Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem spiller spiss

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 11 okt 05, 18:59
Dagfinn Enerly var vel ikke noe suksess mot Bodø/Glimt, Brian West skadet, Øyvind Hoås skadet. Da sitter vi igjen med Martin Wiig, huff ett kaptippel for seg selv, Toth, Simen kan vel spille spiss, men det fungerte i alle fall ikke mot Aalesund.
Skal bli spennende å se hvem de velger, kanskje det blir Yherland fra start

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 11 okt 05, 19:14
Dagfinn Enerly klarte seg da ganske bra mot Glimt. Synes han viste klar fremgang og gjorde det langt bedre enn han har gjort på høyre kant.

Øyvind Hoås har vel bare vært syk, men skal jo være på bedringens vei. Han storspilte i Bodø, og med en god treningsuke, så tror jeg han kommer til å starte.

Martin Wiig et kapittel for seg selv? Jeg har sansen for ham som spiller. Er egentlig ganske komplett spisstype, med OK hurtighet, styrke i kroppen og avslutningsegenskaper. En spiller jeg har tro på, selv om han ikke har fått ut alt ennå. Det kommer!

Tóth er vel syk? Vet dog ikke hvor langvarig det er. Ingenting tyder uansett på at han vil starte kampen, i hvert fall ikke om Enerly, Hoås og Wiig alle er kampklare.

Hvis McDonald starter, så blir det nok på kanten.

Men sånn det ser ut nå, så tror jeg Enerly skyves ned på høyre midtbane igjen (siden Bjørkøy må spille back), og at Hoås og Wiig dermed blir spissparet mot Molde.

Tror det kan bli bra!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til: 11 okt 05, 21:42

Wiig og Hoås er jo av de spillerne som har gjort det bra i det siste, så det kan bli bra det her

We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 12 okt 05, 00:14
kun en av dem men ikke begge ... er det noe nytt om Tarik dere ???

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 12 okt 05, 00:23
mener å ha lest at Toth er ute med kneskade... 90 % sikker :)

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 12 okt 05, 13:34
Opprinnelig postet av Costanza
Dagfinn Enerly klarte seg da ganske bra mot Glimt. Synes han viste klar fremgang og gjorde det langt bedre enn han har gjort på høyre kant.

Øyvind Hoås har vel bare vært syk, men skal jo være på bedringens vei. Han storspilte i Bodø, og med en god treningsuke, så tror jeg han kommer til å starte.

Martin Wiig et kapittel for seg selv? Jeg har sansen for ham som spiller. Er egentlig ganske komplett spisstype, med OK hurtighet, styrke i kroppen og avslutningsegenskaper. En spiller jeg har tro på, selv om han ikke har fått ut alt ennå. Det kommer!

Tóth er vel syk? Vet dog ikke hvor langvarig det er. Ingenting tyder uansett på at han vil starte kampen, i hvert fall ikke om Enerly, Hoås og Wiig alle er kampklare.

Men sånn det ser ut nå, så tror jeg Enerly skyves ned på høyre midtbane igjen (siden Bjørkøy må spille back), og at Hoås og Wiig dermed blir spissparet mot Molde.

Tror det kan bli bra!

Amen

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 12 okt 05, 13:37
Opprinnelig postet av Shadar
Opprinnelig postet av Costanza

Tror det kan bli bra!

Amen

Spamming bør slettes.

Shadar

Landslagsspiller

Lagt til: 12 okt 05, 14:34
Amfg. Det må da vel være mulig å henvise til det man er enig i?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 12 okt 05, 15:18
Opprinnelig postet av Shadar
Amfg. Det må da vel være mulig å henvise til det man er enig i?

Ikke ved og bare skrive et amen. Tenk om alle skulle gjøre det, Shadar ?? Det er mye jeg er enig i her, men jeg kan vel ikke skrive amen etter alle disse ??

Shadar

Landslagsspiller

Lagt til: 12 okt 05, 15:34
Endret: 12 okt 05, 15:36
Alle gjør ikke det. Folk sier seg enig med få ord uten å få høre det. Tror ikke det vil være et stort problem alikevel. For det er jo ikke ofte folk er enige her

Men selvfølgelig skjønner jeg jo hva du mener. Skal ta det innover meg, men jeg kan ikke love at jeg ikke skal sitere folk igjen uten å svare en 1 meter med skrift..

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 12 okt 05, 14:48
Ifølge FB har Hoås vært glimrende på trening i det siste og ser virkelig ut til å ha funnet formen, så det er nok ganske sikkert at han starter på søndag. Gleder meg til å se ham herje mot gamle lagkamerater!

Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 12 okt 05, 15:00
Jeg har forstått det slik at West er aktuell på søndag, er det feil ?

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914