Hvem spiller spiss
Skal bli spennende å se hvem de velger, kanskje det blir Yherland fra start
Øyvind Hoås har vel bare vært syk, men skal jo være på bedringens vei. Han storspilte i Bodø, og med en god treningsuke, så tror jeg han kommer til å starte.
Martin Wiig et kapittel for seg selv? Jeg har sansen for ham som spiller. Er egentlig ganske komplett spisstype, med OK hurtighet, styrke i kroppen og avslutningsegenskaper. En spiller jeg har tro på, selv om han ikke har fått ut alt ennå. Det kommer!
Tóth er vel syk? Vet dog ikke hvor langvarig det er. Ingenting tyder uansett på at han vil starte kampen, i hvert fall ikke om Enerly, Hoås og Wiig alle er kampklare.
Hvis McDonald starter, så blir det nok på kanten.
Men sånn det ser ut nå, så tror jeg Enerly skyves ned på høyre midtbane igjen (siden Bjørkøy må spille back), og at Hoås og Wiig dermed blir spissparet mot Molde.
Tror det kan bli bra!
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Wiig og Hoås er jo av de spillerne som har gjort det bra i det siste, så det kan bli bra det her
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Costanza
Dagfinn Enerly klarte seg da ganske bra mot Glimt. Synes han viste klar fremgang og gjorde det langt bedre enn han har gjort på høyre kant.
Øyvind Hoås har vel bare vært syk, men skal jo være på bedringens vei. Han storspilte i Bodø, og med en god treningsuke, så tror jeg han kommer til å starte.
Martin Wiig et kapittel for seg selv? Jeg har sansen for ham som spiller. Er egentlig ganske komplett spisstype, med OK hurtighet, styrke i kroppen og avslutningsegenskaper. En spiller jeg har tro på, selv om han ikke har fått ut alt ennå. Det kommer!
Tóth er vel syk? Vet dog ikke hvor langvarig det er. Ingenting tyder uansett på at han vil starte kampen, i hvert fall ikke om Enerly, Hoås og Wiig alle er kampklare.
Men sånn det ser ut nå, så tror jeg Enerly skyves ned på høyre midtbane igjen (siden Bjørkøy må spille back), og at Hoås og Wiig dermed blir spissparet mot Molde.
Tror det kan bli bra!
Amen
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Opprinnelig postet av Shadar
Opprinnelig postet av Costanza
Dagfinn Enerly klarte seg da ganske bra mot Glimt. Synes han viste klar fremgang og gjorde det langt bedre enn han har gjort på høyre kant.
Tror det kan bli bra!
Amen
Spamming bør slettes.
Opprinnelig postet av Shadar
Amfg. Det må da vel være mulig å henvise til det man er enig i?
Ikke ved og bare skrive et amen. Tenk om alle skulle gjøre det, Shadar ?? Det er mye jeg er enig i her, men jeg kan vel ikke skrive amen etter alle disse ??
Men selvfølgelig skjønner jeg jo hva du mener. Skal ta det innover meg, men jeg kan ikke love at jeg ikke skal sitere folk igjen uten å svare en 1 meter med skrift..
Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914