Skade!!
Observerte Tarik på krykker i sta. Håper ikke det er veldig alvorlig, og at han kan være med til Bodø. Men går man på krykker, så er det gjerne litt alvorlig da.
---------------------------
"We play with 2 stoppers and 3 spisses."
Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere."
Svein Mathisen
"Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss. "
Opprinnelig postet av Gofoten
Observerte Tarik på krykker i sta. Håper ikke det er veldig alvorlig, og at han kan være med til Bodø. Men går man på krykker, så er det gjerne litt alvorlig da.
Har du link noe sted ?? Rart om bare du hadde fanget opp dette. Du køddær ikke nå da ??
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Har du link noe sted ??Det er nok litt vanskelig å lage en link til noe man tilfeldigvis så, med mindre man filmet hendelsen og la filmen ut på nettet, selvfølgelig. :P
Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!
Han er kameraten min. Har spilt sammen med han i mange år, så jeg tok nok ikke feil. Så han når jeg kjørte forbi stadion i går.
Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere."
Svein Mathisen
Opprinnelig postet av Gofoten
Han er kameraten min. Har spilt sammen med han i mange år, så jeg tok nok ikke feil. Så han når jeg kjørte forbi stadion i går.
Kunne du ikke bare ringt han og spurt da hvorfor han går med krykker ?? Eller er det å være for innpåsliten ??
Nils Arne Eggen
Svein Mathisen
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914