Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Molde

Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04

Lagt til: 04 okt 05, 18:54
Dersom ingen nye skader oppstår, tipper jeg på følgende lagoppstilling mot Molde (forutsetter at R Kvisvik er frisk):

Sørli
Bjørkøy - Bora - Rajo - Blixt
Enerly - Brenne - Ramberg (Helland) - Kvisvik
West - Hoås

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 06 okt 05, 19:21
Til plankehaugen: 

Dere bør lage et eller annet til/om Hoås. Han trenger det. Det kan slå positivt ut. Og jeg vet at det er en del moldensere som er litt såre etter Hoås-salget. Mange som ikke liker at klubben solgte en u21-spiller. Dessuten kommer helt sikkert til å synge no dritt for å prøve å psyke ned Hoås. 
Han kommer til å trenge støtten. 

Bare minner om 4 - 1 seier til FFK denne kampen.

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 08 okt 05, 00:27
Leser i FB at Lars Blixt er skadet. Fra før er det kjent at både Czwartek og Bertelsen har karantene. Det betyr faktisk at vi har 0 backer tilgjengelige. Bjørkøy skyves nok helt sikkert ned på en av sidene, men jeg er fryktelig usikker på hvem den andre backen blir nå... Tror ikke man tar sjansen på å kjøre opp en junior i en så viktig kamp heller, så det blir nok en midlertidig omskolering for en midtstopper eller midtbanespiller. Dagfinn Enerly debuterte jo for oss på høyreback, men det var jo med vekslende hell... Enkelte her inne har lansert Lindström som et alternativ på backplass, men for meg ser han like lite ut som en backtype som Blixt ser ut som en midtstopper (så hvordan det gikk da han skulle spille stopper, grøss...).

Heller ingen god nyhet at West sannsynligvis er ute for resten av sesongen. Han representerer en spisskompetanse vi kunne hatt stor nytte av nå i de siste kampene. Toth er jo også skadet. Tipper det blir Wiig og Hoås på topp. Enerly settes nok ned på midtbanen igjen i og med at Bjørkøy må ned som back, samt at Røn har karantene. Den sentrale midtbanen blir vel Brenne + Helland/Ramberg. Jeg heller mot Helland. Enkelte vil sikkert mene Helland kan være et alternativ som back, fortrinnsvis høyre. Jeg er i såfall veldig uenig i det. Han eier ikke tempo til å spille back og spilte også litt i denne posisjonen i treningskamper, uten suksess. Piiroja er jo heller ingen backtype, ei heller Zivkovic. Dette blir vrient.

Kanskje er det best å gjøre om formasjonen litt?

------------------- Sørlie -------------------------

--------- Piiroja - Zivkovic - Lindström------

--------- --Helland ----- Bjørkøy----------------

Enerly ---------- Brenne ---------- Kvisvik ----

---------------- Hoås - Wiig -----------------------

Eller noe sånt....

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 08 okt 05, 00:52
vi håper blixt retter kampen...

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05

Lagt til: 08 okt 05, 01:15
Opprinnelig postet av Costanza
Leser i FB at Lars Blixt er skadet. Fra før er det kjent at både Czwartek og Bertelsen har karantene. Det betyr faktisk at vi har 0 backer tilgjengelige. Bjørkøy skyves nok helt sikkert ned på en av sidene, men jeg er fryktelig usikker på hvem den andre backen blir nå... Tror ikke man tar sjansen på å kjøre opp en junior i en så viktig kamp heller, så det blir nok en midlertidig omskolering for en midtstopper eller midtbanespiller. Dagfinn Enerly debuterte jo for oss på høyreback, men det var jo med vekslende hell... Enkelte her inne har lansert Lindström som et alternativ på backplass, men for meg ser han like lite ut som en backtype som Blixt ser ut som en midtstopper (så hvordan det gikk da han skulle spille stopper, grøss...).

Heller ingen god nyhet at West sannsynligvis er ute for resten av sesongen. Han representerer en spisskompetanse vi kunne hatt stor nytte av nå i de siste kampene. Toth er jo også skadet. Tipper det blir Wiig og Hoås på topp. Enerly settes nok ned på midtbanen igjen i og med at Bjørkøy må ned som back, samt at Røn har karantene. Den sentrale midtbanen blir vel Brenne + Helland/Ramberg. Jeg heller mot Helland. Enkelte vil sikkert mene Helland kan være et alternativ som back, fortrinnsvis høyre. Jeg er i såfall veldig uenig i det. Han eier ikke tempo til å spille back og spilte også litt i denne posisjonen i treningskamper, uten suksess. Piiroja er jo heller ingen backtype, ei heller Zivkovic. Dette blir vrient.

