Husk meg
Brukernavn
Passord

Realiten, HVIS vi detter ned

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 19 okt 05, 16:28
10-15 milliloner i underskudd, så det vil si at spillerne spiller om mange millioner der siste kampene
http://www.demokraten.no/lokalsport/article1787934.ece

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03

Lagt til: 19 okt 05, 17:24
Ganske skummelt, ja. Tør ikke tenke på hvor lang tid det KAN gå å komme opp igjen hvis vi rykker ned. Tok en god stund forrige gang, for å si det slik... Nei, her er det bare å krysse bein og armer. Vi MÅ klare dette.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 19 okt 05, 17:29
om vi går ned så har jeg tro på rett opp igjen, men jeg tror heller vi klarer oss

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Love_FFK

Knøttespiller

Ble medlem: 18 sep 05

Lagt til: 19 okt 05, 21:50
neida..vi skakke rykke ner vi! hah evig optimist

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 20 okt 05, 00:35
Opprinnelig postet av keiko99
om vi går ned så har jeg tro på rett opp igjen, men jeg tror heller vi klarer oss

Jeg trodde det den gangen også i 1984, Keiko. Etter å ha vunnet cupen så var vi ganske sikre på at vi skulle gå rett opp igjen, og du vet godt åssen visa gikk etterpå. 20 år i ørska.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 20 okt 05, 00:51
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Jeg trodde det den gangen også i 1984, Keiko. Etter å ha vunnet cupen så var vi ganske sikre på at vi skulle gå rett opp igjen, og du vet godt åssen visa gikk etterpå. 20 år i ørska.
det var før rune, men uansett vi går ikke ned...

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 20 okt 05, 01:51
Opprinnelig postet av Rune Haugen

det var før rune, men uansett vi går ikke ned...

Jeg stoler på deg Keiko.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 20 okt 05, 17:18

Håper selvsagt FFK klarer det.
Er ellers redd for at budsjett drømmer og høye administarsjons lønner, hindrer FFK i å komme opp igjen med engang.
Rykker man ned, må en først ta en opprydning innen administrasjonen.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 20 okt 05, 19:28
Hvis det for en gangs skyld kan gå ffk sin vei,så er kvalikk-plass sikra til søndag

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 22 okt 05, 00:33
og klarer vi kvallikk plassen, så måtte Gud forby at vi møter moss der, hater kamper mot moss, ønsker meg sandefjord i kvalikk og moss rett opp... ja det er sikkert fælt å høre at jeg vil ha moss direkte opp, men bedre å møte de i to seriekamper i TL enn to kamper på "liv og død" (TL og 1Div.)

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 22 okt 05, 01:17
Vi har jo som oftest møtt Moss i treningskamper da..
Men hvis vi skulle ha møtt Moss i kvalikken,så tror jeg det hadde blitt andre boller,Jørn

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 22 okt 05, 08:59
Møter vi moss i kvallik så er vi tilnærmet sikre...det er jeg helt sikker på..men om vi når kvallik og ikke rykker direkte ned...det er jeg usikker på...klarer ikke uansett hvor mye jeg prøver og tro vi skal klare å slå lillestrøm...men håpet er der seff.. og start borte kommer heller ikke til og bli no lett match...

dette her burde vi avgjort for lenge siden...men sånn gikk det desverre ikke....håper på et mirakel i de to siste kampene....er så nervøs at jeg vet ikke om jeg får sove i natt.....

Heia FFK

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 19 okt 05, 23:35
Opprinnelig postet av Patrioten
10-15 milliloner i underskudd, så det vil si at spillerne spiller om mange millioner der siste kampene

Det at FFK ved et eventuelt nedrykk vil få 10-15 millioner mindre vil vel ikke automatisk si det samme som 10-15 millioner i underskudd?

Det er vel en vesentlig forskjell på dette.....

Men helt klart, konsekvensene er ganske store...

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 20 okt 05, 00:31
Opprinnelig postet av JJunior
Opprinnelig postet av Patrioten

Det at FFK ved et eventuelt nedrykk vil få 10-15 millioner mindre vil vel ikke automatisk si det samme som 10-15 millioner i underskudd?

Det er vel en vesentlig forskjell på dette.....

Men helt klart, konsekvensene er ganske store...

Budsjettet blir tilsvarende lavere i 1.div., men 20-25 mill. er vel ganske ledende i den divisjonen vil jeg tro.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914