Husk meg
Brukernavn
Passord

Nøkkelrolle

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 22 okt 05, 14:02
Jeg tror ffk kommer til å slå en del langt mot lillestrøm i morgen. Taktikken fungerte bra på åråsen sist, men vi dabbet av i 2.omgang. Slo langt og fulgte etter. Gikk ut med høyt press. Det tror jeg de kommer til å gjøre nå og. Til søndagen kommer vi nok til å se en meget viktig Øyvind Hoås i en nøkkelrolle som oppspillspunkt. Da er det viktig at han klarer å holde på ballen. Sende den videre når laget kommer stormende etter, eller eventuelt skape noe selv. 
Uansett tror jeg Hoås sine ferdigheter langs bakken kommer til å være avgjørende da han skal ta den imot og spille videre. Håper vi får se en rask og truende bakromsvillig spiller som makker til Øyvind på topp i morgen.

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 22 okt 05, 14:42
Den dagen jeg ser en FFK-midtbane som kommer stormende etter, da reiser jeg meg og jubler selvom ballen er på midtbanen

Engasjert hovedtribunist!

Shadar

Landslagsspiller

Lagt til: 22 okt 05, 14:52
hehe.. Vi får krysse fingrene.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 22 okt 05, 15:10
Opprinnelig postet av Shadar
Jeg tror ffk kommer til å slå en del langt mot lillestrøm i morgen. Taktikken fungerte bra på åråsen sist, men vi dabbet av i 2.omgang. Slo langt og fulgte etter. Gikk ut med høyt press. Det tror jeg de kommer til å gjøre nå og. Til søndagen kommer vi nok til å se en meget viktig Øyvind Hoås i en nøkkelrolle som oppspillspunkt. Da er det viktig at han klarer å holde på ballen. Sende den videre når laget kommer stormende etter, eller eventuelt skape noe selv. 
Uansett tror jeg Hoås sine ferdigheter langs bakken kommer til å være avgjørende da han skal ta den imot og spille videre. Håper vi får se en rask og truende bakromsvillig spiller som makker til Øyvind på topp i morgen.

Hadde spillerne spilt sånn i år så hadde vi ligget på øvre halvdel, Shadar. Det er jo dette som liksom skal være oppskriften, men vi har ikke spillere som kan utføre det.

Shadar

Landslagsspiller

Lagt til: 22 okt 05, 19:23
Må ha litt faith :)

Har trua, selv om du brått har styggrett i det du sier.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 22 okt 05, 22:31
Jeg er faktisk svært uenig i at  "hadde spillerene spilt sånn hadde vi ligget på øvre halvdel".

Hvis vi har begrensa suksess iår så er det nettopp *fordi* vi har slått langt og forsøkt å følge etter.

Nei, det vi må gjøre er å styre kampen, produsere sjanser, avslutte med høy kvalitet. Gjerne ha ballen i laget mye, for det er så mye artigere å se på. Gir spillerene mer positiv feedback underveis gjør det og.

Jeg håper inderlig FFK satser på å styre kampen imorra, holde lagdelene kompakt sammen, og produsere sjanser ved å spille inn i sekstenmetern fra kantene, gjerne med innlegg fra dødlinja ut mot angripere som kommer i stor hastighet bakfra. Dette er det FFK skulle ha forsøkt å få til hele sesongen istedet for å legge seg bakpå og pumpe opp på FFKs svar på Jostein Flo.

Nei, jeg sier "lange flate ballær på vingane guttær".

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914