Skulle vi prøvd å hente Eddie Gustafsson etter sesongen?
Er i grunn litt skeptisk til svensken, har vel gjort noen tabber opp igjennom også. På en annen side så trenger vi en keeper og Myhre er det ikke sikkert vi får.
---------------------------
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
Opprinnelig postet av FFK1903
Vi hadde en diskusjon angående Eddie Gustafsson før sesongen, han ble snappet opp av Hamkam på et tidspunkt hvor han skjønte at han ikke fikk den virkelige proffdrømmen oppfylt. Men kom tilfeldigvis over at kontrakten hans går ut 31.12.2005. Er han noe å satse på? Holdt et godt nivå i Molde, men har vel ikke utmerket seg spesielt i Hamkam denne sesongen? Hva syns folket? Og er det realistisk å få han til FFK, hvis vi holder plassen vel og merke. De klarte å lokke Ringberg over, kan vi lokke Eddie motsatt vei?er du trøtt ? . er det noe den keeperen er veldig god til ? nei takk jeg ønsker meg mer sikker keeper en han dere der.. Jeg husker han sa etter 1-1 kampen i hamar at ingen i værden hadde tatt den ballen.. det var vel keeper tabbe og den var ikke liten.. klart alle keepere gjør sin tabbe, men han har mange av dem.. nei vi finner en annen
Er i grunn litt skeptisk til svensken, har vel gjort noen tabber opp igjennom også. På en annen side så trenger vi en keeper og Myhre er det ikke sikkert vi får.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Selv om han ikke har overbevist meg i år, så betyr ikke det at jeg ser han på som en dårlig keeper. Han spiller tross alt fast på et tippeligalag, mens Bahne vel kun har bevist i finsk toppserie? At han har fått to landskamper trenger ikke å si så mye på nivået hans. Norge har jo ved flere anledninger stilt med spillere fra hjemlig liga, så det kan jo tenkes at Finland har gjort det samme. Det samme kan selvsagt sies om Gustafsson, men han har jo spilt seks A-lagskamper i hvert fall.
Jeg er bare redd klubben gamler på Myhre, og blir igjen, snytt for en spiller av en annen klubb. Litt surt å sitte i mars/april og finne ut at Myhre valgte Viking eller noe og samtlige tilgjengelige keepere har funnet sine klubber. Hva med å hente både Bahne og Gustafsson? Sørlie forsvinner vel muligens etter sesongen? Eller vil klubben la Staw få reservedrakta?
Og det skulle selvsagt være prøve, ikke prøvd i overskriften, kanskje jeg var litt trøtt likevel?
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 09 okt 05, 10:42
Endret: 09 okt 05, 10:43
Opprinnelig postet av FFK1903
Vi hadde en diskusjon angående Eddie Gustafsson før sesongen, han ble snappet opp av Hamkam på et tidspunkt hvor han skjønte at han ikke fikk den virkelige proffdrømmen oppfylt. Men kom tilfeldigvis over at kontrakten hans går ut 31.12.2005. Er han noe å satse på? Holdt et godt nivå i Molde, men har vel ikke utmerket seg spesielt i Hamkam denne sesongen? Hva syns folket? Og er det realistisk å få han til FFK, hvis vi holder plassen vel og merke. De klarte å lokke Ringberg over, kan vi lokke Eddie motsatt vei?
Dersom ikke Thomas Myhre kommer, så håper jeg vi henter Magnus Bahne fra Finnland.
Hadde vi hatt en av de to i høst, så hadde vi ikke vært innblandet i bunnstriden, det er min påstand.
Eddie Gustavson synes jeg har spillt omtrent like ustabilt som de keeperne vi har hatt i 2004 og vil ikke forsterke FFK, etter min mening.
FFK på toppen i 2006
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
jeg er helt enig i deg og han eddi kan bare reise hjem.. en tabbe om vi prøver på han.. jeg vil som deg ha ffk fremover og opp på toppen av tabbellenOpprinnelig postet av FFK1903
Vi hadde en diskusjon angående Eddie Gustafsson før sesongen, han ble snappet opp av Hamkam på et tidspunkt hvor han skjønte at han ikke fikk den virkelige proffdrømmen oppfylt. Men kom tilfeldigvis over at kontrakten hans går ut 31.12.2005. Er han noe å satse på? Holdt et godt nivå i Molde, men har vel ikke utmerket seg spesielt i Hamkam denne sesongen? Hva syns folket? Og er det realistisk å få han til FFK, hvis vi holder plassen vel og merke. De klarte å lokke Ringberg over, kan vi lokke Eddie motsatt vei?
Dersom ikke Thomas Myhre kommer, så håper jeg vi henter Magnus Bahne fra Finnland.
Hadde vi hatt en av de to i høst, så hadde vi ikke vært innblandet i bunnstriden, det er min påstand.
Eddie Gustavson synes jeg har spillt omtrent like ustabilt som de keeperne vi har hatt i 2004 og vil ikke forsterke FFK, etter min mening.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Selvfølgelig hadde hadde Eddie vært en forsterkning.... En svensk landslagskeeper kontra en finsk ikke landslagskeeper sier vel igrunn det meste.....
