Husk meg
Brukernavn
Passord

"– Vi må ikke handle overilet"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03

Lagt til: 27 sep 05, 04:26
Endret: 27 sep 05, 04:29
.....det er hva Mokkelbost presterer å si i dagen FB, når laget altså ikke har vunnet på seks kamper og tapt fem av dem. I mine øyne er tidspunktet rimelig modent for noen drastiske tiltak, og ikke gå rundt og være redd for å "handle overilet".

Bare for å understreke inntrykket av total handlingslammelse er både Mokkelbost og Kværneng nøye på å understreke at "...møtet i dag er obligatorisk og berammet for lenge siden". Ja, for tenk om noen skulle kalle det et krisemøte!

Mokkelbost er altså mer opptatt av å ikke gi inntrykk av noen krise, enn å innse at situasjonen nå er helt desperat. Snakk om å stikke hodet i sanden! 

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 27 sep 05, 07:26
Struts!!!!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 27 sep 05, 08:06
Leser om FFKs blåmandag i Fredrikstad Blad hvor det helt til sist står....."PS: Egil Drillo Olsen var ikke tilstede ved annen dam i Bjørndalen i går." Enough said!

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 27 sep 05, 08:34
Opprinnelig postet av Espen
.....det er hva Mokkelbost presterer å si i dagen FB, når laget altså ikke har vunnet på seks kamper og tapt fem av dem. I mine øyne er tidspunktet rimelig modent for noen drastiske tiltak, og ikke gå rundt og være redd for å "handle overilet".

Bare for å understreke inntrykket av total handlingslammelse er både Mokkelbost og Kværneng nøye på å understreke at "...møtet i dag er obligatorisk og berammet for lenge siden". Ja, for tenk om noen skulle kalle det et krisemøte!

Mokkelbost er altså mer opptatt av å ikke gi inntrykk av noen krise, enn å innse at situasjonen nå er helt desperat. Snakk om å stikke hodet i sanden! 

Når har det NOEN gang hjulpet å handle overilet og med blodtåka duggfrisk i panna?

Riktig... Det har nok aldri hjulpet!

Så jeg er HELT enig med Mokkelbost å si at det ikke er noe poeng å handle uten å tenke gjennom hva som faktisk skal gjøres.  Selv om situasjonen er tristere enn noen gang på 20 år (for den er verre nå enn ifjor - nå har vi tross alt lagt godt an på tabellen, men har falt sakte men sikkert), håper jeg VIRKELIG at vi tenker før vi handler!!!!!

Selvsagt må noe gjøres! Men det faktum at spillerne oppfører seg som hodeløse høns på banen betyr ikke at ledelsen må gjøre det samme.

Det jeg håper skjer nå er:

-FFK henter inn en motivator
-Guttæne prøver å gjøre noe morsomt en dag eller to (bowle sammen, dra på kino, spise middag, "drikke et par pils"..)
-Laget til neste kamp bør defineres tidlig og kjøres inn godt på trening

Jeg har ingen tro på radikale endringer i trenerteamet eller i andre administrative ledd nå - det er for kort tid igjen og burde, hvis det virkelig burde, skjedd tidligere - gjerne i sommer.

Nå er tiden inne for oss som supportere å støtte guttæne så mye som mulig - ikke ødelegge det som eventuelt måtte finnes av selvtillit. Se egen tråd om det. :)

Fuh! Fuh! Fuh!

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 27 sep 05, 09:45
Enig, enig!  Mokkelbost har selvsagt rett!  Hør på hva han sier og ikke vær så forutintatt!  Drastiske tiltak og overilet er to helt forskjellige ting.

Igår forsvarte jeg at Drillo bør få fortsette helt ut, men etter mye tenking vil jeg idag si meg enig i dem som mener han bør gå nå.  Men han bør ta denne beslutningen selv, ikke sparkes.  Jeg synes Herlovsens medieutspill er helt på trynet.  Han burde opptre mer ansvarlig og moderert, det går an å uttrykke seg på en bedre og mer diplomatisk måte og således oppnå resultater og ikke splid og bråk.  Det er nettopp denne måten å reagere på som har skapt bråk rundt FFK i flere år.

Jeg håper at dette kan løses på en god måte der Drillo forblir i FFK iden rollen han er tiltenkt til året.  For det er ikke tvil at han besitter endel kunnskap, men han har nok klare mangler mht å motivere og å forholde seg til spillere som ikke innretter seg helt.  Jeg tror det lett skapes turbulens rundt hans person og det har mediene mye av skylda for.   Videre er det endel supportere som tror at alt som står i FB, Dagbladet og VG er sant.  Det er naivt!  Endel bør nå snart ha lært at fex FB lager nyheter basert på kunnskap som er 70-80% verifisert.