Eller noe sånt....

I prinsippet ser dette ut som et godt alternativ.. Men et forsvar uten sidebacker, blir for "smalt".. Mot et lag som Molde, med blant andre Stian Ohr, vil dette være en dødssynd! Ohr har høy hurtighet, og er god til å utfordre. Uten en sideback som kan holde bredden i forsvaret, vil han få en grei oppgave med å komme seg til dødlinjen, og fôre Friend med baller.. Det kan fort bli meget skummelt. Jeg har ikke løsningen angående lagoppstillingen, men jeg håper og tror at vi stiller med en backfirer.

"Fredrikstadgutter våre veier går igjennom kamp til seier"

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 08 okt 05, 02:15

Skulle ikke forundre meg om Kvisvik blir venstreback, er vel det siste som mangler i rekken av merkelige omskoleringer. Frykter hva Ohr kan gjøre på høyrekanten når vi mest sannsynlig får en som ikke er kjent i rollen til å spille der. Vi supportere for psyke han ut veldig fra starten av og satse på at han blir like sur som Petter Rudi blir/ble når det ble ropt at han var rævva...

Er det bare FFK som sliter med å stille lag, er Molde skadefritt?

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til: 08 okt 05, 03:11
Opprinnelig postet av Superboy

Eller noe sånt....

I prinsippet ser dette ut som et godt alternativ.. Men et forsvar uten sidebacker, blir for "smalt".. Mot et lag som Molde, med blant andre Stian Ohr, vil dette være en dødssynd! Ohr har høy hurtighet, og er god til å utfordre. Uten en sideback som kan holde bredden i forsvaret, vil han få en grei oppgave med å komme seg til dødlinjen, og fôre Friend med baller.. Det kan fort bli meget skummelt. Jeg har ikke løsningen angående lagoppstillingen, men jeg håper og tror at vi stiller med en backfirer.
Tviler meget sterk på at de prøver seg med tre mann bak i forsvaret i en så viktig kamp. Hvis ikke Blixt rekker kampen, så håper jeg laget blir slik: Steinar Bjørkøy - Bora - Raio - Lindstrøm - Enerly - Simen - Ramberg - Raymond - Wiig - Hoås Som du sier så er det et alternativ å flytte Helland ned på back. Husker han hadde en middelmådig treningskamp som back i fjor en gang. Helland spiller alltid på det jevne, og kan brukes som back, men helst ikke. Vil mye heller ha inn Lindstrøm. Mest med tanke på laget vi spiller mot. Vet ikke om Ohr skal spille høyrekant eller spiss, men han vandrer alltid mye ut mot høyre. Han parkerer både Helland og Blixt skikkelig, så vil ikke ha noen av de på venstreback. Samtidig så bygges spillet til Molde veldig mye opp med lange baller på Rob Friend. Tror det kan være godt med luftstyrka til Lindstrøm. Blixt trenger ikke gå opp i duellene med Friend engang, taper 99 av 100. Så synes det er best med Lindstrøm og Bjørkøy som backer, uansett som Blixt blir klar eller ikke. På midtbanen så er vel vel stort sett greit. Spørsmålet er om Helland eller Ramberg bør få spille. Hipp som happ. Jeg hadde valgt Ramberg. Hvorfor? Midtbanen til Molde! Rudi, Khilberg og Hestad. Kanskje den beste midtbanen i ligaen? Veldig ballsikre i alle fall. Teknikere hele gjengen. Enten så kommer det en lang ball opp fra forsvaret mot Friend, eller så spiller disse tre seg fram. Veggspill. Trekanter. Flinke til å spille seg gjennom ledd. Disse tre må stresses. Mener at Ramberg har bedre løpskapasitet enn Helland! Han er mer fotrapp, kommer hurtigere opp i motspillere. Bedre 1 mot 1 defensivt. Så foretrekker Hansi sammen med Simen på midten. På topp så er Hoås banker. Synes Wiig fortjener å starte! Og på topp. Ikke som kant. Men på topp! Og hvis han ikke har dagen, så kan han byttes ut i pause. Inn med Mc.Donald!

