Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK- et lag uten profesjonelle spillere ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05

Lagt til: 29 sep 05, 14:31
Bedriver FFK toppidrett ?

Når man hører hva ffk-spillerne driver med i fritida si, så tviler jeg på at ovennevnte utsagn stemmer.
Her snakkes det om ujevne døgnrytmer, playstation, poker på nett, og matvaner som en trailersjåfør.
Det nærmeste jeg har hørt om sunne interesser utafor treningene er Bora som liker å gå tur. Wow.
Dette vitner om en amatørmessig holning til jobben sin.

Dette er nok et problem som ikke bare eksisterer i FFK, men også en god del andre klubber.
Og det er ikke usannsynlig at dette er grunnen til at noen lag havner nederst på tabellen, og andre øverst.
Vi har mange spillere med gode tekniske egenskaper. Men gutsen og den profesjonelle innstillengen glimrer med sitt fravær.

Å sitte med trynet foran PC`en og spille poker mens du stapper en grændis inn i kjeften
baner ikke akkurat vei for en karierre i Chelsea. Dette burde spillerne vite. Og trenerne.
Siden trenerne vet at dette er utbredt, burde de ta tak i problematikken, og beordre spillerne
til bl.a sunne dietter. DETTE ER STANDARD I ALLE ANDRE TOPPIDRETTER.

Jeg er redd for at det ikke skjer noe med den utviklinga før trenerne eller klubben viser vei, og bestemmer at FFK skal bedrive toppidrett. Dette inkluderer strenge regler for ernæring og fritidsaktiviteter.

I mellomtiden skal jeg bite negler mens jeg ser 11 utrente pølsepspisere lumpe rundt for å forsvare FFK`S ære.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 29 sep 05, 14:39
Opprinnelig postet av sklitakling
Bedriver FFK toppidrett ?

Når man hører hva ffk-spillerne driver med i fritida si, så tviler jeg på at ovennevnte utsagn stemmer.
Her snakkes det om ujevne døgnrytmer, playstation, poker på nett, og matvaner som en trailersjåfør.
Det nærmeste jeg har hørt om sunne interesser utafor treningene er Bora som liker å gå tur. Wow.
Dette vitner om en amatørmessig holning til jobben sin.

Dette er nok et problem som ikke bare eksisterer i FFK, men også en god del andre klubber.
Og det er ikke usannsynlig at dette er grunnen til at noen lag havner nederst på tabellen, og andre øverst.
Vi har mange spillere med gode tekniske egenskaper. Men gutsen og den profesjonelle innstillengen glimrer med sitt fravær.

Å sitte med trynet foran PC`en og spille poker mens du stapper en grændis inn i kjeften
baner ikke akkurat vei for en karierre i Chelsea. Dette burde spillerne vite. Og trenerne.
Siden trenerne vet at dette er utbredt, burde de ta tak i problematikken, og beordre spillerne
til bl.a sunne dietter. DETTE ER STANDARD I ALLE ANDRE TOPPIDRETTER.

Jeg er redd for at det ikke skjer noe med den utviklinga før trenerne eller klubben viser vei, og bestemmer at FFK skal bedrive toppidrett. Dette inkluderer strenge regler for ernæring og fritidsaktiviteter.

I mellomtiden skal jeg bite negler mens jeg ser 11 utrente pølsepspisere lumpe rundt for å forsvare FFK`S ære.

Det er godt du har ironien i behold. Men det er en snev av sannhet i det du skriver også.

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 29 sep 05, 14:57
Fått høre fra en kamerat som trener regelmessig på Spenst at spellerane våres ikke er særlig aktive når døm er der. Går visst mest i å sitte på ergometersykkelen og preke.

---------------------------

Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914