Åpent brev til FFK
Desverre er heller ikke "Markus-saken" det eneste eksemplet på en håpløs personalpolitikk under det nåværende "regimet".
Nå må Drillo og ikke minst Arve Mokkelbost ta konsekvensene av sin udugelighet og ta sin hatt og gå! Eller er det som jeg tror - at styret ikke har ryggrad nok til å gjøre noe?! I så fall er det kanskje på sin plass å ikke bare kaste Mokkelbost og Drillo - men hele styret... På inn noen personer som i motsetning til i dag setter klubben for sin egen stilling!
Men det blir vel til at dere bruker den gamle metoden med å stikke hodet i sanden , og fortsette som før - "da blir alt så mye bedre"
Mokkelbost og Drillo ut - NÅ!!!
Hilsen
Anders Johansen
---------------------------
Arve M. og Drillo UT!!!
http://www.opprop.no/opprop.php?id=mokkelbost
Opprinnelig postet av Biscuitman88
Gratulerer, dere har sannsynligvis klart å selge oss til nedrykk! Et nedrykk som vil koste klubben mye mer enn de tolv sølvpengene dere fikk for Markus Ringberg - vår eneste spiss som holdt Tippeliga-standard! Det sier litt om at spissene våre ikke holder mål når vår beste midtbanespiller må flyttes opp på topp... Imens roses Ringberg opp i skyene av Ham-Kam fansen. Og kom ikke med det latterlige våset om at FFK gjorde alt for å beholde Markus.
Desverre er heller ikke "Markus-saken" det eneste eksemplet på en håpløs personalpolitikk under det nåværende "regimet".
Nå må Drillo og ikke minst Arve Mokkelbost ta konsekvensene av sin udugelighet og ta sin hatt og gå! Eller er det som jeg tror - at styret ikke har ryggrad nok til å gjøre noe?! I så fall er det kanskje på sin plass å ikke bare kaste Mokkelbost og Drillo - men hele styret... På inn noen personer som i motsetning til i dag setter klubben for sin egen stilling!
Men det blir vel til at dere bruker den gamle metoden med å stikke hodet i sanden , og fortsette som før - "da blir alt så mye bedre"
Mokkelbost og Drillo ut - NÅ!!!
Hilsen
Anders Johansen
Oppropet ang. Drillo har vel ligget ute lenge nå. Men hva hjelper vel det ??
MARKUS MARKUS MARKUS MARKUS MARKUS MARKUS MARKUS!!!!!!!!!!!! Jeg er så forbanna dritt lei det evige maset om denne sympatiske svensken. Visst var han en ålreit spiller, men han var da for faen ingen gud.
Synes ikke dette er tidspunktet for å sende et slikt brev til klubben.
Nå skal vi ha 6 poeng på 4 kamper, og det SKAL vi klare! Så får du heller sende brevet, når etter sesongslutt.
Bare min mening.
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg får vel poengtere at linken til oppropet mot Mokkeldust ikke var en del av brevet, men snarere en del av signaturen min her på forumet.
Arve M. og Drillo UT!!!
Opprinnelig postet av Kristian B
MARKUS MARKUS MARKUS MARKUS MARKUS MARKUS MARKUS!!!!!!!!!!!! Jeg er så forbanna dritt lei det evige maset om denne sympatiske svensken. Visst var han en ålreit spiller, men han var da for faen ingen gud.
Nå skal vi ha 6 poeng på 4 kamper, og det SKAL vi klare! Så får du heller sende brevet, når etter sesongslutt.
Bare min mening.
Det er ikke kun Markus i seg selv, men MÅTEN det ble gjort på! Dessuten hadde Markus vært en GUD for oss nå om dagen!!
Opprinnelig postet av A9$h
hjelper så lite å poste det ut der,brevene må faktisk sendes til kjøtthuene i ledelsen
Noe som også er gjort - blant annet...
Arve M. og Drillo UT!!!
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg får vel poengtere at linken til oppropet mot Mokkeldust ikke var en del av brevet, men snarere en del av signaturen min her på forumet.
Går ut på ett det. Du vil jo ha ut disse, og da stemmer linken din med brevet.
Ja, jeg skjønner jo det. At markus hadde vært en gud for oss nå, nekter jeg å tro. Skal mer til enn en ålreit fyr for å vinne fotballkamper.
