En av "dødssyndene" er ...
Mitt råd er: når det lages en link (f.eks nyheter på startsiden), så sørg for at linken åpner seg i en ny side. Slik det er nå blir leseren fjernet fra ffksupporter.net. Ikke bra! Den gode nyhetren, er at det er lett å gjøre noe med det.
Og husk: ikke mange som har for vane å høyreklikke på linker for å få dem til å åpne seg i ny side. Det vanligste er at man bare venstreklikker.
---------------------------
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
Vet ikke helt om det er noen "dødssynd".... men har ordna så linkene til den scrollboks saken på forsiden med linker til artikler på andre sider spretter opp i nytt vindu når man trykker på den...
Får desverre ikke satt som standard at linker i forumet og nyhetene spretter opp i eget vindu da vi bruker en ediotor hvor man ikke kan sette dette som standard..
Si ifra hvis det er noen andre steder du skulle ønske det spratt opp i nytt vindu..
Sjefskodærn
Opprinnelig postet av RC2
... å få lesere til å linke seg bort fra websiden.
Mitt råd er: når det lages en link (f.eks nyheter på startsiden), så sørg for at linken åpner seg i en ny side. Slik det er nå blir leseren fjernet fra ffksupporter.net. Ikke bra! Den gode nyhetren, er at det er lett å gjøre noe med det.
Og husk: ikke mange som har for vane å høyreklikke på linker for å få dem til å åpne seg i ny side. Det vanligste er at man bare venstreklikker.
Ja...det var fryktelig... tosk
Heia FFK
Opprinnelig postet av Lex
Opprinnelig postet av RC2
... å få lesere til å linke seg bort fra websiden.
Ja...det var fryktelig... tosk
Og der tror jeg du brøt regelen for hvordan man oppfører seg i et forum.
HOLYGANS
Men til trådstarter, hvorfor er det en "dødssynd" egentlig?
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
Kanskje dette er en smakssak...mulig det....men tror likevel det er større sjanse for at flere deltar på en side som ikke "forsvinner" når man klikker på en link. Men det er selvsagt mon mening. Og når jeg sa dødssynd, var det i mine øyne...ikke som en erklært obligatorisk sannhet..dersom noen oppfattet det slik.
HOLYGANS
Vil tro de fleste uansett vender seg fort til enten det ene eller det andre. Marle, du får kjøre en stor poll på det hele, he he
Kampbillett 120 kroner
Opprinnelig postet av FFK1903
Når det gjelder innlegg i forumene er som regel dette linker som blir en del av debatten uansett. Du leser innlegget, sjekker linken, går tilbake og diskuterer videre. Så for meg blir det enklest å klikke, lese linken, og klikke tilbake. Kan jo ha noe med at jeg har knapper på datamusa som gjør at jeg med et klikk går tilbake også.
Vil tro de fleste uansett vender seg fort til enten det ene eller det andre. Marle, du får kjøre en stor poll på det hele, he he
Jeg har faktisk lyst til at det skal sprette opp i eget vindu selv.. Så hvis edioteren vi bruker kommer med oppdatering hvor man kan sette det som stanadard så blir den nok skrudd på..
Men frem til da.. Ikke planer om å gjøre noe som helst med den saken
Sjefskodærn
Ansvarlig redaktør
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Sjefskodærn
Opprinnelig postet av Klokan
ja og han blir enda mer sinna hvis du legger fgl koden i noden til html. kaksinalen til geffelstangen på zinzulator. det er nesten bedre å køjøre alt på klp indexen for da blir det lettere å åpne synapsis på ref. xe koder.
Jeg gjorde dette nå. Trur han blir sinna nå ja!
Sjefskodærn
Utvikler og Medeier.
Opprinnelig postet av morten
Den validerte fram til playit-saken ble lagt til, og så lenge vi har den der er det ikke noe vits å validere resten av siden heller.. Så legg til akkurat hva du føler for, hehe
Greit å ha noe å skylde på, du trodde vel ikke vi skulle gå på den?
Gjør hva dere vil med lenkene for min del, klarer å vende meg til det meste jeg, bor jo tross alt på Jæren...
Kampbillett 120 kroner
Dersom du vil ha en link til å åpne i et nytt vindu kan du jo alltids holde inne shift mens du klikker på den, funker i Firefox i alle fall...
Utvikler og Medeier.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23