Husk meg
Brukernavn
Passord

Trenerkabalen før, nå og neste år.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 30 sep 05, 18:37
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Så hvis man er kritisk, så er man ikke supporter............ Du har mye å lære kanogvetalt......

Det er forskjell på å være kritisk, og det å slenge dritt å kalle det konstruktiv kritikk.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 30 sep 05, 20:34
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Scout
Endelig roa dere dere litt! Det er bare  én ting som bør gjelde for oss supportere nå, og det er å støtte "laget i vår by"   Og hvis vi havner  i 1. divisjon så får vi bare være trofaste da også, og støtte laget tilbake til tippeligaen. Ålesund rykka ned i 2003, kjempet seg opp fra 1. divisjon i fjor og nå rykker de kanskje ned IGJEN. Klarer de å støtte laget sitt i med- og motgang så klarer f*** meg vi det også!

Du har lov til å være med i en diskusjon du også, Scout. Ikke irritere seg over at andre har en saftig diskusjon. Vi kan ikke være enig i alt heller. Da  hadde det vært kjedelig her inne da. Da hadde jeg slutta å skrive her inne for lenge siden.
Har ingenting imot en god diskusjon Haugen, men når det utvikler seg til personhets fordi meningene er ulike så setter jeg pris på at gemyttene roer seg.

En av Plankehaugens små planker ;)

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 01 okt 05, 01:23
Endelig roa dere dere litt! Det er bare  én ting som bør gjelde for oss supportere nå, og det er å støtte "laget i vår by"   Og hvis vi havner  i 1. divisjon så får vi bare være trofaste da også, og støtte laget tilbake til tippeligaen. Ålesund rykka ned i 2003, kjempet seg opp fra 1. divisjon i fjor og nå rykker de kanskje ned IGJEN. Klarer de å støtte laget sitt i med- og motgang så klarer f*** meg vi det også!

Du har lov til å være med i en diskusjon du også, Scout. Ikke irritere seg over at andre har en saftig diskusjon. Vi kan ikke være enig i alt heller. Da  hadde det vært kjedelig her inne da. Da hadde jeg slutta å skrive her inne for lenge siden.
Har ingenting imot en god diskusjon Haugen, men når det utvikler seg til personhets fordi meningene er ulike så setter jeg pris på at gemyttene roer seg.

Det er derfor jeg ga han et PS så følelsene ikke tar overhånd. Kan ikke krangle om hvilke intensjoner man har når det gjelder fotball.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 01 okt 05, 11:05

Selv om jeg tok i litt synes jeg Rune Haugen slapp billig unna sammenlignet med hvordan spillere, trenere og ledere ofte blir omtalt på dette forumet. 

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 01 okt 05, 11:30
Kanovetalt.
Det du kaller supportere kaller bergenserne "rævdiltere".
Ta det som du vil.
Kritikk er faktisk et sunhetstegn. Lik det eller ikke.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 01 okt 05, 11:53
Endret: 01 okt 05, 11:54
Opprinnelig postet av dracula
Kanovetalt.
Det du kaller supportere kaller bergenserne "rævdiltere".
Ta det som du vil.
Kritikk er faktisk et sunhetstegn. Lik det eller ikke.

Kall det hva du vil. Jeg mener bare at de fleste kritiske innleggene her er destruktiv kritikk, og ikke konstruktiv kritikk. Derfor må man ikke gå rundt å drømme om at dette er til lagets beste når det blir så massivt som det har vært den siste tiden. Hver og en for definere sin rolle som supporter. Det jeg har gjort er å fortelle hva ordet betyr, da jeg synes det er et godt utgangspunkt.

Da Milan ledet 3-0 over Liverpool til pause, sto sistnevntes supportere å sang hele pausen. Mulig at jeg tar feil, men jeg inbiller meg at en del av dette forumets brukere mener at det ville vært mer konstruktivt å gå eller å pipe mot egne spillere.

Brannsupporterene har vel tidligere hatt en tendens til å vende seg mot sine egne ved første anledning. Dette regnes vel IKKE for god supporterånd såvidt meg bekjent. Velg dine forbilder med omhu.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 01 okt 05, 12:09

Missforståelser er til å leve med.
Jeg har ikke tatt Brann-supportere i min munn.
DE såkalte supporterne du henviser til er nettopp det bergenserne kaller "rævdiltere".
Men et annet bilde da.
For å ta store vyer.
Lindsey English var lojal uten å tenke sjøl.
Det samme gjaldt mange av de dømte i Nürnenberg -domstolen, som faktisk slå fast at seg om en er tilhengere av noe / eller i fotball fan/supporter MÅ han tenke kritisk i enkelte situasjoner og ikke bare følge ledelsen blindt.
OK .
Vet jeg trakk dette langt, men kanskje må det til for at enkelte forstår at kritikk / nektelser mot ordre er sundt.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914