Husk meg
Brukernavn
Passord

Hoås og Enerly på topp i Bodø??

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05

Lagt til: 30 sep 05, 18:56

Greit å prøve noe nytt, siden ting ikke har fungert i det siste..
Men er dette veien å gå?? Det lukter ikke mål i bøtter og spann av dette spissparet.

---------------------------

"Fredrikstadgutter våre veier går igjennom kamp til seier"

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 30 sep 05, 19:01
Opprinnelig postet av Superboy

Greit å prøve noe nytt, siden ting ikke har fungert i det siste..
Men er dette veien å gå?? Det lukter ikke mål i bøtter og spann av dette spissparet.

Det var noen som nevnte at Bjørkøy måtte stå over her inne. Ser visst ut som det ikke er tilfelle.

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 30 sep 05, 19:02
Er litt rart synes jeg. Vi mangler jo gode midtbanespillere i denne kampen. Men nå har ikke Enerly akkurat vært god i år da. Jeg stiller meg tvilende til spissparet, men man vet aldri.

Fredd

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 30 sep 05, 20:06
Håper INDERLIG dette er kødd, ellers når dette nye høyder...!
Hva med å prøve Brian å Wiig sammen på topp a?? De har aldri fått prøve seg sammen, dessuten tar man ikke ut det eneste reelle angrepsvåpnet vårt i en så viktig kamp!! Brian gjorde det jo bra der i fjol..... Det var tider det

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 30 sep 05, 20:08
Brian West er jo ikke 100% frisk. Det så man altfor tydelig i forrige kamp. Og det er helt meningsløst å bruke West når han er i en forfatning hvor han tydeligvis ikke kan løpe på mer enn 70% av sin toppfart.

Jeg synes faktisk det er litt spennende å bruke Enerly som spiss. Han har ikke fungert på høyre midtbane på lang tid, og kanskje kan han få et lite løft i ny posisjon. Håper bare han kommer til sjanser og får brukt skuddfoten sin!

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 30 sep 05, 20:40
Tror dette kan fungere bra så sant Enerly kjemper for å ta  ballen, for den mannen har en god skuddfot. Mitt forslag hadde vært å sette Mackie på topp sammen med Enerly. Har stor tro på Mackie jeg seh!

En av Plankehaugens små planker ;)

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 30 sep 05, 21:13
Hva skjer med superspisen våre Toth

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 30 sep 05, 22:29
Han stiller vel sikkert bak Ahlsen å han nå.....! En hån mot alle fotbalsspillere sånn som de holder på å rokkere nå!!

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 30 sep 05, 22:47
Vet Enerly har spilt gode kamper som spiss, men...
Toth er visst "tot & begraben".
Hvem skjønner noe

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 30 sep 05, 23:40
Heeey... Er positiv til dette!! :)  (optimistisk av natur)

Tror jeg har sagt ganske bastant at Bjørkøy må stå over. Husker ikke hvor jeg leste det, men beklager hvis jeg har skremt noen...

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 30 sep 05, 23:53
Endret: 01 okt 05, 00:07
Får håpe han børster skikkelig støv av skuddfoten og gir oss en volleyskudd likt det han scoret for Moss i Tippeligaen på Melløs, et av de peneste målene noensinne i serien vil jeg tro...

Men som flere syns jeg det er rart at Toth ikke får prøve seg, han kan jo ikke akkurat spille seg inn på et lag når han får innhopp på to minutter av gangen. Og når han putter en del mål på andrelaget, så vet jeg ikke noe mer han kan gjøre for å komme seg inn på A-laget. Hvis han er så dårlig at vi heller bruker Enerly på topp, som ikke har spilt spiss på noen år, så kan han i hvert fall ikke vente å starte noen kamper i år vil jeg tro?

Selv om Enerly på topp kan bli spennende, så begynner jeg å bli skeptisk til alle rotasjonene på laget. Hadde nesten vært bedre å finne en ny formasjon som passer laget, fremfor å tvilholde på en formasjon for så å dytte spillere på uvante posisjoner til enhver tid. Neste blir vel Brian West som sweeper på grunn av farten og Piiroja på topp på grunn av hodestyrken...

Men en gang må det jo bare snu, vi kan jo ikke tape resten av kampene. Og tror ikke Bodø/Glimt vinner to bunnkamper på rad, de vant mot Molde siste, se ikke bort i fra at de taper neste, la oss håpe det i hvert fall...

Ser dog at Glimt sliter med skader og diverse i forsvaret og at kun Kjølner er sikker til kampen, kan jo bety at vi får det litt lettere i hvert fall...

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914