Ære være plankebyen!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 08 okt 05, 10:03
Jeg føler meg helt sikker på at Blix blir klar. Han trente igår ettermiddag og så vidt jeg kunne se, så var det med full styrke.
Jeg tror heller ikke West er mere skadet enn at han vil sitte på benken, og at han kan bidra i 2. omgang..
Derfor tror jeg laget blir:
-------
Sørlie
-------
Lindstrøm
Bora 
Piiroja
Blix
-------
Bjørkøy
Brenne
Ramberg
Kvisvik
-------
Enerly
Hoås
-------

FFK på toppen i 2006

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 08 okt 05, 11:42
Hvorfor tror du Lindström spiller back om Bjørkøy og Blixt også kan spille? Det høres for meg underlig ut, men du ser jo en del treninger og har kanskje sett at Lindström er blitt prøvd som back der? Ellers er det jo oppløftende å høre at skaden til Blixt ikke er verre enn at han deltar på treningene og kanskje rekker kampen. Det er jeg ikke i tvil om at det blir Blixt og Bjørkøy på backene!

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 08 okt 05, 12:02
Hvorfor tror du Lindström spiller back om Bjørkøy og Blixt også kan spille? Det høres for meg underlig ut, men du ser jo en del treninger og har kanskje sett at Lindström er blitt prøvd som back der? Ellers er det jo oppløftende å høre at skaden til Blixt ikke er verre enn at han deltar på treningene og kanskje rekker kampen. Det er jeg ikke i tvil om at det blir Blixt og Bjørkøy på backene!

Jeg mener Lindstrøm godt kan spille høyreback. Han gjorde det godt på 40 meter hurtigtesten og minner vel litt på Moldes Toni Kallio, som også spiller back.
Foruten en sterk midtbane så har Molde etter min mening to farlige våpen. Det ene våpenet er Stian Ohr som høyreving og det andre er spissen Rob Friend. Derfor trenger vi en sterk høyreside i Bjørkøy og Lindstrøm, til å ta seg av ham. Og for å demme opp for Rob Friend er det jo heller ikke noen bakdel og ha Lindstrøms hodestyrke i forsvaret, i tillegg til Bora og Piiroja.

FFK på toppen i 2006

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 09 okt 05, 00:56
La meg få lov å si en ting da... 
Bryr meg ikke om laget ... hent tromma og la oss lage liv på stadion ... resten ordner gutta uansett da ...

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 09 okt 05, 10:14
Opprinnelig postet av Klokan
Bryr meg ikke om laget ... hent tromma og la oss lage liv på stadion ... resten ordner gutta uansett da ...
du snakket vel ikke føre du tenkte nå ? (bryr deg ikke om laget sier du...) vi har alle våre problemer

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

FFK1903

Moderator

Lagt til: 16 okt 05, 18:46
Ikke bra, 0-1 som sikkert står seg til pause. Denne kampen MÅ vi klare å snu, ellers frykter jeg at vi spiller mot Tromsdalen & Co...

Kampbillett 120 kroner

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 16 okt 05, 18:51
Opprinnelig postet av FFK1903
Ikke bra, 0-1 som sikkert står seg til pause. Denne kampen MÅ vi klare å snu, ellers frykter jeg at vi spiller mot Tromsdalen & Co...

sant...

Men dette blir desverre hardt.

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 16 okt 05, 18:58
Det positive må være at vi skaper endel sjanser. I alle fall i følge VG live. Hvordan høres det ut for dere som har klart å få inn Radio Fredrikstad i dag?

Bjørn Jervell Hansen

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 16 okt 05, 19:00
Opprinnelig postet av bjervell
Det positive må være at vi skaper endel sjanser. I alle fall i følge VG live. Hvordan høres det ut for dere som har klart å få inn Radio Fredrikstad i dag?

Vistnok veldig åpent.
Laget har ifølge Bergstrøm kjempa bra, men han er litt skuffa over kvisvik sin innsats.

Og Bergstrøm er jo som alltid nøytral...
;-)

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 16 okt 05, 19:00
Det her må snus i andre omgang! Vi må vinne denna kampen!

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 16 okt 05, 19:03
Ser kampen på web-tv. Utrolig surt å få en rett i trynet før pause.  Innsatsen har vært bra og de har skapt noen halvsjanser. Litt mer trøkk i annen omgang så kan det ordne seg. Men vi trenger mere fart fremover. Håper West eller Tarik kommer inn i 2. omgang. Blir litt for stillestående der fremme nå. Magnussen som debuterer som back har gjot jobben sin bra. Virker ikke som han har nerber i det hele tatt. 
Men nå må de vise at klarer å hente igjen ledelsen ellers tror jeg toget er gått for i år....

