Hoås og Enerly på topp i Bodø??
Greit å prøve noe nytt, siden ting ikke har fungert i det siste..
Men er dette veien å gå?? Det lukter ikke mål i bøtter og spann av dette spissparet.
---------------------------
"Fredrikstadgutter våre veier går igjennom kamp til seier"
Opprinnelig postet av Superboy
Greit å prøve noe nytt, siden ting ikke har fungert i det siste..
Men er dette veien å gå?? Det lukter ikke mål i bøtter og spann av dette spissparet.
Det var noen som nevnte at Bjørkøy måtte stå over her inne. Ser visst ut som det ikke er tilfelle.
Fredd
Hva med å prøve Brian å Wiig sammen på topp a?? De har aldri fått prøve seg sammen, dessuten tar man ikke ut det eneste reelle angrepsvåpnet vårt i en så viktig kamp!! Brian gjorde det jo bra der i fjol..... Det var tider det
Jeg synes faktisk det er litt spennende å bruke Enerly som spiss. Han har ikke fungert på høyre midtbane på lang tid, og kanskje kan han få et lite løft i ny posisjon. Håper bare han kommer til sjanser og får brukt skuddfoten sin!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
En av Plankehaugens små planker ;)
Toth er visst "tot & begraben".
Hvem skjønner noe
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Tror jeg har sagt ganske bastant at Bjørkøy må stå over. Husker ikke hvor jeg leste det, men beklager hvis jeg har skremt noen...
Men som flere syns jeg det er rart at Toth ikke får prøve seg, han kan jo ikke akkurat spille seg inn på et lag når han får innhopp på to minutter av gangen. Og når han putter en del mål på andrelaget, så vet jeg ikke noe mer han kan gjøre for å komme seg inn på A-laget. Hvis han er så dårlig at vi heller bruker Enerly på topp, som ikke har spilt spiss på noen år, så kan han i hvert fall ikke vente å starte noen kamper i år vil jeg tro?
Selv om Enerly på topp kan bli spennende, så begynner jeg å bli skeptisk til alle rotasjonene på laget. Hadde nesten vært bedre å finne en ny formasjon som passer laget, fremfor å tvilholde på en formasjon for så å dytte spillere på uvante posisjoner til enhver tid. Neste blir vel Brian West som sweeper på grunn av farten og Piiroja på topp på grunn av hodestyrken...
Men en gang må det jo bare snu, vi kan jo ikke tape resten av kampene. Og tror ikke Bodø/Glimt vinner to bunnkamper på rad, de vant mot Molde siste, se ikke bort i fra at de taper neste, la oss håpe det i hvert fall...
Ser dog at Glimt sliter med skader og diverse i forsvaret og at kun Kjølner er sikker til kampen, kan jo bety at vi får det litt lettere i hvert fall...
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914