Dette er laget som skal banke Molde på søndag.
Føler meg ganske sikker på at laget, som skal banke Molde på søndag, ser slik ut:
-------
Sørlie
-------
Helland
Bora
Piiroja
Blix
-------
Bjørkøy
Ramberg
Brenne
Kvisvik
-------
Enerly
Hoås
-------
Ut fra treningen i dag, så er det vel også sannsynlig at West blir sittende på benken.
---------------------------
FFK på toppen i 2006
Ville dog hatt Bjørkøy på høyreback, Enerly ned på høyrekanten og Wiig inn som spiss. Ikke fordi Bjørkøy er dårlig på midten, men føler at vi trenger han på høyrebacken. Litt usikker på om Helland kommer til å gjøre en god jobb der...
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
Lurer på hvorfor ikke finnen skal spille ? er han også for dårlig for laget
Opprinnelig postet av tomroar
Får håpe at Helland ikke skal spille mot Ohr, det tror jeg kan bli katastrofalt for FFK
Lurer på hvorfor ikke finnen skal spille ? er han også for dårlig for laget
Iflg. de opplysninger jeg har fått idag så kommer Molde til å spille 4-4-2 , og da spiller Ohr spiss, sammen med Friend.
Forøvrig tror jeg valget mellom å bruke Lindstrøm og Helland var hårfint. Lindstrøm har fart og Helland har rutine. Det siste ble valgt i denne kampen, men det er jo betryggende å vite at vi har Lindstrøm på benken, dersom det skulle vise seg at det ikke fungerer med Helland. Dersom Molde legger om og spiller med Ohr som ving, så blir det vel Blix som kommer til å slite med ham, som venstreback.
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Lindstrøm har fart og Helland har rutine. Det siste ble valgt i denne kampen, men det er jo betryggende å vite at vi har Lindstrøm på benken, dersom det skulle vise seg at det ikke fungerer med Helland.
Med den handlingskraften Eggen og drillo har prestert hittil i år med tanke på bytter, så hva er egentlig så betryggende med å ha en god spiller på benken? De bytter jo ikke uansett. De vurderer bytter kun ved skader eller når det er maks 10 min igjen. På 80 minutter så kan Helland være parkert mange ganger!
Opprinnelig postet av Hubro7
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Lindstrøm har fart og Helland har rutine. Det siste ble valgt i denne kampen, men det er jo betryggende å vite at vi har Lindstrøm på benken, dersom det skulle vise seg at det ikke fungerer med Helland.
Med den handlingskraften Eggen og drillo har prestert hittil i år med tanke på bytter, så hva er egentlig så betryggende med å ha en god spiller på benken? De bytter jo ikke uansett. De vurderer bytter kun ved skader eller når det er maks 10 min igjen. På 80 minutter så kan Helland være parkert mange ganger!
Nå har vel ikke Eggen hatt alll verdens innflytelse tidligere i sesongen da... Nå har jo Eggen noe han skulle sagt, og dermed tror jeg evt bytter er det mindte problemet... men at Helland er et usikkerhetsmoment på backplass, er det ingen tvil om...
"Fredrikstadgutter våre veier går igjennom kamp til seier"
Opprinnelig postet av Patrioten
Drillo spekulerer i om at kanskje Jørgen Magnussen skal spille http://www.dagbladet.no/sport/2005/10/14/446430.html
Jørgen Magnussen er med i troppen på 19 mann. Brian West er også med og hvis han er bra nok til å komme inn på slutten av kampen, må en av de andre ut av troppen, som kun kan inneholde 18 mann.
FFK på toppen i 2006
Har egentlig en god følelse for kampen, tror dette kan gå veien
"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert
Opprinnelig postet av FFK1903
Gledelig å se at Blixt blir kampklar i hvert fall, han har spilt der før om ikke annet.
Ville dog hatt Bjørkøy på høyreback, Enerly ned på høyrekanten og Wiig inn som spiss. Ikke fordi Bjørkøy er dårlig på midten, men føler at vi trenger han på høyrebacken. Litt usikker på om Helland kommer til å gjøre en god jobb der...
Kunne ikke vært mer enig! Enerly er ingen spiss....!!
Opprinnelig postet av frekkrik
Gledelig å se at Blixt blir kampklar i hvert fall, han har spilt der før om ikke annet.
Hva vet du om det ?? Enerly er brukt som spiss med hell i Moss tidligere selv om det begynner å bli noen år siden.
Vel, ifølge Enerly selv så er det jo netopp spiss han er.
Tror Enerly kan gjøre en god jobb som spiss, men jeg skulle gjerne sett ham på høyrekanten og Hoås/Wiig på topp allikevel...
Bare så det er sagt, det var som spiss på Skeid at han spilte seg inn i landlagsdiskusjonen første gang.
Og så det er sagt, ut ifra det Enerly har prestert i år så har han ikke noe på kanten å gjøre. Er gledelig overrasket over at det virker som at trenerne har skjønt at Enerly og Kvisvik ikke bør være på hver sin kant samtidig.
Og Stian Ohr? En av de større sytekoppene jeg vet om. Glimrende når han har dagen, elendig når han er sur. To-tre skikkelig kroppstaklinger i løpet av de første ti kan fort gjøre susen....
Noen som har lest eventyret om smeden og bakeren?
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Laget til aristokraten høres bra ut og bør virkelig klare 3 poeng. Det som slår meg med dette laguttaket er vel at denne finnen er nok en handel som ikke forsterket laget........
Han ble hentet inn for å være et alternativ som midtstopper fordi Helland er inne i sin siste sesong, og vi da kun står igjen med Zivkovic og Piiroja som midtstoppere etter sesongen. Derfor ville Drillo låne ham i høst slik at han kunne se ham i trenings- og kampsituasjoner for å kunne gjøre en vurdering om han er god nok for FFK fra og med neste sesong, fortrtinnsvis som en erstatter for Helland og dermed utfordrer til Zivkovic og Piiroja.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=251
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914