Det er ikke rart at en er optimist føre kamp dag
steinar blir keeper og det er hely klart det beste valget..
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
Opprinnelig postet av FFK1903
Det eneste som bekymrer meg egentlig er at en av spillerne sa etter Aalesundkampen at treningene har vært humørfylte og gode hele tiden, men at det er et eller annet som skjer med hele laget når dommeren blåser i gang kampene. Men en gang må vi jo vinne vi også! La oss håpe på ketchupeffekten som RBK fikk i forrige rundejeg er meget sikker på seier.. 3-1 til ffk er mitt tips og ser ikke det som noe umilighet.. det snur nå...
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av Husgutt
en annen ting er jo at hoff nok en gang har tippet oss ned... det er jo det samme som å si at vi ikke gjør det, for hoff tar jo alltid feil
Måtte den mannen neste sesong si at vi aldri kommer til å vinne Tippeligaen eller Champions League og jeg skal finne frem vinflasken omgående!
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av Husgutt
en gang må det snu! det snur på søndag:) som sagt før, jeg har bursdag søndag,, ville vært en råtten bursdagsgave om vi tapte...
Håper du får den beste bursdagen i mans-minne....græbbe med ????? års dagen i morgen!
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
BJEFF !
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914