Toth ute resten av sesongen
Ja vel, hva så?. Har han noen gang vært inne?
Tviler vel på om savnet kommer til å være veldig stort
Huff nå var jeg slem, men men...
Tviler vel på om savnet kommer til å være veldig stort
Huff nå var jeg slem, men men...
---------------------------
"The best you can hope for, is to die in your sleep"
Kenny Rogers - The Gambler
3-4 uker bare. Da er han klar for vintertreninga ihvertfall. West går vel halvskada fram til ny seriestart han vel ??
Hvorfor så negative til West?? Det er vel EN god grunn til at han går skadd så mye å det er mangelen på kunnskap angående skader i klubben! Man hiver ikke innpå Brian så fort det er antydning til at han begynner å bli frisk! Han har noen syke muskelfibre, som tåler veldig mye, men når de først ryker å slites vil det ta lang tid før de leges 100% Noe de må få gjøre! Setter de ham igang når det er rundt 90%, noe de garantert har gjort opptil flere ganger vil dette bare forverre situasjonen.. La mannen HVILE slik at han er 100% ellers er jeg redd dette kan ødelegge karrieren til en meget god spiller!
Men nå er det ikke noe nytt at klubben mangler ressurser på flere viktige punkter....
Men nå er det ikke noe nytt at klubben mangler ressurser på flere viktige punkter....
Opprinnelig postet av frekkrik
Hvorfor så negative til West?? Det er vel EN god grunn til at han går skadd så mye å det er mangelen på kunnskap angående skader i klubben! Man hiver ikke innpå Brian så fort det er antydning til at han begynner å bli frisk! Han har noen syke muskelfibre, som tåler veldig mye, men når de først ryker å slites vil det ta lang tid før de leges 100% Noe de må få gjøre! Setter de ham igang når det er rundt 90%, noe de garantert har gjort opptil flere ganger vil dette bare forverre situasjonen.. La mannen HVILE slik at han er 100% ellers er jeg redd dette kan ødelegge karrieren til en meget god spiller!
Nå gikk vel han skada fram til seriestart i år, og det tror jeg faderimeg at han gjør i vinter også. Hva har den kællen bidratt med i år?? Ikke mye det jeg kan se. Og ha han her halvskada 3 år framover det er vi ikke tjent med. Skaff meg heller en targetman som kan skåre mål.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Nå gikk vel han skada fram til seriestart i år, og det tror jeg faderimeg at han gjør i vinter også. Hva har den kællen bidratt med i år?? Ikke mye det jeg kan se. Og ha han her halvskada 3 år framover det er vi ikke tjent med. Skaff meg heller en targetman som kan skåre mål.
Tja, jeg mener nå at Brian er det eneste virkelig farlige angrepsvåpnet vi har?! Begynner å bli til det kjedsommelige, men ser man på fakta mellom spissene så har Hoås spilt 1513 minutter, han har scort 2 mål! og har hele 2 assist! Da spør jeg, hva har han bidratt med?? Så kommer alle Hoås elskerne å sier at han gjør så mye annet bra, bla bla bla... Men han gjør ikke det en spiss skal, score!
Vet Brian ikke herjer her heller, men: Brian har spilt 844 min, scoret 3 og 4 assist! Dette på nesten halve spilletiden av Hoås! Da synes vel jeg at om man skal stille spørmsålstegn ved Brian, hva da med Hoås? La Brian få hvile seg å bli frisk, så kommer han til å gjøre en kanonsesong!
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Tja, jeg mener nå at Brian er det eneste virkelig farlige angrepsvåpnet vi har?! Begynner å bli til det kjedsommelige, men ser man på fakta mellom spissene så har Hoås spilt 1513 minutter, han har scort 2 mål! og har hele 2 assist! Da spør jeg, hva har han bidratt med?? Så kommer alle Hoås elskerne å sier at han gjør så mye annet bra, bla bla bla... Men han gjør ikke det en spiss skal, score!
Vet Brian ikke herjer her heller, men: Brian har spilt 844 min, scoret 3 og 4 assist! Dette på nesten halve spilletiden av Hoås! Da synes vel jeg at om man skal stille spørmsålstegn ved Brian, hva da med Hoås? La Brian få hvile seg å bli frisk, så kommer han til å gjøre en kanonsesong!
Jeg synes ærlig talt ikke noe om de spissene vi har i klubben. Så lenge de ikke skårer på bestilling så vil jeg ha nytt blod. Men ikke sånn prøve og feiling-spillere. Da kan vi fortsette som nå. Det kan jo hende de får et gjennombrudd. Jeg håpa innerst inne at Kvisvik var den som skulle servere ballen på gullfat til West, men hittil ser det dårlig ut.
Jeg håpa innerst inne at Kvisvik var den som skulle servere ballen på gullfat til West, men hittil ser det dårlig ut.[/quote]
Det håpet Kvisvik på også.....
Men Kvisvik er såppas god at han burde klare å gjøre andre ting med ballen å da...
og frekkrik,.(hvorfor så negative til West). her er alle negative til alle
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
bare tull med han der jo,ta å send han på første fly hjem,makan til bommkjøp
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
FFK har pr.dato enkelt og greit ingen spisser av TL klasse utenom West ( når han er skadefri)
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av Brukernavn
Jeg håpa innerst inne at Kvisvik var den som skulle servere ballen på gullfat til West, men hittil ser det dårlig ut.
Det håpet Kvisvik på også.....
Men Kvisvik er såppas god at han burde klare å gjøre andre ting med ballen å da...
og frekkrik,.(hvorfor så negative til West). her er alle negative til alle [/quote]
Hmm, trur du misforstod litt Jeg er absolutt ikke negativ til Brian! Eneste klassepsissen vi har, men med den stilen vi har spilt i år har ikke han fått brukt så mye av potensialet sitt! Er mer kritisk til hvordan han blir brukt, både med tanke på skader og spillestil. Brian er han!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914