Husk meg
Brukernavn
Passord

Drillo lanserer Bertelsen som landslagsspiller...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 15 okt 05, 11:43
 http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/fredrikstad/article474279.ece

Ser at Drillo forsøker å "snakke Bertie inn på a-landslaget" med å skryte hemningsløst av ham og mene han er omtrent på samme nivå som Marius Johnsen og John Arne Riise (!). Morsomt å høre at Drillo har stor tro på venstrebacken, og jeg regner med at han får støtte av de fleste her... Men det er jo ingen tvil om at venstreback for landslaget ikke akkurat er den posisjonen det er enklest å spille seg inn. Både Johnsen og Riise er jo unge spillere som vil være der i 10 år fremover, men jeg er også helt sikker på at Bertelsen kan gi dem god kamp snart.

Hvis Bertelsen fortsetter utviklingen neste sesong, så vil jeg bli forundret om han ikke får sin debut i en privatlandskamp i 2006.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 15 okt 05, 12:21
Jeg synes faktisk Bertelsen er bedre som ren back, mens  Riise og Johnsen har sine styrker fremover. Riise vil vel helst spille midtbane, og Johnsen har vel ikke fått prøvd seg så mye på A-landslaget ennå. Men også hans styrke er vel det offensive. Bertelsens hurtighet må være en styrke å ha i ethvert forsvar. Også A-landslagets.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 15 okt 05, 15:45
Opprinnelig postet av aavdst
Jeg synes faktisk Bertelsen er bedre som ren back, mens  Riise og Johnsen har sine styrker fremover. Riise vil vel helst spille midtbane, og Johnsen har vel ikke fått prøvd seg så mye på A-landslaget ennå. Men også hans styrke er vel det offensive. Bertelsens hurtighet må være en styrke å ha i ethvert forsvar. Også A-landslagets.

Er helt enig med Drillo og aavdst her.
John Arne Riise synes jeg har vært direkte svak i de siste landskampene og Johnsen er ikke god nok for landslaget enda hverken som back eller ving, men er god på Start på grunn av sine solide offensive kvaliteter.

FFK på toppen i 2006

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 15 okt 05, 14:09
Endret: 15 okt 05, 16:37
Bertelsen virker i hvert fall som en person som tar oppgavene sine alvorlig. Tror neppe vi får se Bertie halvnaken med en enda mer halvnaken Aylar i Se & Hør, uansett hvor god han måtte bli. Virker som en profesjonell og jordnær type.

Ser forøvrig at TV2 Nettavisen, igjen, har briefet med statestikkene sine:

Opprinnelig postet av Nettavisen
PS. Molde har sluppet inn mål i 17 seriekamper på rad. Fredrikstad kan hjelpe moldenserne med å sette ny klubbrekord
.

I forrige serierunde vant de 4-0 mot Odd, og i den 13. serierunden vant de 2-0 mot Lillestrøm. Mulig de mente bortebane?

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig

134912

Juniorspiller
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 15 okt 05, 18:11
Bertie er bedre enn Riise!! Han er heller ikke noen pappagutt... Landslaget trenger en som han...

Mihaly på topp!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 15 okt 05, 18:18
Opprinnelig postet av 134912
Bertie er bedre enn Riise!! Han er heller ikke noen pappagutt... Landslaget trenger en som han...

Er ikke litt drøy den der vel ??

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 16 okt 05, 11:01
Opprinnelig postet av 134912

Kan si mye rart om Riise, men pappagutt? Berttelsen er uten tvil et funn for FFK. Så lenge han er det er det greit for meg. Har ikke behov for aksept for mine meninger fra Hareide.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05

Lagt til: 16 okt 05, 11:34
Riise er ikke pappagutt!
Er nok mammagutt han ja. 
Visst dere så den dokumentaren som gikk her for ett par år siden så var det heller ikke vansklig å se hvem som var sjefen der i huset. Stakkars mann, faren til riise fikk jo knapt lov til å gå på do uten  ha spurt Berit om lov.

Men at Berthelsen er god nok for A-landslaget enda er jeg mere i tvil om. Gi han en sesong eller to til så er han der tenker jeg.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 16 okt 05, 14:54
Opprinnelig postet av rødforalltid
Riise er ikke pappagutt!
Er nok mammagutt han ja. 
Visst dere så den dokumentaren som gikk her for ett par år siden så var det heller ikke vansklig å se hvem som var sjefen der i huset. Stakkars mann, faren til riise fikk jo knapt lov til å gå på do uten  ha spurt Berit om lov.

Men at Berthelsen er god nok for A-landslaget enda er jeg mere i tvil om. Gi han en sesong eller to til så er han der tenker jeg.

Pappaen til John Arne og Bjørn Helge Riise er død for flere år siden, derfor er han som nå bor sammen med Fru Berit Riise kun deres stefar.

FFK på toppen i 2006

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914