jajaja, hva gjør vi nå æ?
Jaja | 27.09.2005 16:09 |
Jaja nå er Fredrikstad der da, nede på 13 plass og i nedrykksposisjon..
Jeg har visst at det kom til å skje jeg, vet ikke om jeg får rett, men tror FFK går en tur ned i 1 divisjon jeg.
Igår var Herlovsen ute, han har tidligere uttalt at noe skurrer i FFK og Herlovsen sa igår at Drillo MÅ gå...
Idag er det PH leder Lars Thoresen og Roger Risholt som har vært ute og sagt sine meninger om at Drillo bør skiftes ut...
Det er jeg enig i, og jeg mener det var en feiltakelse å ansette Drillo iår, men hva med RBK kampen? Vi vant 5 - 1 over Rosenborg på stadion og 1 - 0 på Lerkendal... Og vi lå på topp helt til etter sommerferien? Hva har skjedd? Jo Ringberg solgt, Risholt solgt, Koskela solgt o.s.v...
Ville FFK virkelig ligget der hvor de ligger nå med Eggen ved roret? Nei mener jeg, vi har spilt mye 4 - 4 - 2 og 4 - 5 - 1, ingen av dem systemene har fungert under Drillo...
Her om dagen så var Steinar Sørlie på tven og Dagfinn Enerly, dem preka om at vi gjorde en god kamp og mangla finishen o.s.v...
Det er ikke sant, vi gjorde ingen god kamp, vi tapte, futten er helt ute av FFK for tiden...
Jeg vet hva Sørlie egentlig mener, han er en god keeper, og jeg gikk hardt ut mot dem som klagde på han her om dagen, mener han er god jeg da...
Enerly har ikke prestert iår, og at han fikk kapteinsbindet syntes jeg er høyst merkelig...
Vi mangler menn med futt i og det var det i Ringberg og Risholt mener jeg...
Jeg mener også at Drillo bør gå, det har jeg ment hele sesongene, men har måttet gjort om meningene mine, fordi folket her ute har blitt sure på meg både her og på f-b.no har jeg fått kritikk, men dere som ikke ser hva Drillo har drevet med nå altså, ja ja sier jeg bare da.... ser ut som om det blir 1 divisjon til neste år for min del men når flere folk går ut og sier at Drillo må gå av så må det bety noe?
Samtidig, tenk på hva Mokkelbost har drevet med i Brann hvorfor ble han sparka der tro? Jo Brann lå nede fler år på rad dem.... Og han styrer nå FFK, ufff, jeg er litt irritert nå altså :/
Jeg er kanskje medgangssuporrter, men mener at Drillo bør få hvile nå, og gå av....
---------------------------
"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert
Opprinnelig postet av SirLion
Idag er det PH leder Lars Thoresen og Roger Risholt som har vært ute og sagt sine meninger om at Drillo bør skiftes ut...
Finnes det noen link?
Sjefskodærn
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Finnes det noen link?
Står på Tekst-TV.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hadde ikke hjulpet med Ringberg ( med måltørke ) og Risholt ( med skade ). Vi hadde ligget i sumpa uansett åssen dere vrir og vrenger på det. Vi har hatt gullhår som har fått så mye poeng som vi har. Jeg mener fortsatt at grunnlaget som ble lagt i vinter er skylden. Det er ikke uten grunn at avisene tippet oss nord og ned. Vi vant jo knapt en treningskamp. Og spillet har fortsatt å være dårlig.
Ser at Ringberg har måltørke ja... 3 mål for oss, 4 for kamma.. han har scort i hver kamp.. men men
"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert
Noen som vet hva det gjelder??? Ikke hørt noe på radio`n.
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Opprinnelig postet av GurrBass
Hørte noe om det skulle være møte idag kl 17...
Noen som vet hva det gjelder??? Ikke hørt noe på radio`n.
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050927/FFK/391614131
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=291419
http://www.dagbladet.no/sport/2005/09/27/444625.html (nederst)
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/fredrikstad/article463896.ece (midt i)
Begynn å les nettaviser så ere ikke vanskelig å finne informasjon :)
Sjefskodærn
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
drit i ringberg... det er laget vi har som vi bør tenke på.. laget som slo RBK 5-1 på fredrikstad stadio uten hjelp av en ringberg.. la oss en gang legge ringberg vekk.. støtt opp i det vi har.. se fremover...Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hadde ikke hjulpet med Ringberg ( med måltørke ) og Risholt ( med skade ). Vi hadde ligget i sumpa uansett åssen dere vrir og vrenger på det. Vi har hatt gullhår som har fått så mye poeng som vi har. Jeg mener fortsatt at grunnlaget som ble lagt i vinter er skylden. Det er ikke uten grunn at avisene tippet oss nord og ned. Vi vant jo knapt en treningskamp. Og spillet har fortsatt å være dårlig.
