Myhre til Lyn?
Med andre ord: enig
---------------------------
"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004
Opprinnelig postet av ximo
Han holder det nok åpent om hvor han skal gå for å se hvordan andre klubber ligger an, alt annet hadde vært dumt. Det er sånn det gjøres i fotballen.. Og jeg tror nok Lyn er veldig interessert i hans tjenester, de var jo inne i bildet forrige gang også. Men i og med at han er østfolding og har hus (og foreldre) i Moss tror jeg han heller mot FFK - dersom vi holder oss i Tippeligaen. Som en annen her sa, er ikke så gøy å gå fra Premier League til 1. divisjons-spill mot Mandalskameratene. Så beholder vi setet vårt i Tippeligaen bør klubben gjøre hva de kan for å få Myhre tilbake mellom stengene! Lyn kommer nok til å vifte med 1000-lapper, men jeg synes keeper er den viktigste forsterkningen for laget og da må vi bla opp litt vi og..det har ikke bare med at det er gøy å spille i 1 div, men en hareide tar ikke spillere fra 1 div...vi beholder plasse det er jeg meget sikker på
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
"We play with 2 stoppers and 3 spisses."
Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere."
Svein Mathisen
"Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss. "
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av ximo
Han holder det nok åpent om hvor han skal gå for å se hvordan andre klubber ligger an, alt annet hadde vært dumt. Det er sånn det gjøres i fotballen.. Og jeg tror nok Lyn er veldig interessert i hans tjenester, de var jo inne i bildet forrige gang også. Men i og med at han er østfolding og har hus (og foreldre) i Moss tror jeg han heller mot FFK - dersom vi holder oss i Tippeligaen. Som en annen her sa, er ikke så gøy å gå fra Premier League til 1. divisjons-spill mot Mandalskameratene. Så beholder vi setet vårt i Tippeligaen bør klubben gjøre hva de kan for å få Myhre tilbake mellom stengene! Lyn kommer nok til å vifte med 1000-lapper, men jeg synes keeper er den viktigste forsterkningen for laget og da må vi bla opp litt vi og..det har ikke bare med at det er gøy å spille i 1 div, men en hareide tar ikke spillere fra 1 div...vi beholder plasse det er jeg meget sikker på
Du var flink som tippet seier mot B/G. Du var jo ganske sikker på at FFK skulle vinne der oppe, så jeg håper du er sikker spåmann, Keiko, at vi holder oss oppe. Jeg er fortsatt usikker.
Det der syns jeg ikke noe om, Thomas er jo glad i Viking og dersom de endelig har funnet ut at Basso er ei krykke som ikke kunne redda en badeball så kan det hende de er i markedet..
-Her Var Det Glatt, Gett-
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914