Hvis Drillo trer av nå så kan det gi et oppsving som gjør at vi slår Bodø og kanskje Molde, og det er faktisk nok.

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til: 27 sep 05, 09:56
Et flott innlegg av DeKjøk.
Er ikke 100% enig i alt, men mye fornuft her.
Det triste er bare det at Hr Drillo går nok ikke frivillig ut av den stillingen nei. Han må nok SPARKES HARDT ut.

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03

Lagt til: 27 sep 05, 11:48
Opprinnelig postet av DeKjök
Enig, enig!  Mokkelbost har selvsagt rett!  Hør på hva han sier og ikke vær så forutintatt!  Drastiske tiltak og overilet er to helt forskjellige ting.

Igår forsvarte jeg at Drillo bør få fortsette helt ut, men etter mye tenking vil jeg idag si meg enig i dem som mener han bør gå nå.  Men han bør ta denne beslutningen selv, ikke sparkes.  Jeg synes Herlovsens medieutspill er helt på trynet.  Han burde opptre mer ansvarlig og moderert, det går an å uttrykke seg på en bedre og mer diplomatisk måte og således oppnå resultater og ikke splid og bråk.  Det er nettopp denne måten å reagere på som har skapt bråk rundt FFK i flere år.

Jeg håper at dette kan løses på en god måte der Drillo forblir i FFK iden rollen han er tiltenkt til året.  For det er ikke tvil at han besitter endel kunnskap, men han har nok klare mangler mht å motivere og å forholde seg til spillere som ikke innretter seg helt.  Jeg tror det lett skapes turbulens rundt hans person og det har mediene mye av skylda for.   Videre er det endel supportere som tror at alt som står i FB, Dagbladet og VG er sant.  Det er naivt!  Endel bør nå snart ha lært at fex FB lager nyheter basert på kunnskap som er 70-80% verifisert.

Hvis Drillo trer av nå så kan det gi et oppsving som gjør at vi slår Bodø og kanskje Molde, og det er faktisk nok.

mye bra her DeKjøk, jeg er også enig i at styret med Arve i spissen ikke bør handle overilt, men istedet få en del aspekter på bordet før evt tiltak settes i verk. Tror nok ikke at Drillo går frivillig, det har han vel aldri gjort. Han fikk fyken to kamper før sesongslutt i wimbledon og uttalte bl.a etter sesongslutt at han ikke trodde at de ville ha rykket ned hvis han hadde fått fullføre jobben. Han har nok fortsatt klokketro på seg selv og det han driver med. Tror nok mye avhenger av hva spillerne gir uttrykk for idag (jeg antar at de også må få luftet det de mener er feil), hvis spillerne sier de ikke har tillitt til Drillo er det vel store muligheter til at han selv avtrer nå og overlater ansvaret til Eggen. Hvis derimot spillerne står samlet om Drillo så må de F** vise dette i neste kamp!

Synes også at VG slår opp det Herlovsen sa på en utrolig teit måte. Synes ikke dette var noe hatsk angrep på Drillo. Typisk vg journalistikk. 

Jeg mener basert på det jeg ser foregår på banen at Drillo ikke tilfører dette laget noe som helst. Let`s face it, vi mangler det meste om dagen. Jeg håper og tror at Eggen blir å finne i sjefsstolen de 4 siste kampene..

Dagen igår var foreferdelig tung for min egen del. Lenge siden et tap har gjort såpass inntrykk på meg, alt håp forsvant selvom jeg idag øyner allikevel et håp om at vi kan snu dette. 

Drillo ut! 

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 27 sep 05, 12:08
Det er et spørsmål hele tiden om hva som er overilt og hva som er fornuftig.
Etter min mening var ansettelsen av både Drillo & Arve M bl. a eksempler på at
FFK ledelsen har handlet overilt.
Derfor er det lite hjelp i at de som har støttet dette, nå maner til fornuft uten å ta et snev av sjølkritikk.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 27 sep 05, 12:16
Men uansett så har Arve Mokkelbost 100% rett.  Klubben må ikke handle overilt!  Om å sparke Drillo er overilt eller ikke er en helt annen sak.  Men det han sier er bare at beslutinger som skal tas må tas på et godt grunnlag, ikke overilt.  Om Eggen hadde sagt dette så hadde det ikke blitt tatt opp, det tas opp utelukkende fordi Mokkelbost sier det.

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914