Hvem skal til Bodø??
Mange som har tenkt seg oppover til sesongens viktigste kamp?? Kommer meg desverre ikke oppover, da det ble litt i det dyreste laget for meg.
Håper vi blir representert med i hvert fall 50-60 stykk!! Lag et HELVETES liv, og vis gutta at vi aldri svikter!!!
Skal sitte og bite negler foran dataen!!!
Håper vi blir representert med i hvert fall 50-60 stykk!! Lag et HELVETES liv, og vis gutta at vi aldri svikter!!!
---------------------------
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Opprinnelig postet av Kristian B
Mange som har tenkt seg oppover til sesongens viktigste kamp?? Kommer meg desverre ikke oppover, da det ble litt i det dyreste laget for meg.
Jeg sitter på det tidspunktet på fly til Rhodos. Nå trenger jeg virkelig å slappe av, Kristian B.
Hva fanden er det for et tidspunkt å dra til syden på??Blir for dumt, Haugen!
Hehe:)
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Opprinnelig postet av Kristian B
Hva fanden er det for et tidspunkt å dra til syden på??Blir for dumt, Haugen!
Høstferie vettu. Får tenke på resten av familien også, og ikke bare være egoist.
jeg er i bodø... kom torsdag og vet at gutta kommer i dag... ser frem til i morgen da vi skal ta bodø.. det er ett veldig fon plass, men ikke fin nok til at jeg ville flyttet hit....
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914