Husk meg
Brukernavn
Passord

La Roger Risholt få det som han vil...(underskriftskampanje..)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Jonpk

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 03
Innlegg: 242

Lagt til: 11 aug 03, 18:34
Siden han leser ofte disse sidene må vi jo bare støtte opp om hans krav og håpe han signerer en 3 års konrakt snarest. Uten RR blir det tøft...? Vi kan jo se det allerede til søndag mot Hødd.
Vi vil ha Roger:)

---------------------------

En ærlig FFK supporter!


jonny28

Juniorspiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 121

Lagt til: 11 aug 03, 18:39
Ingen er uerstatelig, det har Eggen sagt også, man må se laget, ikke enkelt spillere, er enig at Roger er god, men det går en grense

Jonpk

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 03
Innlegg: 242

Lagt til: 11 aug 03, 18:43
Joda. alle kan erstattes. Men se hvor lang tid det nå tar for å få inn en forsterkning. Er ikke sikkert FFk for noen før 31.08 heller. RR har vel ikke tapt en duel hittil i år. Å finne en som han eller bedre som også er ledig og passer inn i FFK systemet vil bli veldig vanskelig. Defor må RR bli.

---------------------------

En ærlig FFK supporter!


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 11 aug 03, 20:49
Risholt er den spilleren jeg i voksen alder har gledet meg mest over på stadion.Finner ikke en slik andre steder.
Innstilling som meget få andre og hvem om noen takler slik som han ?
Samt alle andre kvaliteter han har.Jeg har bare en tendens til å henge meg opp i taklingene..Gi Risholt hva han trenger og ønsker....

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03
Innlegg: 149

Lagt til: 12 aug 03, 10:46
Risholt er motoren som holder ffk maskinen i gang! Får håpe han blir i ffk i LANG tid! Elsker hvordan Risholt skjærmer ballen, detter og får frispark! Han må være vanskelig å spille mot!

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 12 aug 03, 15:01
Motspillere må bli utrolig "psyka ut" av å spille mot han.. han takler knallhardt men rent i de mest utrolige og vanskeligste situasjoner, samt at det er umulig å ta fra han ballen pga skjerminga hans, som ofte fører til frispark.. og når han først bestemmer seg for å vinne ballen, gjør han det ved hjelp av en sinnsyk arbeidsinnsats.. utroig fascinerende å se på han rett og slett..

Klubben må gjøre ALT for å få Risholt til å bli, og hivs du leser dette roger; vær så snill og skriv under... jeg tror jeg med sikkerhet kan si at han er den store favorittspilleren til stort sett alle på tribunen!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


moxi

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03
Innlegg: 150

Lagt til: 13 aug 03, 00:34
Tull. Risholt kan bare skriver under hvis han elsker FFK og ikke tenke penger.
Jeg er redd han ønsker tippeligakontrakt og ser an om det kommer tilbud fra oven.
Ellers er jeg enig at han er god og gjør sentrallinja til FFK sterk.
et jeg savner i år er alle crossballene han la i fjor, men da hadde vi jo en flankespiller på venstre med fart og retning fremover. Skulle vært artig å hørt Eggens argumenter for å holde Stian på benken eller backen !
Det er opp til Roger om han skal skrive under, han har nok av gode spillere rundt seg, spillere som jeg også synes er bedre med større speller annen spisskompetanse. Stjerna=servitør, Marcus er topp og Tore er konge.
Jeg tror ikke det er Harry eller kontrakten som hindrer ham i å skrive under nå !

---------------------------

moxi-V

FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!


Maradona

Knøttespiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 49

Lagt til: 13 aug 03, 15:36
Du Moxi?
Fikk du ikke med deg at han har skrevet hvorfor han ikke har skrevet under enda?
Er ikke vits i å spekulere noe mer for deg nå.
Les teksten hans en gang til.

---------------------------

Mvh

Diego


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 13 aug 03, 15:53
Håper Roger husker at Eggen reddet karrieren hans når han hentet ham til FFK... Husker godt at Roger ikke presterte noe særlig i de første kampene, men at Eggen beholdt troa på Roger.. Håper han forstår at han er i en klubb der han har bøttevis med fans, for underskriften hans vil jeg gjerne se på en ffk-kontrakt!! Håper du blir hos oss Roger :ffk:

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 189

Lagt til: 13 aug 03, 16:01
Risholt må bli i klubben! Han er jo en av grunnene til at FFK har fått den store suksessen som de har fått! :ffk::ffk:

---------------------------

FFK knuser ALL motstand!! :)


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 13 aug 03, 16:20
Ja, han er det.. Men vi må huske at han er en av grunnene, og ikke grunnen ... Selv om Roger er, etter min mening, den beste spilleren på ffk, må vi ikke forgude ham helt...

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340