Konsekvensene med nedrykk
Vi taper flertalls med millioner, klubben må spare. Hvem tror dere det går utover. Hvis vi rykker den da og det ser jo dårlig ut. Lurer på hvor mange penger som er blitt sløst bort i år, hadde vi ikke ett budsjett på 30, eller 40 millioner og så ligger nest siste, er helt utrolig
kan vi ikke heller deppe og sutre når alt er avgjort?? alle vet at nedrykk betyr mindre penger i kassa, mindre folk og mindre moro.. da spør jeg deg: hva var bakgrunnen denne posten?? ikke er dette noe å diskutere, da alle er enige om konsekvensene.. så hvorfor da poste enda en negativt ladet post her?
vi som holder med FFK trenger gladmeldinger, og positivitet.. ikke dommedagsprofetier og klaging over alt som har gått galt, kommer til å gå galt...
virker som mange her nede tror vi har rykka ned allerede... håper for guds skyld ikke spillerne føler det på samme måten..
vi som holder med FFK trenger gladmeldinger, og positivitet.. ikke dommedagsprofetier og klaging over alt som har gått galt, kommer til å gå galt...
virker som mange her nede tror vi har rykka ned allerede... håper for guds skyld ikke spillerne føler det på samme måten..
Amen!!! Vi rykker ikke ned!!!!!
Er så nervøs foran dagens kamp at det er like før jeg dævvær!! Krige nå guttær. KRIGE!!!!!!
Er så nervøs foran dagens kamp at det er like før jeg dævvær!! Krige nå guttær. KRIGE!!!!!!
---------------------------
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Enig med Husgutt.
Det er greit med konstruktiv kritikk, men den svartmalingen som enkelte driver med her begynner nesten å bli komisk.
Alle vet nok at konsekvensene for nedrykk er store, og det er vel også nevnt i en del andre tråder her inne...
Det er greit med konstruktiv kritikk, men den svartmalingen som enkelte driver med her begynner nesten å bli komisk.
Alle vet nok at konsekvensene for nedrykk er store, og det er vel også nevnt i en del andre tråder her inne...
Vi kan ikke regne med at vi skal surfe inn en 7.plass fordi vi har det 7de største budsjettet... Da hadde det ikke vært noe vits i å følge med engang. Penger er viktig, ja... og alle skjønner at det er mindre inntektsgrunnlag i 1.div.
I skrivende stund er det 4 min igjen av glimt-ffk, så vi får håpe det ikke blir aktuelt!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914