Husk meg
Brukernavn
Passord

En ny tid

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 06 okt 05, 19:03

Det er en ny positivitet på vei i Fredrikstad nå, jeg merker det. Noen ganger bare vet man noe. Jeg har den følelsen nå. Kanskje det er høstlufta eller noe slik som minner meg om avslutningen av forrige sesong på Fredrikstad stadion. Alle de morsomme høstkampene mot brann, bodø og tromsø. 
Nå er alvoret like stort som da. 

Det virker som om folk er lei all den negative fokuseringen. Stadig flere positive innlegg legges inn på forumet. Jeg går vel ut i fra at ingen orker å være sinte eller deppe et helt år. Nå har vi alt å vinne. 
Det går rykter om fullt stadion, pent vær og seier. Det er nok for at jeg tar turen hjem fra Trondheim en tur den 16/10.

Det eneste negative nå er at sesongen går mot slutten, og at vi må belage oss på en kjip vinter uten tippeliga, men med hoppuke og skiskytting. La oss nå bruke de siste hjemmekampene til å få ut all den undertrykte fotballgleden i oss. 
Møt opp på Stadion og se Molde blir banket 4 - 1 av  et hissig, fandenivoldsk og velspillende FFK. 

Tipper at Brenne bryter isen med et knallskudd utenfor 16meteren. Deretter kontrer West inn 2 - 0. Hoås setter spikeren på kista med å heade inn 3 - 0 på en corner tidlig i andre omgang. Stian Ohr scorer et trøstemål for molde.  Rett før slutt dribler simen brenne av et par mann, spiller vegg med super-ray og setter sin andre for dagen trygt til siden av moldes målmann.  

Gule kort til Daniel berg Hestad og Petter Rudi. 

Og deretter:  For Fredrikstad, for fredrikstad, står vi. ........

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 06 okt 05, 19:10
Jeg har også drømt den drømmen. Bare at i min drøm brekker Stian Ohr benet når han går av bussen utenfor stadion.....

Spøk til side. Du har et bra poeng. Det er en positiv tendens. Det at laget klarte å vinne borte, mot et BG som har vært sterke på Aspmyra denne høsten, gir grunnlag for fornyet selvtillit blant spillere og publikum.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Shadar

Landslagsspiller

Lagt til: 06 okt 05, 19:18
Ja det har nok definitivt noe med borteseieren å gjøre også, men det er noe mer. Noe som er litt vanskelig å forklare. Det ligger i luften. Det lukter hjemmeseier på fredrikstad stadion. 
Den er en lukt blandet av røyk fra en rom røyker cigaretter noen meter unna, blandet med lukta fra de røde blussene før kampen, tykke og varme ytterplagg og svette og naturgress. hehe.. eller noe i den duren. Noe som i utgangspunktet ikke passer inn i en oppskrift på en god parfyme, men alikevel..

olsa

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05

Lagt til: 06 okt 05, 21:30

Det er godt å høre hvordan folk nå begynner å bli positive igjen. Nok av gørr har det vært de siste ukene.
Både gleder og gruer meg til kampen mot Molde. Men jeg velger å glede meg mest og har stor tro på at gutta nok en gang spiller med glede og helhjertet innsats.
Må kanskje finne fram vintertøyet nå. Det kan bli surt på tribunen og en må jo sørge for å være fit for fight uka etter også!
Det kan jo hende at en må ta seg en tur til Kristiansand også!!!!
Det tror jeg kan bli en heidundrende avslutning på sesongen. Har hørt rykter om at det blir en kjempefeiring når Start tar hjem gullet!
Vi må ønske hverandre lykke til og gutta og vi må gi alt for laget og byen nå!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 07 okt 05, 00:13
i bodø var det nesten (er vel hardt tatt i, men la det gå) sånn vær det var på stadio i fr.stad da vi rykket opp i TL..  kansje det hjelper å få ett slikt vær

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 07 okt 05, 01:53
Start feirer seriegull og vi feirer, som i Stavanger, at vi har beholdt plassen. Så får vi se hvilke supporterskare som går hjem først. De som var i Stavanger ifjor måtte jo til slutt bli bedt om å forlate stadion?

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig

Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04

Lagt til: 07 okt 05, 03:23
Endret: 07 okt 05, 03:25

Personlig håper jeg vi setter sluttstrek når det gjelder Start og Gull.

Kunne bli morsomme overskrifter av det:

FFK knuste Tom Nordlie’s drømmer!

Start slått på målstreken av FFK

1-4!! Trøsten får være Sølvet

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 07 okt 05, 08:29
Enig at det hadde vært gøy, men jeg håper for guds skyld at plassen er reddet før siste runde.

Om FFK spiller for å beholde plassen og Start spiller for gullet så tror jeg ikke at nervene mine tåler det....

Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 07 okt 05, 09:42
Det beste hadde vel vært om Start hadde sikret gullet mens vi hadde sikret plassen før det siste oppgjøret.
Da kunne begge lag sluppet ned skuldrene og bare kost seg utpå banen :)

olsa

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05

Lagt til: 07 okt 05, 10:34
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Det beste hadde vel vært om Start hadde sikret gullet mens vi hadde sikret plassen før det siste oppgjøret.
Da kunne begge lag sluppet ned skuldrene og bare kost seg utpå banen :)

Helt enig! Vet ikke om jeg tør og orker å dra hvis vår plass ikke er sikret før denne kampen!

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 07 okt 05, 11:50
Kunne ikke tenkt meg noe deiligere enn å knust gulldrømmen til sørlendingene en gang for alle. De må ha gullet og vi knuser dem 3-1. Da kan jeg loooove dere at jeg ikke tar av meg fredrikstad før jeg reiser hjem til jul

Mooohahaha

Plankehaugen avd kr.sand!!!

Shadar

Landslagsspiller

Lagt til: 07 okt 05, 15:39
Hehe.. tenk om start blir avhengige av å vinne mot ffk i siste runde for å ta gullet. Da hadde det vært moro å slå dem. 
Men da hadde det nok også blitt en del bråk i gatene etterpå også kan jeg tenke meg. 
Håper alikevel start vinner seriegullet, men ikke på bekostning av ffk. Jeg tror ikke de trenger å vinne resten for å vinne. VIF er inne i en dårlig periode nå og kommer til å tape flere alikevel.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 07 okt 05, 15:48
Det absolutt beste er om Lyn vant.  Det står mellom Lyn og Start i siste runde og FFK vinner 1-0 etter en tdilig scoring og hvor vi holder helt tett kampen ut etter massivt press :-) Da ville jeg helst se bilde av Erik Soler under de siste 10 minuttene....:-)

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.

FFK rulær!!

Juniorspiller

Ble medlem: 05 aug 05

Lagt til: 07 okt 05, 16:10
hadde jo vært veldig gøy om FFK slo start 4-1 eller noe sånt!! da ville jeg likt å høre solèr og nordlie bli intervjuet etter kampen når de får vite at vålerenga tok gullet med 1 mål mer i målforskjell   FFK klarer nok å berge plassen til slutt

ekte ffk supporter;)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914