var dette lurt da Raymond
les her: http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051002/FFK/391618931
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Ja, det var kjempelurt!
Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!
dette synes jeg vi skal få laget så stor ståhei om som mulig...
Han skal visstnok ha lagt på seg 13 kg på denne byturen.... Hvem henger med på en lynsje-mob!?
Opprinnelig postet av Olavesen
Han skal visstnok ha lagt på seg 13 kg på denne byturen.... Hvem henger med på en lynsje-mob!?
Jeg så ham faktisk døtte innpå et par fete hamburgere og to halvliter flasker med Cola, før han satte seg i bilen og kjørte hjem.
Ja, dette må ledelsen ta tak i.
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Jeg så ham faktisk døtte innpå et par fete hamburgere og to halvliter flasker med Cola, før han satte seg i bilen og kjørte hjem.
Du forveksler ikke med deg selv nå da, kan jo fort gå litt i surr utover kvelden.... Skål Snæbbuss!!!
Opprinnelig postet av karl_marx
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Du forveksler ikke med deg selv nå da, kan jo fort gå litt i surr utover kvelden.... Skål Snæbbuss!!!
Det der kan fort ha vært meg ihvertfall :)
Dette er snusk!!!!!!!!!
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
Fredd
Vet at i Englanf er det eget " arbeidsløshets politi", har man i Fredrikstad oppnevnt egne FFK spioner.
Ser for meg Vidar H og noen av "supporterne" maskert med gummineser og briller, sittende i biler utenfor hjemma til spillerne med kamera og store telelinser. Skjer det noe.
Kanskje også snike seg inn når de ikke er hjemme og feste "bugger", kanskje de sier noe ufordragelig om noen i FFK ledelsen eller i F-B.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Dette var lite lurt av Raymond ja, han kan selvsagt gå ut å vise venner byen, men styr unna alkoholen!
Jeg velger å tro Raymond.
Syns det var bra svart av raymond.
FB kunne vel heller laget en reportasje om hva slags underbukse ordføreren i byen har på seg...
Øl er foresten sunt ! ...2 kneip i hver pils...slurp.
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
BJEFF !
Opprinnelig postet av Razz
Jeg synes dette er helt riktig av F-B! En avis skal ikke være supporter av et lag, og hvertfall ikke dyrke en spiller. En journalists jobb er å fortelle folk hva som skjer i verden. Jeg så selv Raymond ute på fredag, sammen med en ikke ukjent günder og mangemillionær, samt en progamleder som forsøker å gjøre folk til millionær. Og i glassene var det langt fra Farris for å si det slik. I tillegg virker Raymond sær og vrag i sine uttalelser, noe som underbygger en oppfatning at dette ikke er suppe på spiker. Hvis en klubb har et reglement som sier at man ikke skal drikke alkohol mer enn 48 timer før kamp, så bør man heller ikke gjøre det! (Vel og merke vet ikke jeg hva som en regler for FFK).
Dette var lite lurt av Raymond ja, han kan selvsagt gå ut å vise venner byen, men styr unna alkoholen!
Dette er direkte svakt av Kvisvik. Jeg synes signaleffekten er negativt uansett om han drakk eller ikke. Og gjorde han det, så bare viser det at han ikke er den forsterkningen vi håpte på. Synes det er bra at f-b tar tak i disse situasjonene, da det har vært mangel på slik før. Dette er en alvorlig situasjon uansett hva som har blitt konsumert.
Jeg sto selv ved siden av simen på mets en lørdag, var i vår en gang, hvor han var full. Han hadde suspensjon eller så var han skadet, husker ikke helt. Laget skulle jo spille kamp på søndag også skulle simen spille cup kamp på onsdag. Nå vil sikkert mange si at det må være lov, går ikke inn under 48 timers regelen. Men jeg reagerte når jeg sto der, og syntes det da, og også i ettertid, at det sendte en veldig feil signaleffekt.
