Dere som venter på Toth
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 17 okt 05, 18:08
Rykter sier at han har fått en skade slik at han ferdig for denne sesongen
Ble medlem: 08 aug 04
Lagt til: 17 okt 05, 19:03
for å være ærlig venter jeg mer på du slutter å poste disse konstruktive innleggene dine...
Ble medlem: 01 sep 03
Lagt til: 17 okt 05, 19:14
Opprinnelig postet av Patrioten
Rykter sier at han har fått en skade slik at han ferdig for denne sesongen
Regna du med noe annet ?? Det er ikke mange kampene igjen nå.
Ble medlem: 01 nov 04
Lagt til: 18 okt 05, 10:49
En god skadefri treningsvinter så rule`ærn til våren :)
---------------------------
Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 18 okt 05, 12:06
Opprinnelig postet av Superkjegle
En god skadefri treningsvinter så rule`ærn til våren :)
Håper du har rett, men har allerede hørt det har blitt spekulert i en sluttpakke (fallskjerm) når det gjelder Toth.
Men jeg både håper og tror at ikke FFK gjør noe overilet her og at du får rett Superkjegle.
FFK på toppen i 2006
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 18 okt 05, 14:37
Jeg har ikke gitt opp Toth jeg heller. Ikke helt ennå. Jeg husker ennå treningskampen mot enga da han dro det brassesparket. Var litt kult å se på. Bra utført.
Må bli vant med nivået, trene jevnere skadefritt og lære seg hva offside er så blir detta bra vettu :)
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 18 okt 05, 16:00
Jeg har heller ikke gitt opp Tóth, og det ville jo nesten være typisk FFK å være så utålmodig at de vil kvitte seg med ham allerede nå. En bruk-og-kast-mentalitet jeg ikke har noe til overs for. Se på Robbie Winters og Charlie Miller i Brann. De trengte omtrent ett år på å vende seg til norsk fotball. I begynnelsen var begge to veldig svake, men nå er de to store profiler i Tippeligaen.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ble medlem: 14 sep 03
Lagt til: 18 okt 05, 17:09
Toth er ett feilkjøp av dimensjoner noe dem i praksis har innrømmet for lenge siden..... Og har dem mulighet bør dem kvitte seg med han først som sist, deretter bør dem virkelig gå inn å se på sine egne rutiner i henhold til spillekjøp. Undersøker de godt nok, bruker de gode nok agenter, bruker de agenter i det hele tatt? osvosv......... Han finnen virker jo også som ett dårlig forarbeid........... Men dette er slike ting som virkelig bør evalueres etter sesongslutt og diskuteres grundig da, og selvfølgelig ikke i den perioden klubben er inne i nå........ Nå er det bare en ting som gjelder..........
Lagt til: 18 okt 05, 17:14
Endret: 18 okt 05, 17:15
selvsagt ikke noen bombe at du og patrioten ikke har trua... dere er jo faen meg konstant negative og sure på alt.. har dere et like negativt syn på alt annet her i livet?? da tror jeg fort hverdagen min hadde blitt mørk ihvertfall..
Lagt til: 18 okt 05, 17:18
Er vel ganske tydelig at Drillo og Eggen ikke har trua heller, så da er vi i godt selskap vil jeg si......
Lagt til: 18 okt 05, 17:29
Og mer rent generellt husgutt!!! Ja, jeg bruker disse sidene til å utrykke ting jeg misliker skjer i FFK, og det vil jeg fortsatt gjøre i fremtiden. Ikke dermed sagt at en er så veldig sinna eller misfornøyd ellers i livet for det. Snarere tvertimot er det ting man synes er feil så ut med det husgutt.........
Lagt til: 18 okt 05, 17:32
kanskje dere også burde bruke sidene til å uttrykke glede en gang i blant..
Ble medlem: 28 sep 03
Lagt til: 18 okt 05, 17:36
Hold dere innenfor hva tråden handler om..
If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?
Lagt til: 18 okt 05, 17:46
Å uttrykke glede i enhver diskusjon og rope halleluja hver gang klubben foretar seg noe er konstruktivt det? Men nå skled det her ut....... Jeg skrev i mitt første innlegg at det kun er en ting som gjelder nå, men ble dratt ut på isen av ditt destruktive innlegg. Ironisk nok noe du beskyldte trådstarter for..........
Ble medlem: 22 feb 04
Lagt til: 18 okt 05, 17:57
Opprinnelig postet av Husgutt
selvsagt ikke noen bombe at du og patrioten ikke har trua... dere er jo faen meg konstant negative og sure på alt.. har dere et like negativt syn på alt annet her i livet?? da tror jeg fort hverdagen min hadde blitt mørk ihvertfall..
Vel,det motsatte tilfellet med deg,du jo helt blindt positivt til alt som skjer i klubben,klarer bare å se alt i positivt lys...Man trenger et negativt syn på ting også...Alt som skjer er jo rene gudshuset for deg der virker det som
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Ble medlem: 28 sep 03
Lagt til: 18 okt 05, 18:07
Jeg tror nok kjøpet av Toth kan karakteriseres som et gedigent bomkjøp, han har rett og slett ikke vært god nok for laget.. Når Tarik blir bytta inn i stedenfor Toth så sier det jo litt..
If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?
Lagt til: 18 okt 05, 18:15
Opprinnelig postet av A9$h
Opprinnelig postet av Husgutt
Vel,det motsatte tilfellet med deg,du jo helt blindt positivt til alt som skjer i klubben,klarer bare å se alt i positivt lys...Man trenger et negativt syn på ting også...Alt som skjer er jo rene gudshuset for deg der virker det som
dere tar feil.. jeg har bare ikke behov for å uttrykke misnøye hele tida.. blir ikke bedre av det.. når ting er som det er må vi stå sammen. ikke spre negativitet hele tida.. og med patrioten og bedrev. som KUN poster negative innlegg, blir ihvertfall jeg oppgitt..
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 18 okt 05, 18:40
Vet du hva Husgutt, du skal f meg komme her og kalle meg, eller fortelle hva jeg skal gjøre. Her er forumet åpent for alle og til og med for deg Husgutt, skjerp deg
Ble medlem: 09 apr 03
Lagt til: 18 okt 05, 19:08
Opprinnelig postet av Patrioten
Vet du hva Husgutt, du skal f meg komme her og kalle meg, eller fortelle hva jeg skal gjøre. Her er forumet åpent for alle og til og med for deg Husgutt, skjerp deg
Nå syntes jeg dere to kan roe dere ned litt..!
Sjefskodærn
Lagt til: 18 okt 05, 20:05
Les igjennom dem 450 innlegga mine husgutt eller hold kjeft......... Der vil du finne mange kritiske innlegg til Forsberg, Drillestad og den gjengen. En del kritikk til direktøren og de sportslig ansvarlige for salget av Ringberg i Sommer og kjøpet av Toth. Du vil finne masse rosende omtale av Harry Hansen, KTE og andre for det dem har gjort for klubben. Ros til ledelsen for håndteringen av Høili saken og den nye stadioen og masse annet ros og ris.......... Men siden i Sommer og før det, mener jeg klubben har gjort en del feil og da skriver jeg om det, fordi det er min mening og dette er ett diskusjonsforum. Ta en diskusjon eller hold kjeft er mitt råd til deg. Derfor dem fleste av oss skriver her inne............
06/10/2024 22:02 | 2001f914