Kvisvik kjøper hus på Tindlund og selger nyoppsatt hus i Saltnes...
Dette er info fra velinformert hold. De samme som ser Kvisvik spise burger flere ganger i uka på stamburgersjappa på Greåker. Hvis dette er sant kjenner grådigheten ingen grenser...
Ikke kødd æ?
---------------------------
03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1
Opprinnelig postet av Pondus
Dette er info fra velinformert hold. De samme som ser Kvisvik spise burger flere ganger i uka på stamburgersjappa på Greåker. Hvis dette er sant kjenner grådigheten ingen grenser...
Dette må da Kvisvik velge selv. Har da ingenting med grådighet å gjøre i det hele tatt. Det er vel ikke sikkert att det er riktig heller.
Selvfølgelig må han velge selv men hvem har hjulpet til med huset på Saltnes???
Opprinnelig postet av Pondus
Selvfølgelig må han velge selv men hvem har hjulpet til med huset på Saltnes???
Er huset ferdigbygd? Og tror du ikke han eventuelt må skatte av dette? Materialer og oppføring av huset blir ikke akkurat skattefritt. Blir skjønnslignet av sånt. Betaler Plankehaugen restskatten han får for dette og eller?
Hvis plankehaugen bidrar med gratis eller billig arbeidskraft er vel dette mildt sagt i grenseland og moralsk forkastelig.........
Synes det virker som om noen er ute etter å grave frem all mulig dritt omdagen jeg, skjønner ikke helt hvorfor men.... Alt skal liksom være dritt nå. Greit nok at det ikke går så bra om dagen men måtte jaggu flire litt når jeg så denne tråden.
Snæbb 79 ! jeg har hørt at han har kjøpt seg en automatisk hamburgermaskin for pengene som ble til overs .
Her er det ingen som skal komme å kødde med klubben...DET skal vi gjøre selv.
Her er det ingen som skal komme å kødde med klubben...DET skal vi gjøre selv.
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Her er det ingen som skal komme å kødde med klubben...DET skal vi gjøre selv.[/quote] Akkurat som jeg skulle sagt det selv..!
FFK=konge
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914