Ser at Ringberg har måltørke ja... 3 mål for oss, 4 for kamma.. han har scort i hver kamp.. men men
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Om situasjonen hadde vært en annen med Ringberg er et hypotetisk spørsmål.
Derfor kan vi la han få være i fred i kamma, hvor han gjør en bra jobb (som ventet).
Det som pr.idag bør være diskusjonstema, er de krefter som i dag er i FFK.
De kreftene som har bidratt til den situasjonen som FFK er i pr.dato. Da tenker jeg ikke som Keiko i første rekke på spillerne ,men på de ansvarlige trenere, direktør og administrasjon. Her vil jeg gi Rune Haugen mye rett, grunnlaget for denne fiasko-sesongen ble lagt tidlig. Velger faktisk påstanden allerede i fjor høst. ( Selvsagt er dette min mening, ikke noe opplest og vedtatt sanhet, vil bare presisere det i tilfelle noen ønsker å tolke mine utsagn slik)
Velger faktisk å støtte spillerne , de er etter min mening havnet forholdsvis uskyldig oppi ei kaotisk heksegryte, fortsatt etter min mening.
PS beundrer som sagt lojaliteten til de som forsatt velger å støtte Drillo, men ikke la lojaliteten føre til at frustrasjonen skaper andre syndebukker.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av dracula
(...) Velger faktisk å støtte spillerne , de er etter min mening havnet forholdsvis uskyldig oppi ei kaotisk heksegryte, fortsatt etter min mening.Syndebukk er ordet her, tror jeg. Trodde selv på Drillo da han ble ansatt, men nå er jeg av den formening at vi trenger en forandring. Vi kan nesten ikke havne værre til enn det vi gjør nå, så jeg skulle virkelig ønske at Drillo selv trer tilbake. Det kan være det som skal til for at spillerne skal skjønne alvoret. Men det som skjer her er på forumet, og i rikspressa, at Drillo gjøres til syndebukk for feilene en hel klubb har gjort, jeg er ikke med på at det er Drillo alene som har skylda for at tilstanden er som den er.PS beundrer som sagt lojaliteten til de som forsatt velger å støtte Drillo, men ikke la lojaliteten føre til at frustrasjonen skaper andre syndebukker.
Bjørn Jervell Hansen
Opprinnelig postet av bjervell
Opprinnelig postet av dracula
(...) Velger faktisk å støtte spillerne , de er etter min mening havnet forholdsvis uskyldig oppi ei kaotisk heksegryte, fortsatt etter min mening.Syndebukk er ordet her, tror jeg. Trodde selv på Drillo da han ble ansatt, men nå er jeg av den formening at vi trenger en forandring. Vi kan nesten ikke havne værre til enn det vi gjør nå, så jeg skulle virkelig ønske at Drillo selv trer tilbake. Det kan være det som skal til for at spillerne skal skjønne alvoret. Men det som skjer her er på forumet, og i rikspressa, at Drillo gjøres til syndebukk for feilene en hel klubb har gjort, jeg er ikke med på at det er Drillo alene som har skylda for at tilstanden er som den er.
PS beundrer som sagt lojaliteten til de som forsatt velger å støtte Drillo, men ikke la lojaliteten føre til at frustrasjonen skaper andre syndebukker.
Drillo har hovedansvaret for det som skjer nå. Det er han som har fått jobben med å lede laget. De 2 andre er bare med for å hjelpe til. De har ikke mye de skal ha sagt hvis Drillo sier at sånn skal det være.
Når Drillo hadde suksess med landslaget hadde han de beste spillerne Norge har hatt noen gang tilgjengelig, og det var IKKE han som utviklet dem. Drillo er kjedelig, morsom og tørrvittig i små doser, men gørrkjedelig når man må være rundt mannen året rundt som spillerne må. Når gleden blir borte fra ett fotballag, som det helt tydelig har blitt i FFK er det ikke lett å skape gode prestasjoner, ikke minst vanskelig er det å snu en negativ trend. Drillo har rett og slett ikke de personlige egenskapene som trengs, snakker om sosial inteligens og humor.
Det vi trenger nå er en Eggen som hyler, fekter og ler! Vi trenger smil, latter og gutter som tør å stole på egne ferdigheter og ikke bli indoktrinert av Dr Drillo og hans defensive regime.
Drillo må inn på kontoret idag, Eggen må på med pælane!
Håper gutta går på banen for å ha det gøy mot B/G! Lek dere til seier!
PS! Vi må ikke hetse Drillo, han elsker fotball, og jeg betviler ikke ett sekund hans ønske om suksess for FFK!!!
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914