FFK1903

Moderator

Lagt til: 16 okt 05, 19:04
Endret: 16 okt 05, 19:06
Eh, stemmer det at vi spiller 5-4-1? I så fall må det være noe av det mest idiotiske jeg har hørt på lenge. I følge Aftenposten spiller vi med følgende lag:

Fredrikstad
keeper:
S. Sørlie

forsvar:
J. Magnussen
R. Helland
R. Piiroja
B. Zivkovic
L. Blixt

midtbane:
J. Bjørkøy
R. Kvisvik
H. Ramberg
D. Enerly

angrep:
Ø. Hoås

benken:
M. Hjulstad
M. Lindström
M. Røn
T. Elyounoussi
G. MacDonald
B. West
M. Wiig

Tydeligvis at Dagbladet er mer oppdatert?

Steinar Sørlie    
   Lars Blixt    
   Jørgen Magnussen    
   Raio Piiroja    
   Bora Zivkovic    
   John Anders Bjørkøy    
   Simen Brenne    
   Raymond Kvisvik    
   Hans Erik Ramberg    
   Dagfinn Enerly    
  Øyvind Hoås

Tilsier vel 4-4-2 dette igjen?

Kampbillett 120 kroner

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 16 okt 05, 19:05
Opprinnelig postet av aavdst
(...) Men nå må de vise at klarer å hente igjen ledelsen ellers tror jeg toget er gått for i år....
Jeg liker ikke å gi meg før den siste teoretiske sjansen er gått, men taper vi i dag ser det VELDIG stygt ut...

Men: det er en hel omgang igjen. KOM IGJEN NÅ!!!!!!

Bjørn Jervell Hansen

ffkmufc

Landslagsspiller

Lagt til: 16 okt 05, 19:09
Kvisvik halter og har problemer i følge vg

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 16 okt 05, 19:20
4-4-2. Enerly og Hoås på topp.

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03

Lagt til: 16 okt 05, 19:26
Tromsø opp i 1-0 mot Lyn, nå. Det er visst ikke meningen at noe skal gå vår vei. Ham-Kam ser jo også ut ti å vinne i Skien. Regner med at Rosenborg vinner hjemme mot Brann også, og da begynner det å bli alt for langt opp til de andre lagene.

FFK1903

Moderator

Lagt til: 16 okt 05, 19:27
Ser ikke ut at vi får en dritt av hjelp av andre lagene, syns alle bunnlagene vinner om dagen, mangler vel bare at Glimt vinner i morra, så ligger vi vel helt i bunnen?

Nå har samtlige spillere sagt at vi kommer til å redde plassen, nå får de begynne å vise at de ikke kom med sprøyt.

Kampbillett 120 kroner

ffkmufc

Landslagsspiller

Lagt til: 16 okt 05, 19:28
Nå leder tromsø også... går alt i mot oss idag...? Nå må vi virkelig vinne!!! trenger macdonald utover i kampen trur jeg... må kaste alt fram

ffkmufc

Landslagsspiller

Lagt til: 16 okt 05, 19:30
8487 tilskuere der, dårlig.. skulle gjerne vært der å støtta guttane men bor på sørlandet nå så det lot seg ikke gjøra men skal værtfall på start kampen!!!

ffkmufc

Landslagsspiller

Lagt til: 16 okt 05, 19:31
Wiig inn for Magnussen nå... Håper på en rask scoring

ffkmufc

Landslagsspiller

Lagt til: 16 okt 05, 19:39
west er innpå nå Vi spiller 3 4 3 i følge fb

FFK1903

Moderator

Lagt til: 16 okt 05, 19:41
Jada! Wiig!

Kampbillett 120 kroner

ffkmufc

Landslagsspiller

Lagt til: 16 okt 05, 19:44
deilig!!!!!!!!!!!!!!! viktig!!!!!!!!!!!! var det wiig?? står brenne på vg men du har nok rett

ffkmufc

Landslagsspiller

Lagt til: 16 okt 05, 19:45
må kjøre på for ett til nå så er det plutselig molde som sliter. kom igjen gutter!!!!!!!!!!!!!

ffkmufc

Landslagsspiller

Lagt til: 16 okt 05, 19:46
spillet bølger fram og tilbake

ffkmufc

Landslagsspiller

Lagt til: 16 okt 05, 19:55
da blei det uavgjort!! bedre enn tap og heldigvis scora odd på slutten

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 16 okt 05, 19:58
Hjertet mitt har ikke godt av dette!!

Dette kommer til å bli utrooolig spennende de siste kampene!!

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 16 okt 05, 20:26
Opprinnelig postet av keiko99
du snakket vel ikke føre du tenkte nå ? (bryr deg ikke om laget sier du...) vi har alle våre problemer

oh det måtte vare deg Keiko ... jeg tenkte på laguttaket og ikke LAGET... fornøyd nå ???

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

Love_FFK

Knøttespiller

Ble medlem: 18 sep 05

Lagt til: 16 okt 05, 21:34
jaja..synn vi ikke vant.. vi hadde vel non bra sjanser..menmen... fint fakkeltog dah!

