Husk meg
Brukernavn
Passord

Vi VILL bli her!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 16 okt 05, 23:02
Leste nettop et stykke fra "E" på plankehaugen.no 

de siste linjene fikk meg til å fryse nedover ryggen, endelig en som virkelig skjønner hva det dreier seg om her, nettop det å ville bli her i TL!

Les og NYT!!!

SItat:

Det eneste som gjør at vi kan rykke ned, er hvis vi virkelig vil bli. Hvis vi vil bli i ligaen må tvinge de andre laga til å akseptere det. Vi kan si ”Tenk på publikumsnittet dersom Moss eller Pors skulle rykke opp i stedet for oss...” ”Ta Molde de er mange færre enn oss, de bare bryr seg for syns skyld”

Vi skal ingen steder. I morra, og ut sesongen skal vi bevise nettopp det. Ingen køddær med Fredrikstad. Ingen.

Gå nå ut å røsk i filler det forbanna rosebedet! vi skal bli og nå driter vi fullstendig i hvem det skal gå utover!

Forza FFK- Sitat slutt.

Flott skrevet synes nå jeg ihvertfall, og selvom vi ikke røska vekk alle rosene idag, ja så fikk vi ihvertfall rota litt til i beddet. Om en uke skal vi på fuglejakt, og vi driter i om det ikke er lov å jakte kanarifugl, vi skal skyte ned hver jævela kanarifugl som beveger seg på stadion på søndag, drit i elg jakta, nå er det kanarifugl som gjelder!!

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 16 okt 05, 23:04
nice:)

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 16 okt 05, 23:48
Jepp,Jørn!
Til søndag er det fuglejakt

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 16 okt 05, 23:57
Opprinnelig postet av GurrBass
Jepp,Jørn!
Til søndag er det fuglejakt
å da er det lov å skyte ned fugl også

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 17 okt 05, 14:16
Jeg tar med mitt våpen i alle fall: supportersangstemmen!

En av Plankehaugens små planker ;)

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 17 okt 05, 21:48
Lillestrøm, kanskje v/siden av Molde, er det sterkeste laget fysisk i tippeligaen. Makan til gormer og plugger har vi aldri sett maken til. Her må vi ta fram alle slutriksa for å sette dem ut av spill. Macho Kasey wherman & co klarer man kanskje ikke å presse til side, men kanskje det er litt "tafsing" som skal til å vippe han av pinnen? Lære seg noen tyske fraser til Reitmaier. Fart mot stopperne Kippe og Steffensen. En skikkelig takling fra Bertie mot Andersson, itillegg til en sleip Brenne som rundspiller de mer og mer frustrerte lsk`erne. 

Noen andre tanker om hvordan man skal få stukket noen kjepper i den tyske krigsmaskinen LSK? 

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 17 okt 05, 21:51
en helvets fandenivoldsk innstilling, blod,svette og tårer!! men det regner jeg med gutta ofrer for laget..

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914