Enig Kristian. Markus hadde ikke vært noen frelser i den situasonen vi er i nå. Her er det kollektiv svikt over hele fjøla, og ikke bare på spissfronten.
signatur med håp om støtte..... ?Opprinnelig postet av Rune Haugen
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
å den meningen skal du få med meg på...MARKUS MARKUS MARKUS MARKUS MARKUS MARKUS MARKUS!!!!!!!!!!!! Jeg er så forbanna dritt lei det evige maset om denne sympatiske svensken. Visst var han en ålreit spiller, men han var da for faen ingen gud.
Bare min mening.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko99
å den meningen skal du få med meg på...MARKUS MARKUS MARKUS MARKUS MARKUS MARKUS MARKUS!!!!!!!!!!!! Jeg er så forbanna dritt lei det evige maset om denne sympatiske svensken. Visst var han en ålreit spiller, men han var da for faen ingen gud.
Bare min mening.
FFK`s styre har bestemt seg allerede for sammensetninga for neste år. Men jeg håper for all del at KTE får operere alene, og ingen innblanding fra Drillo. Men jeg tror det ikke før jeg ser det. Drillo holder han vel i øra neste år tenker jeg meg. Han skal sikkert ha et ord med i laget, og da blir det samme visa om igjen.
Gå og legg deg nå Haugen ;)
Gå og legg deg nå Haugen ;)
Hvorfor det Kristian ?? Må jo ha noe å gjøre. Og da kan man like gjerne diskutere fotball.
Bare min mening.
Om man ikke skal si fra nå, når skal man da gjøre det?? Man kan da ikke vente til det er for sent med å gjøre noe, og jeg er stygt redd for at det er for sent allerede. Som Herlovsen ga uttrykk for i FB i dag, kan det være et lys i tunnelen hvis Drillo forsvinner nå, men "med Drillo som sjef, klarer de ikke engnag kvalik"
Dessuten handler ikke dette KUN om Markus Ringberg, men dette må sies å være en av hovedgrunnene til at det har gått som det har gjort. Uten at en en fullgod erstatter ble hentet inn, sitter vi igjen med en stall der ikke en eneste spiss holder god Tippeliga-standard. Ringberg scoret tross alt 11 mål for et FFK som i hele fjor kjempet mot nedrykk, og har også i år scoret mer enn resten av spissene tilsammen. Dessuten var han en viktig lederskikkelse - både på og utenfor banen.
I tillegg handler hans overgang ikke bare om spilleren Markus Ringberg, men FFK`s håpløse personalpolitikk - eller mangel på sådan - i år.
Arve M. og Drillo UT!!!
Opprinnelig postet av keiko99
signatur med håp om støtte..... ?Opprinnelig postet av Rune Haugen
Og poenget er...?
Regner med at du har en adresse i signaturen din i håp om at folk skal gå inn der og se..?
Arve M. og Drillo UT!!!
Bare min mening.
Om man ikke skal si fra nå, når skal man da gjøre det?? Man kan da ikke vente til det er for sent med å gjøre noe, og jeg er stygt redd for at det er for sent allerede. Som Herlovsen ga uttrykk for i FB i dag, kan det være et lys i tunnelen hvis Drillo forsvinner nå, men "med Drillo som sjef, klarer de ikke engnag kvalik"
Dessuten handler ikke dette KUN om Markus Ringberg, men dette må sies å være en av hovedgrunnene til at det har gått som det har gjort. Uten at en en fullgod erstatter ble hentet inn, sitter vi igjen med en stall der ikke en eneste spiss holder god Tippeliga-standard. Ringberg scoret tross alt 11 mål for et FFK som i hele fjor kjempet mot nedrykk, og har også i år scoret mer enn resten av spissene tilsammen. Dessuten var han en viktig lederskikkelse - både på og utenfor banen.
I tillegg handler hans overgang ikke bare om spilleren Markus Ringberg, men FFK`s håpløse personalpolitikk - eller mangel på sådan - i år.
Skjønner poenget ditt, men jeg er uenig.
Er også uenig i mye som har blitt gjort i klubben, men å drive med underskriftskampanjer, bannere, brev osv nå fire kamper før sesongslutt ser jeg ikke poenget med. Rett og slett. Nå må vi bare støtte opp på den måten vi kan best.
Jeg NEKTER å tro at det hjelper å avskjedige Drillo nå.
Jeg velger faktisk å tro at de som sitter i styre og stell i klubben faktisk gjør alt de kan for at sesongen skal ende med fornyet tippeligakontrakt, så får vi heller ta en evaluering etter sesongen på hvilke hoder som må rulles, hvis det skulle gå ad dundas.
Man sparker ikke en trener fire runder før slutt. Rett og slett ikke måten å gjøre det på.
Bare min mening.