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 16 okt 05, 22:23

oh det måtte vare deg Keiko ... jeg tenkte på laguttaket og ikke LAGET... fornøyd nå ???
er alltid fornøyd jeg

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 16 okt 05, 22:27
uhyre viktig mål av wiig, tror nok ikke plassen blir sikret uten kval, men har en liten følelse av at kvalikplassen er vår nå, sattser på at bodø er ferdige i morra(med tap mot lsk)

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 16 okt 05, 22:30
Referat fra kampen finnes nå på forsiden.

"Odd Grenland står nå med fem strake seire - av seks mulige"
- Ernst A. Lersveen, TV2-skrue

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 17 okt 05, 00:00
Opprinnelig postet av Planken
eller her: http://www.keiko99.net/fotball_referat.html

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 17 okt 05, 12:31
Eggen sier at det var en godkjent kamp fra FFK sin side. Etter min mening så spilte de sånn som de har gjort i hele år. Det bare viser at B/G-kampen var et blaff.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 17 okt 05, 14:47
Endret: 17 okt 05, 14:48
eller her: http://www.keiko99.net/fotball_referat.html

Du beveger deg i grenseland for hva som er tillatt av markedsføring på forumet, Keiko, men så lenge du ikke klarer å konkurrere med våre referater så får det vel gå...

"Odd Grenland står nå med fem strake seire - av seks mulige"
- Ernst A. Lersveen, TV2-skrue

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 17 okt 05, 17:16
Endret: 17 okt 05, 17:43

Du beveger deg i grenseland for hva som er tillatt av markedsføring på forumet, Keiko, men så lenge du ikke klarer å konkurrere med våre referater så får det vel gå...
jeg er ikke ute etter noe konkuranse.. Dette er helt tåplig sagt av deg...  Jeg kunne også lagt ut linken fra andre steder en meg selv og da hadde du ikke sagt noe om det hadde vært vg eller sånt

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 17 okt 05, 19:13

jeg er ikke ute etter noe konkuranse.. Dette er helt tåplig sagt av deg...  Jeg kunne også lagt ut linken fra andre steder en meg selv og da hadde du ikke sagt noe om det hadde vært vg eller sånt

Såpass må vi tåle. Det bør bare inspirere guttane på dette forumet til videre innsats. Må jo tåle konkurranse.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 17 okt 05, 20:09
en noe sen børs men her er den lel:

sørlie 5 kan ikke lastes scoringen, kommer bra ut på hestad i 1omg, dirigerer bra, setter fort i gang, men litt småslurv på utspill og et par grove bom på utboksing trekker ned.

magnussen  5 meget god til TL debutant å være. imponerer rett og slett. a coming man?

bora  3 hva har skjedd med bora?var vel vår beste spiller på vårparten, nå er det slurv og sleivspark deluxe. skjerpings vår herlige danske!

piiroja  5 går foran i kjent stil, takler og kriger, noen slurvete oppspill dog.

blixt 4  kamp på det jevne. OK defensivt, fraværende offensivt.

kvisvik  3   slurvete!konsentrasjon? jobber brukbart men har langt igjen til formen....

brenne  4  relativt lite involvert igår. faktisk uvanlig lite ballinnehav for sime, løper også litt mindre enn vanlig.

ramberg  4  blir for puslete som alltid på den sentrale midtbane, nærmere en 3er enn 5er.

jonna  6  hadde han kun spilt 1omg ville han fått 7 på børsen, rett og slett et knallkjøp!kjemper som en gud, fine finter, bra kroppsbeherskelse, assist på nydelig innlegg.

enerly  5  rett og slett fordi han endelig tok tak og begynte å springe igjen. punktum.

hoås  3  vanskelig med hoås. ser kanskje til tider dårligere ut enn hva tilfellet er. men gutten MÅ flytte bena raskere, klarer rett og slett ikke å komme i scoringsposisjon, har absolutt ikke scoringsteft, og kommer for sent inn i dueller. men har et par fine dragninger og kloke pasninger. forøvrig viste hoås at han KAN løpe og takle spillere, han en susende tackling i 2omg, mer av det øivind!!

dommern: 3
vanligvis en glimrende dommer, men igår lot han molde drøye så inni gamperæva gang på gang, mulig straffe til oss også i 1omg.

savner "svensk magi" allerede

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 17 okt 05, 20:56
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Såpass må vi tåle. Det bør bare inspirere guttane på dette forumet til videre innsats. Må jo tåle konkurranse.
Takk for støtten

Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914