Husk meg
Brukernavn
Passord

Eggen: Jeg foholder meg til den rollen jeg har!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 27 sep 05, 00:20

Ja.... Dette sier Eggen i dagens F-B!

-– Hva med å hente inn ekstern hjelp?
– Jeg befinner meg i en rolle, hvor jeg ikke kan ta slike avgjørelser alene. Men jeg er ikke motstander av det, men vi gjør alt hva vi kan for å få rette på dette. Etter kampen ble jeg spurt av en radioreporter om jeg manglet engasjement. Så klart gjør jeg ikke det, men jeg forholder meg som sagt til rollen jeg har. 

For meg høres dette ut som et diplomatisk svar fra Eggen, men leser man litt bak linjene er hn ikke fornøyd med situasjonen! Ekstern hjelp er vel bare å glemme....
Huff... Hele denne situasjonen er bare en eneste stor smørje! Gi drillo en fet pakke å send ham hjem til oslo! FOR GODT! Eneste som kan redde oss fra nedrykk er jeg redd...

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 27 sep 05, 00:48
Opprinnelig postet av frekkrik

Ja.... Dette sier Eggen i dagens F-B!

-– Hva med å hente inn ekstern hjelp?
– Jeg befinner meg i en rolle, hvor jeg ikke kan ta slike avgjørelser alene. Men jeg er ikke motstander av det, men vi gjør alt hva vi kan for å få rette på dette. Etter kampen ble jeg spurt av en radioreporter om jeg manglet engasjement. Så klart gjør jeg ikke det, men jeg forholder meg som sagt til rollen jeg har. 

For meg høres dette ut som et diplomatisk svar fra Eggen, men leser man litt bak linjene er hn ikke fornøyd med situasjonen! Ekstern hjelp er vel bare å glemme....
Huff... Hele denne situasjonen er bare en eneste stor smørje! Gi drillo en fet pakke å send ham hjem til oslo! FOR GODT! Eneste som kan redde oss fra nedrykk er jeg redd...

Det er nok Drillo som holder han i øra, så han ikke skal ha noen følelsesutbrudd.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914