikke mye til de millionene, da hadde det vært bedre å ha hatt 8.millioner og fortsatt spill i Tippeligaen.
Skal ikke se bortifra at de allerede har brukt fra midler fra media avtalen.
Håper dette går, men hjernen er forberedt på 1 divisjon. Fornuften sier at dette går galt, hjertet vil noe annet.
-Her Var Det Glatt, Gett-
Når det gjelder kjøp og salg, hvorden kan dere karakterisere Lindström som et bomkjøp når gutten ikke engang er kjøpt inn?
Han er leid inn med opsjon for kjøp for å se om han er god nok til å erstatte Helland etter sesongen.
Når det gjelder Toth og kvisvik så har jo de vært maksimalt uheldig med skader slik at ingen av dem har fått vist seg noe serlig frem.
Wiig og Hoås er spennende spillere som jeg absolutt har trua på men de har fått altfor mye ansvar i år enn det de er klare for.
Hadde trengt en rutinert spiss på topp sammen med en av dem, en rolle som Toth antakeligvis var tiltenkt.
Og når vi snakker om kjøp.
Hvorfor er det ingen som nevner Berthelsen?
Suveren spiller og vår klareste forsterkning.
FFK har helt klart skuffet denne høstsesongen men jeg mener at det er de etablerte spillerne som burde gått foran og tatt tak.
Merker nå desverre det store savnet etter fighteren Ringberg, men vi har nok av lederskikkelser som burde greid å ta tak når det butter imot selv uten Ringberg på banen.
hvorfor heller ikke glemme dette å heller tenke støtte... det er kun det som hjelper oss
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Vi kjøpte nok og brukte nok, men vi evnet ikke å forsterke laget, snarere tvertimot og svekket laget ved å selge de som styrket laget. Toth og Linnstrøm er skandalekjøp, Kvisvik er en bra mann, men 5 mill?
Var det ikke 6 mill. da?
En av Plankehaugens små planker ;)
Nok ett hjernedødt innlegg fra Keiko....... Ja vi sitter her og diskuterer spillekjøp ettersom dette er ett diskusjonsforum om FFK.........
Er det gjernedødt å si at man skal støtte laget når det gjelder som mest? FFK er forsterket med fem spillere som spiller i første elveren denne sesongen. Dette til tross for en sterk høstsesong i fjor. Er det noen andre lag som har forsterket med så mange?
Toth er spiss. Han konkurrerer med Hoås Wiig, Enerly og West om plassen på laget. Han har også slitt med skader siden han kom i sommer. Hvordan kan du vurdrere ham som et skandalekjøp? Har du sett ham i mange kamper? Lindstrøm slåss med Bora og Piroja om midtstopperplassen. Jeg vet at han er vurdert som like god som disse, men at trenerteamet har valgt å bruke de to som har mest erfaring i å spille sammen.
God tur til Voldsløkka bedreviteren.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Er du så dum, eller gjør du deg så dum kanogvetalt? Må si jeg virkelig er i tvil!!!!! Når man kjøper en utrena spiller fra Ungarn, er 30 år, skriver 3,5 års kontrakt. Spilleren blir rangert bak 17 åringer, man flytter frem midtbanespillere og har gjort det meste fremfor å bruke Toth. Ja, da må til og med stolper som deg forstå at det ett gedigent bomkjøp.........
Og ja, det er hjernedødt å blande seg inn i en diskusjon, hvis man ikke har annet å bidra med enn svada.........
Kan man ikke bare respektere hverandres meninger på enkelte områder. De fleste som har vært her en stund vet hvor de andre står om enkelte spørsmål. Jeg syns det er unødvendig å skjelle hverandre ut og kalle hverandre for hjernedøde osv. Forumet trenger ikke så veeldig mye uvennskap før folk ikke gidder å være her inne.
Syns ikke det siste innlegget til bedreviteren var så veldig hyggelig.
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Og innlegget til Keiko var konstruktivt i en helt grei diskusjon? Gidder man ikke være med på diskusjonene er det bare å holde seg unna diskusjonen.........
Jeg stilte deg noen spørsmål. Om du ikke har noen fornuftige svar, så kan du jo bare si det. Det er ikke noe å være flau over.
Når har Toth(skadefri) blitt vraket til fordel for noen 17-åringer? Før du svarer må du huske at Toth ikke er noen typisk bakromsspiller. Tror nok at trenerteamet ser en Tarek i form som det beste alternativet til West.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Gud, Allah og Buddah: Ikke la meg ødelegge for alle disse menneskene for mine eventuelle synder. Vet dessuten at dere holder med FFK og at dere har straffet dem nok fra før. Så plz.....!
Bedreviteren
Ble medlem: 14 sep 03
Lagt til: 23 okt 05, 12:47
Endret: 23 okt 05, 12:48
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914