Hoås
Som så mange har sagt tidligere det er ikke ulovlig å være kritisk, men du har satt en standard for hvordan det kan gjøres Frekkrik.
---------------------------
Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn FFK
Bortsett fra dem som ender godt... :)
Opprinnelig postet av Rund
Enig med du, Frekkrik. Framtida er lys, men jeg vet ikke om jeg overlever neste hjemmekamp. Det er nå thrilleren virkelig begynner! Og jeg har egentlig aldri likt skrekkfilmer.
Bortsett fra dem som ender godt... :)
Men så fint at du kommer til å like denne da!
Opprinnelig postet av Olavesen
Opprinnelig postet av Costanza
Kanskje er det enklere for han å prestere på bortekamper hvor det er få FFK-"supportere" på tribunen?
Tenkte akkurat det samme... Sånn skal det ikke trenge å være...
Det er vel ingen overraskelse at en spiller presterer dårlig dersom han ikke har hjemmepublikum med seg? FFK-supportere som buer mot egne spillere eller trenere bør holde seg hjemme, de har absolutt ingenting på stadion å gjøre.
Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?
Opprinnelig postet av ketoyo
Opprinnelig postet av Olavesen
Opprinnelig postet av Costanza
Kanskje er det enklere for han å prestere på bortekamper hvor det er få FFK-"supportere" på tribunen?
Tenkte akkurat det samme... Sånn skal det ikke trenge å være...Det er vel ingen overraskelse at en spiller presterer dårlig dersom han ikke har hjemmepublikum med seg? FFK-supportere som buer mot egne spillere eller trenere bør holde seg hjemme, de har absolutt ingenting på stadion å gjøre.
Håper inderlig at folk har lärt nå at man ikke skal hetse egne spillere på banen.
Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen
kritiser gjerne spillere for dårlig jobb etter kampslutt, men ikke før...
og jeg har vært med på hoåsropene hver gang.. men det har ikke vært et rop alle har vært med på for å si det sånn..
Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?
Hoås ble tatt ut etter at Lars Iver Strand meldte forfall.
Håper Hoås briljerer litt der også...
:-)
Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.
Flere enn meg som dog reagerte på at garvede journalister ikke kan orddelingsregelen? Vil si at artikkelen i om Hoås i FB er noe av det verre jeg har sett. Hvite Russland? Høres ut som noe ariske greier fra krigens dager. (Litt off-topic men...)
Linken
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
Opprinnelig postet av FFK1903
Morsomt for Hoås dette og for FFK. At vi har et av de beste spisstalentene i stallen og den beste venstreback på U21-nivå.
Flere enn meg som dog reagerte på at garvede journalister ikke kan orddelingsregelen? Vil si at artikkelen i om Hoås i FB er noe av det verre jeg har sett. Hvite Russland? Høres ut som noe ariske greier fra krigens dager. (Litt off-topic men...)
Linken
Tror under 2 % av befolkningen kan regler om ord deling
http://folk.uio.no/tfredvik/amo/ - Astronomer mot Orddeling. Hvis det surfer noen f-b journalister her inne, anbefaler jeg dere å ta en titt her
på vinger over europa
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914