Kristoffer Paulsen som vår nye høyreback?
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 12 okt 05, 14:18
En av Glimts beste spillere, høyrebacken Kristoffer Paulsen, er bosmanspiller etter sesongen og ønsker klubbskifte (
link til sak). Dette er en spiller jeg har sans for og kanskje den høyrebacken i Norge akkurat nå med best utviklingspotensial. Har inntrykk av at han ikke er så veldig ulik vår venstreback, Bertelsen! Paulsen er nemlig også veldig hurtig, samtidig som han alltid gir alt i duellspillet. En tøff backtype som jeg tror kan nå langt og fort kan bli vår neste landslagsback på høyresiden. Han er jo trønder, og mange har ment at han kommer til å ende opp i RBK etter noen år i Glimt, men det har foreløpig ikke skjedd. Han er 24 år, har mange U21-landskamper, allerede stor rutine i Tippeligaen med ca 100 kamper for Glimt, men trenger kanskje et klubbskifte nå for å få max ut av talentet.
Jeg synes hvert fall han hadde passet fint inn i FFK neste sesong. Siden han er trønder, så regner jeg med at han allerede er på blokka til Eggen!
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 12 okt 05, 14:32
Hmm.. Spennende det der. Håper du har rett. Trønderne står sammen vettu :) Knut torbjørn fikser dette. Paulsen har alltid vært en jævlig back å ha mot seg. Husker ham fra tidligere kamper. Det er spillertyper som han som har bidratt til at bunnlag som Bodø/Glimt ikke har rykka ned i 1.div, der de hører hjemme, tidligere enn nå.
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Ble medlem: 27 nov 03
Lagt til: 12 okt 05, 15:13
Spennende spiller dette vil jeg tro. Det var vel du som ville ha Trond Olsen til FFK også, før Lillestrøm snappet han opp. Ser jo ut som de har gjort en god handel. Hadde vært spennende med Paulsen - Bora - Piiroja - Bertelsen i den bakre fireren. Og med Myhre som sistekansen. Hadde blitt et bra forsvar. Det hadde rett og slett blitt knask! Du rutinerte stoppere og keeper, og to sultne backer.
Send mail til Mokkelbost og Eggen omgående!
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
Ble medlem: 01 sep 03
Lagt til: 12 okt 05, 15:13
Han er velkommen. Vi trenger nytt blod på h.back nå. Og gjerne en rask en.
Ble medlem: 20 sep 05
Lagt til: 12 okt 05, 16:39
Opprinnelig postet av FFK1903
Spennende spiller dette vil jeg tro. Det var vel du som ville ha Trond Olsen til FFK også, før Lillestrøm snappet han opp. Ser jo ut som de har gjort en god handel. Hadde vært spennende med Paulsen - Bora - Piiroja - Bertelsen i den bakre fireren. Og med Myhre som sistekansen. Hadde blitt et bra forsvar. Det hadde rett og slett blitt knask! Du rutinerte stoppere og keeper, og to sultne backer.
Send mail til Mokkelbost og Eggen omgående!
Kunne ikke vært mer enig
Bare til å mate på, Eggen!!!
"We play with 2 stoppers and 3 spisses."
Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere."
Svein Mathisen
"Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss. "
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 12 okt 05, 16:57
vi bør beholde plassen da... selv om jeg er sikker på at vi klarer så er det usikkert for det
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Ble medlem: 01 sep 04
Lagt til: 12 okt 05, 17:50
det hadde løst vårt høyreback probelm for flere sesonger. paulsen har ikke noe internasjonelt over seg, men er en absolutt knallsolid TL spiller.hurtighet og innsats er jo ikke dumme ingredienser for en back. regner med at czwartek forsvinner etter sesongen, holder det da med bertil, blixt og NY SPILLER? samtidig synd hvis jonna må spille back på søndag, han trenger vi sårt på midten!
savner "svensk magi" allerede
Ble medlem: 07 mai 03
Lagt til: 13 okt 05, 08:37
Kristoffer Paulsen vil være en forsterkning på de fleste lag i tippeligaen, og FFK er ingen unntak. Hent han så fort Glimt er klare for 1.div.
FFK i mitt hjerte - Erik Røed
06/10/2024 22:02 | 2001f914