Drillo møter FFK-styret i dag
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko99
les her: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=291419
Får håpe de slipper fram KTE allerede nå, alene.
Håper de mørke skyer forsvinner nå, slik at solen igjen skinner over vår flotte klubb
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
PS! Stjernen gikk opp i 2-0 ledelse over Sparta før minuttet var gått i Stjernehallen. Her har FFK noe å lære!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
Man kan ikke ofre en fotballklubb for å prøve å redde drillos gode rykte, noe han forsåvidt har klart å ødelegge selv. Styret er ansatt for å gjøre det som er best for klubben, og det framstår som meget klart i disse triste tider.
Spark drillo som hovedtrener i kveld!
Ligger litt her nå:
http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=586
Fredd
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Opprinnelig postet av Kristian B
Skandale hvis Drillo blir sparket i kveld!! Intet mindre enn en SKANDALE.
Sure. Kjempe skandale
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Ifølge Tv2 nyhetene blir han jo ikke det. Da er vel alt håp ute. Nå hadde de sjangsen, men tok den ikke, som ventet. Trist dette.
Ønsker du 1.div spill på FFK neste sesong? Ser du ikke hva som har skjedd med dette laget, ønsker du ikke forandring?
Du må være den dummeste supporteren i hele Norges land!
Det er noe fundamentalt galt i klubben om dagen, og spillerne fremstår som en sutregjeng uten sidestykke.
Og hvorfor skal Eggen gjøre ting så forbanna mye bedre nå?? Få humøret inn i gruppa? Tror folk at så fort vi får litt spillerglede inn i gruppa, så vil vi vinne fotballkamper igjen. Eggen har vært med i HELE år, og vil ikke utføre mirakler i løpet av FIRE kamper,fordi Drillo brått forsvinner. Det ville selvsagt gledet meg, men virkeligheten går langt forbi Drillo, er jeg redd.
Opprinnelig postet av karl_marx
Ønsker du 1.div spill på FFK neste sesong? Ser du ikke hva som har skjedd med dette laget, ønsker du ikke forandring?
Du må være den dummeste supporteren i hele Norges land!
Jeg vet ikke hvem som skal snakke om dum her jeg. Kommer jo kun dritt fra kjeften din, så deg gidder jeg ikke ta særriøst.
Og nei, jeg ønsker ikke FFK ned i første divisjon, men jeg er av en annen mening enn deg, så forhold deg til tema og ikke begynn å sleng dritt til meg, takk.
Ja, det mener jeg faktisk. Å sparke Drillo nå, er vel det mest ugunstige tidspunktet å gjøre det på.
Det er noe fundamentalt galt i klubben om dagen, og spillerne fremstår som en sutregjeng uten sidestykke.
Og hvorfor skal Eggen gjøre ting så forbanna mye bedre nå?? Få humøret inn i gruppa? Tror folk at så fort vi får litt spillerglede inn i gruppa, så vil vi vinne fotballkamper igjen. Eggen har vært med i HELE år, og vil ikke utføre mirakler i løpet av FIRE kamper,fordi Drillo brått forsvinner. Det ville selvsagt gledet meg, men virkeligheten går langt forbi Drillo, er jeg redd.
Har du ikke hørt intervjuet med eggen etter ålesund kampen. Reporteren spurte hva som ble sagt i pausen, og svaret var: det vet jeg ikke, min rolle er å snakke med eventuelle innbyttere.
Høres dette ut som en som har mye han skulle sagt? Svaret er ganske innlysende, rollen han har tilfører laget svært lite.
La han få ta over umiddelbart! Drillo har fått sin sjanse, og han mislyktes til de grader!
Opprinnelig postet av Patrioten
Kan medlemmene gå i mot styret og forlange at Drillo bytter med Eggen
Det er vel ingen medlemmmer i FFK sport ? Det er et aksjeselskap med samem roganisasjonsmodell som Denofa vi er supportere til. Da betyr ikke medlemene mye i daglige beslutninger - og godt er det.
Hva klubbens medlemmer mener er således klingende likegyldig....
Hvis ikke Drillo er ansatt i klubben og ikke i ASA`en da...
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
Opprinnelig postet av Patrioten
Kan medlemmene gå i mot styret og forlange at Drillo bytter med Eggen
Hmm, når spillerne har prøvd uten å hjelpe så må nok vi gjøre noe DRASTISK for å få det til..... Men jeg er villig til å gå laaaangt!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914