Vi VILL bli her!
de siste linjene fikk meg til å fryse nedover ryggen, endelig en som virkelig skjønner hva det dreier seg om her, nettop det å ville bli her i TL!
Les og NYT!!!
SItat:
Det eneste som gjør at vi kan rykke ned, er hvis vi virkelig vil bli. Hvis vi vil bli i ligaen må tvinge de andre laga til å akseptere det. Vi kan si ”Tenk på publikumsnittet dersom Moss eller Pors skulle rykke opp i stedet for oss...” ”Ta Molde de er mange færre enn oss, de bare bryr seg for syns skyld”
Vi skal ingen steder. I morra, og ut sesongen skal vi bevise nettopp det. Ingen køddær med Fredrikstad. Ingen.
Gå nå ut å røsk i filler det forbanna rosebedet! vi skal bli og nå driter vi fullstendig i hvem det skal gå utover!
Forza FFK- Sitat slutt.
Flott skrevet synes nå jeg ihvertfall, og selvom vi ikke røska vekk alle rosene idag, ja så fikk vi ihvertfall rota litt til i beddet. Om en uke skal vi på fuglejakt, og vi driter i om det ikke er lov å jakte kanarifugl, vi skal skyte ned hver jævela kanarifugl som beveger seg på stadion på søndag, drit i elg jakta, nå er det kanarifugl som gjelder!!
---------------------------
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Til søndag er det fuglejakt
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Opprinnelig postet av GurrBass
Jepp,Jørn!å da er det lov å skyte ned fugl også
Til søndag er det fuglejakt
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
En av Plankehaugens små planker ;)
Noen andre tanker om hvordan man skal få stukket noen kjepper i den tyske krigsmaskinen LSK?
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914