var dette lurt da Raymond
Opprinnelig postet av Klokan
Flaut å lese at FB mottok flere henvendelser fra publikumet. Altso du sitter ute på en fredags kveld og ser en FFK spiller komme inn og det første du gjør er å ringe avisa... Fy fabian slike folk fortjener navnet sitt i avisa så vi vet hvem disse er i tilfelle krig for da gjelder det kun en ting og det er veggen da...
100 % enig!
Det er en skikkelig "hvordan-kan-jeg-få-sabotert-mest-mulig?"-holdning ute og går :)
Opprinnelig postet av Klokan
ups husk hva du selv gjørFlaut å lese at FB mottok flere henvendelser fra publikumet. Altso du sitter ute på en fredags kveld og ser en FFK spiller komme inn og det første du gjør er å ringe avisa... Fy fabian slike folk fortjener navnet sitt i avisa så vi vet hvem disse er i tilfelle krig for da gjelder det kun en ting og det er veggen da...
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Bra at FB følger opp dëtte på en kritisk. Klarer ikke FFK å lage settinger for spillerne så kan FB gjøre det.
Hadde mannen ravet rundt drita full hadde det vært verdt å nevne..
Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.
Nå har FFK en 48 timers regel om å vise seg på slike steder. Denne har vel Raymond forbrutt seg på uansett om han drakk farris eller noe annet. Men eller så er FB på nivå med den/de som ringte om dette: Sladrekjærringer!
FB har et ansvar som en avis å vekte hva de skriver om også. Dette er en tullesak som har bare negative konsekvenser og FB står igjen frem som en kritiker av byens lag, ikke en støttespiller. Mener ikke at FB skal være FFKs pressebyrå, men dette er en sak mellom Raymond og Eggen, ingen andre.
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914