Brudd på 48-timers regelen, førte til at sørli ble satt på tribunen, og har først nå spilt seg tilbake i diskusjon igjen. Jeg synes at, hvis Kvisvik drakk selvfølgelig, det burde få konsekvenser for ham, selv om han er "stjerna" på laget. Her kan man ikke gjøre forskjell mellom spillerne.
" Vi sitter på en udetonert bombe her i fredrikstad, og da kan det smell skikkelig" - Knut Torbjørn Eggen
Okay, jeg innrømmer gjerne at jeg kanskje var litt voldsom i mitt første innlegg. Har jo selvsagt ingen ambisjoner om å bryte ned hverken spilleren eller klubben. Spillere på linje med andre folk må få lov til å gå ut med gode venner, men blir det drukket alkohol, og dette er brudd på reglementer, må de også regne med presseoppslag. Så får de bare legge seg flat, beklage og godta en evt straff, verre er det ikke!
Er vel også første gang det har vært snakk om at Raymond har begått noen regelbrudd (så vidt jeg husker) så verdens undergang er det ikke. Og hvis det skal være slik at jeg har sett feil, dvs at det var de andre som drakk alkohol, mens Raymond drakk noe rusfritt, beklager jeg selvsagt det ovenfor Raymond.
Men igjen, fra mitt ståsted så det altså ikke slik ut!
Raymond er en fin fyr og en god spiller, og jeg som alle andre håper selvsagt at han finner tilbake til sitt sanne jeg på banen, slik at FFK overlever i tippeligaen!
Okay, jeg innrømmer gjerne at jeg kanskje var litt voldsom i mitt første innlegg. Har jo selvsagt ingen ambisjoner om å bryte ned hverken spilleren eller klubben. Spillere på linje med andre folk må få lov til å gå ut med gode venner, men blir det drukket alkohol, og dette er brudd på reglementer, må de også regne med presseoppslag. Så får de bare legge seg flat, beklage og godta en evt straff, verre er det ikke!
Er vel også første gang det har vært snakk om at Raymond har begått noen regelbrudd (så vidt jeg husker) så verdens undergang er det ikke. Og hvis det skal være slik at jeg har sett feil, dvs at det var de andre som drakk alkohol, mens Raymond drakk noe rusfritt, beklager jeg selvsagt det ovenfor Raymond.
Raymond er en fin fyr og en god spiller, og jeg som alle andre håper selvsagt at han finner tilbake til sitt sanne jeg på banen, slik at FFK overlever i tippeligaen!
Det går da for faen ikke ann å si at du først vet at han har drukket alkohol, for så å innrømme at han KANSKJE kan ha drukket noe alkoholfritt da.
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Opprinnelig postet av Kristian B
Og hvis det skal være slik at jeg har sett feil, dvs at det var de andre som drakk alkohol, mens Raymond drakk noe rusfritt, beklager jeg selvsagt det ovenfor Raymond.
Det går da for faen ikke ann å si at du først vet at han har drukket alkohol, for så å innrømme at han KANSKJE kan ha drukket noe alkoholfritt da.
Hvis du hadde giddet å lese innlegget mitt, og ikke bare ta en kikk på det, sier jeg at slik JEG så det, drakk han alkohol! Men jeg gikk da faen ikke bort til bordet for å smake på det han hadde i glasset, det får da være grenser!
Flaut å lese at FB mottok flere henvendelser fra publikumet. Altso du sitter ute på en fredags kveld og ser en FFK spiller komme inn og det første du gjør er å ringe avisa... Fy fabian slike folk fortjener navnet sitt i avisa så vi vet hvem disse er i tilfelle krig for da gjelder det kun en ting og det er veggen da...
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
Flaut å lese at FB mottok flere henvendelser fra publikumet. Altso du sitter ute på en fredags kveld og ser en FFK spiller komme inn og det første du gjør er å ringe avisa... Fy fabian slike folk fortjener navnet sitt i avisa så vi vet hvem disse er i tilfelle krig for da gjelder det kun en ting og det er veggen da...
100 % enig!
Det er en skikkelig "hvordan-kan-jeg-få-sabotert-mest-mulig?"-holdning ute og går :)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914