Husk meg
Brukernavn
Passord

hva med essediri?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 10 okt 05, 09:31
for det første er han vel kun aktuell hvis han ikke fyller opp kvota, velger å tro at FFK vil satse videre på west, mackie og garro neste år. men han er jo født i paris, muligens fransk pass? samtidig har han spilt i norge siden 2001, er det 5år man trenger for å søke norsk statsborgerskap?

hvis han skulle bli tilgjengelig er det liten tvil om at vi hadde trengt hans ferdigheter, vi har knapt et alternativ til enerly på høyrekanten. essediri er en klassisk gjennombruddshissig ving som er god til å komme rundt til innlegg, samt scorer han en gang iblant. dagfinn er jo heller ikke altfor ung lenger heller, mens essediri er 26år og kan ha 6-7år igjen av karrieren.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 10 okt 05, 09:59
vi trenger west,macki og garro.. så om han dyller den uten for eu er ikke han noe for oss

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 10 okt 05, 14:54
Opprinnelig postet av keiko99
vi trenger west,macki og garro.. så om han dyller den uten for eu er ikke han noe for oss

Heller Essediri enn garro! At Essediri ikke får spille i TIL, synes jeg er meget rart, han er definitivt god nok for et bunnlag i TL! Hent gjerne Essediri hit!

olsa

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05

Lagt til: 10 okt 05, 14:17
Opprinnelig postet av bateman
for det første er han vel kun aktuell hvis han ikke fyller opp kvota, velger å tro at FFK vil satse videre på west, mackie og garro neste år. men han er jo født i paris, muligens fransk pass? samtidig har han spilt i norge siden 2001, er det 5år man trenger for å søke norsk statsborgerskap?

hvis han skulle bli tilgjengelig er det liten tvil om at vi hadde trengt hans ferdigheter, vi har knapt et alternativ til enerly på høyrekanten. essediri er en klassisk gjennombruddshissig ving som er god til å komme rundt til innlegg, samt scorer han en gang iblant. dagfinn er jo heller ikke altfor ung lenger heller, mens essediri er 26år og kan ha 6-7år igjen av karrieren.

Grunnen til at han vil bort er jo at Tunisia har kvalifisert seg til VM og han ønsker å komme med på laget. Tunisisk stasborger. Dermed er han spiiler utenfor EU og derfor lite aktuell for FFK?

Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05

Lagt til: 10 okt 05, 14:54
Opprinnelig postet av olsa
Opprinnelig postet av bateman

Grunnen til at han vil bort er jo at Tunisia har kvalifisert seg til VM og han ønsker å komme med på laget. Tunisisk stasborger. Dermed er han spiiler utenfor EU og derfor lite aktuell for FFK?

Det er spillere som spiller for et landslag utenfor EU, som likevel har et pass i det landet de spiller klubb-fotball...det er noe man må opparbeide seg over tid tror jeg...vet ikke åssen det ligger han hos essediri!?

"We play with 2 stoppers and 3 spisses."
Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere."
Svein Mathisen

"Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss. "

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 10 okt 05, 15:17
Endret: 10 okt 05, 15:18
Karim essidiri har dobbelt statsborgerskap, altså både fransk og tunisisk.
Link

Han går vel derfor ikke på EU-kvota antar jeg.

Essidiri er forøvrig en spiller jeg gjerne hadde sett i FFK.
Trenger en utfordrer til Enerly!!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 10 okt 05, 19:05
Det er lenge siden han har vist noe på banen nå. Er usikker på om han er noe å trakte etter. Jeg ser helst at de leter høyere oppe på lista en det.

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 10 okt 05, 19:40
Vi vet vel nå hvor høyt på lista de leter etter spillere...... Toth er den nye Müller, så.......

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til: 10 okt 05, 19:43
Harry H har vel prøvd å få Essediri til Fredrikstad ved et par anledninger. Husker ikke hva det stranda på (TIL ville ikke selge? Gidder ikke sjekke ). Så de er jo tydeligvis oppmerksomme på`n. Vet ikke om han er like aktuell i dag, som da vi spilte i 1. divisjon. (Og måtte vi være i TL til året også....)

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 10 okt 05, 20:22
Essidiri er ikke fornøyd med å varme benken i Tromsø (en slitsom jobb i seg selv) og ønsker seg mer spilletid, men han er tross alt på vei inn i det marokkanske landslaget så nedrykkstruede FFK er nok ikke så aktuelt for øyeblikket. Og hvor på banen spiller han? Skulle han måtte konkurrere med Enerly tror jeg ikke det frister sånn, han er jo lei av benker nå..

"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 10 okt 05, 20:46
Ble ikke han regnet som en av de beste høyrevingene for en stund siden? Hvem har tatt plassen hans?

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig

olsa

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05

Lagt til: 10 okt 05, 21:47
Opprinnelig postet av ximo
Essidiri er ikke fornøyd med å varme benken i Tromsø (en slitsom jobb i seg selv) og ønsker seg mer spilletid, men han er tross alt på vei inn i det marokkanske landslaget så nedrykkstruede FFK er nok ikke så aktuelt for øyeblikket. Og hvor på banen spiller han? Skulle han måtte konkurrere med Enerly tror jeg ikke det frister sånn, han er jo lei av benker nå..

Må bare få bemerke at det er stor forskjell på Tunisia og Marokko. I denne sammenhengen er det faktisk VM-deltagelse for Tunisia og ikke for Marokko!

Han har jo spilt landskamper for Tunisia.

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 10 okt 05, 22:08
Opprinnelig postet av olsa
Må bare få bemerke at det er stor forskjell på Tunisia og Marokko. I denne sammenhengen er det faktisk VM-deltagelse for Tunisia og ikke for Marokko!

Han har jo spilt landskamper for Tunisia.

Woops! Sorry, min feil..

"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004

Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05

Lagt til: 10 okt 05, 22:48
Jeg tror Essidiri ville vært en flott tilvekst i FFK-troppen. Han er tross alt en spiller med gode kvaliteter(innlegg, hurtighet, utfordringer) Og jeg synes det virker som om vi trenger mer konkurranse om plassene på laget. Og det er hvertfall åpenbart at vi hadde trengt det på høyre-vingen til Dagfinn. Han trener noe å strekke seg etter og å kjempe litt. Han kan ikke tro han er selvskreven. Siden Essidiri tillegg er etablert landslagsspiller og bosman-spiller, så mener jeg vi ikke bør nøle. Da vil garantert en annen klubb dra god nytte av han.

"We play with 2 stoppers and 3 spisses."
Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere."
Svein Mathisen

"Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss. "

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 11 okt 05, 00:08
Essidiri har kontrakt ut neste sesong og er absolutt ikke bosman-spiller.
Link

Men at han kunne vært en nyttig tilbekst er jeg helt enig i.
Tror heller ikke han blir veldig dyr om det er slik at han fortsatt vil bort når sesongen er over.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914