Kan ikke riktig forstå resonnementet ditt, Bedreviteren.
Eddie Gustafsson står med 5 A landskamper for Sverige, mens Magnus Bahne står med 2 A landskamper for Finnland.
Forskjellen på disse to målmennene er etter min mening at Eddie har hatt en nedadgående formkurve de siste par årene, har hatt en ustabil sesong for Ham kam og er langt unna Landslagsdiskusjonen i Sverige idag.
Magnus Bahne har hatt en oppadgående formkurve, er med i den Finnske landslagstroppen og har nylig blitt kåret til den beste målmannen i Finnsk liga.
Finnland har dessuten tradisjon for å få frem gode keepere.
FFK på toppen i 2006
Eddie Gustafsson står med 5 A landskamper for Sverige, mens Magnus Bahne står med 2 A landskamper for Finnland. Forskjellen på disse to målmennene er etter min mening at Eddie har hatt en nedadgående formkurve de siste par årene, har hatt en ustabil sesong for Ham kam og er langt unna Landslagsdiskusjonen i Sverige idag. Magnus Bahne har hatt en oppadgående formkurve, er med i den Finnske landslagstroppen og har nylig blitt kåret til den beste målmannen i Finnsk liga. Finnland har dessuten tradisjon for å få frem gode keepere.
Det du skriver om at Eddie Gustafsson er "langt unna landslagsdiskusjonen i Sverige idag" vitner om at du overhodet ikke har satt deg inn i saken. Og det at du uttaler deg om ting du egentlig ikke vet noe om svekker din troverdighet. For Eddie Gustafsson er så absolutt med i landslagsdiskusjonen i Sverige, ja, faktisk er han også med i landslagstroppen. Han har såvidt jeg vet sittet på benken for Sverige i flere viktige a-landskamper den siste tiden (kilde) og har heller ikke vist dårlig form. Senest i går var han reservekeeper da Sverige møtte Kroatia, og han er også med i troppen til neste kamp. At han er vurdert som Sverige sin nest beste keeper er ikke akkurat noe svakhetstegn. Jeg vurderer Sverige som av de 10 beste fotballnasjonene i verden akkurat nå (kanskje også topp 5 faktisk) og svenskene er da heller ikke kjent for å være dårlig stilt på keepersiden.
Det er greit at du vil ha denne Bahen (som du har sett i en trening eller to?) fremfor Gustafsson, men det blir litt feil når du sprer usannheter i den argumentasjon.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Costanza
Eddie Gustafsson står med 5 A landskamper for Sverige, mens Magnus Bahne står med 2 A landskamper for Finnland. Forskjellen på disse to målmennene er etter min mening at Eddie har hatt en nedadgående formkurve de siste par årene, har hatt en ustabil sesong for Ham kam og er langt unna Landslagsdiskusjonen i Sverige idag. Magnus Bahne har hatt en oppadgående formkurve, er med i den Finnske landslagstroppen og har nylig blitt kåret til den beste målmannen i Finnsk liga. Finnland har dessuten tradisjon for å få frem gode keepere.
Det du skriver om at Eddie Gustafsson er "langt unna landslagsdiskusjonen i Sverige idag" vitner om at du overhodet ikke har satt deg inn i saken. Og det at du uttaler deg om ting du egentlig ikke vet noe om svekker din troverdighet. For Eddie Gustafsson er så absolutt med i landslagsdiskusjonen i Sverige, ja, faktisk er han også med i landslagstroppen. Han har såvidt jeg vet sittet på benken for Sverige i flere viktige a-landskamper den siste tiden (kilde) og har heller ikke vist dårlig form. Senest i går var han reservekeeper da Sverige møtte Kroatia, og han er også med i troppen til neste kamp. At han er vurdert som Sverige sin nest beste keeper er ikke akkurat noe svakhetstegn. Jeg vurderer Sverige som av de 10 beste fotballnasjonene i verden akkurat nå (kanskje også topp 5 faktisk) og svenskene er da heller ikke kjent for å være dårlig stilt på keepersiden.
Det er greit at du vil ha denne Bahen (som du har sett i en trening eller to?) fremfor Gustafsson, men det blir litt feil når du sprer usannheter i den argumentasjon.
Jeg må bare legge meg helt flat, når det gjelder din kritikk vedr. Eddie Gustafsson, Costanza.
Må bare beklage at jeg ikke hadde fått med meg at han nå var med i den Svenske troppen til de to siste VM kvalikk kampene.
Men det forandrer ikke på mitt syn om at Eddie Gustafsson har hatt en ustabil sesong, noe også hans poeng på VG børsen vitner om. Der har det svingt fra 3 ere til 7 ere.
Når jeg heller synes FFK bør satse på Magnus Bahne isteden for Eddie Gustafsson, dersom ikke Myhre kommer tilbake, så er det fordi jeg anser ham for å være minst like god som Eddie Gustafsson men blir en langt billigere løsning for FFK.
FFK på toppen i 2006
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914