FFK Guttær i Torvyn
Hei...Det var dritkult at noen av FFK guttane var i torbyn i dagDet var et kjempe gøy!!!
Dumt at ikke kvisvik var der
Men d var drit kult at sørlie var der dahan er jo bara best. Diggær deg no sjukt. kan`ke kjønne hva Drillo tengte da han måtte væra 2. og 3. keeper.
Løkke t i mårra gutter krøsser at a fingrær å tottær
Hilsen silje
Mitt tips 3-1 eller 3-0
Dumt at ikke kvisvik var der
Men d var drit kult at sørlie var der dahan er jo bara best. Diggær deg no sjukt. kan`ke kjønne hva Drillo tengte da han måtte væra 2. og 3. keeper.
Løkke t i mårra gutter krøsser at a fingrær å tottær
Hilsen silje
Mitt tips 3-1 eller 3-0
Hehe, var i torvbyen jeg og da. Sto oppe ved Cubus da de delte ut is. Jeg skal ikke klage på utkasta til Sørlie. Han traff perfekt med pinup`en til både meg og bror.
Jeg er mindre fornøyd med Alexander Lund Hansen som klarte kunststykket å sutre foran ungene om at han var reservekeeper. Makan..
Tror de må ha blitt litt sletne etter den dagen gitt. 1000 unger flokka seg og ville ha autografer. hehe.. Det var artig å se antolmodigheten til de forskjellige.
Jeg er mindre fornøyd med Alexander Lund Hansen som klarte kunststykket å sutre foran ungene om at han var reservekeeper. Makan..
Tror de må ha blitt litt sletne etter den dagen gitt. 1000 unger flokka seg og ville ha autografer. hehe.. Det var artig å se antolmodigheten til de forskjellige.
---------------------------
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914