Er også uenig i mye som har blitt gjort i klubben, men å drive med underskriftskampanjer, bannere, brev osv nå fire kamper før sesongslutt ser jeg ikke poenget med. Rett og slett. Nå må vi bare støtte opp på den måten vi kan best.
Jeg velger faktisk å tro at de som sitter i styre og stell i klubben faktisk gjør alt de kan for at sesongen skal ende med fornyet tippeligakontrakt, så får vi heller ta en evaluering etter sesongen på hvilke hoder som må rulles, hvis det skulle gå ad dundas.
Man sparker ikke en trener fire runder før slutt. Rett og slett ikke måten å gjøre det på.
Jeg ser poenget ditt, Kristian - men her er vi nok uenige. Bortsett fra FFK, ser jeg stort sett all min fotball i England, og der er det utallige eksempler på klubber som sparker managere for deretter å få den kjente "nye manager effekten". Ofte hjelper det med litt nye impulser, i tillegg til at spillerne vet at de må yte for å imponere en ny manager (dette er jo ikke så aktuelt i FFK, ettersom Eggen allerede kjenner alle spillerne). Og jeg har mange ganger sett klubber snu en nedadgående trend totalt med en ny manager.
Det er tydelig at det mangler spillerglede og humør i FFK om dagen, og noe må gjøres før det er for sent. Men jeg tror vi får være enige om å være uenige, Kristian...
Arve M. og Drillo UT!!!
Bare min mening.
Jeg ser poenget ditt, Kristian - men her er vi nok uenige. Bortsett fra FFK, ser jeg stort sett all min fotball i England, og der er det utallige eksempler på klubber som sparker managere for deretter å få den kjente "nye manager effekten". Ofte hjelper det med litt nye impulser, i tillegg til at spillerne vet at de må yte for å imponere en ny manager (dette er jo ikke så aktuelt i FFK, ettersom Eggen allerede kjenner alle spillerne). Og jeg har mange ganger sett klubber snu en nedadgående trend totalt med en ny manager.
Det er tydelig at det mangler spillerglede og humør i FFK om dagen, og noe må gjøres før det er for sent. Men jeg tror vi får være enige om å være uenige, Kristian...
Nå begynner det å bli lange sitater her, men jeg skal avslutte kvelden med dette:
Ser du nevner at det ville vært positivt med nye impulser, men problemet, hvis drillo skal vekk nå, er at eggen tar over og jeg vil vel ikke akkurat si at det er nye impulser.
Mener også at denne "nye manager effekten" er noe medieskapt tull, men det får så være.
Men som du sa det, vi får være enige om å være uenige!
Uansett, skole kvart over 8 i morgen tidlig. God tur, god natt
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 27 sep 05, 01:42
Endret: 27 sep 05, 01:45
Bare min mening.
Hvis man skal komme med en konstruktiv kritikk nå 4 runder før slutt, så nytter det jo ikke å mase etter Ringberg. Han skal spille på Hamar i 4 år etter denne sesongen og vil antagelig aldri spille i rødt og hvit mere i sitt fotball liv.
Det beste vi supportere kan gjøre nå er å fortsette å være lagets tolvte mann. Selv om vi skulle tape borte mot Bodø/Glimt, så må vi stå på å støtte laget videre mot Molde, Lillestrøm og Start.
Hele ledelsen i FFK med Direktøren i spissen skal idag kl. 17.00 ha et møte med alle trenerne. Da får vi andre bare håpe på at det blir tatt noen kloke valg, som vil bidra til at vi også spiller i Tippeligaen i 2006.
Nå er vi i angrepsposisjon og med alle positive krefter i sving, så vil vi lykkes til slutt. Og da får vi heller bruke hele vinteren til å evaluere hva det var som gikk så galt i høst og prøve å få rettet det opp til neste år.
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
(...) Nå er vi i angrepsposisjon og med alle positive krefter i sving, så vil vi lykkes til slutt. Og da får vi heller bruke hele vinteren til å evaluere hva det var som gikk så galt i høst og prøve å få rettet det opp til neste år.
Helt enig. Det er opplagt gjort masse feil denne sesongen. Ellers hadde vi ikke vært i den situasjonen vi er i nå. Men den store oppvasken må vi ta når sesongen er slutt. Nå gjelder alt å kapre de nødvendige poengene. Vi må nå ta poeng etter at Molde ikke klarte å tukte Bodø/Glimt, og kanskje det er like greit. Nå kan ingen lenger håpe på at lagene bak fortsetter å være bak.
Bjørn Jervell Hansen
Enkelt og greit,
Fra Kværeng / Jensen til Eggen / Drillo via Mokkelbust.
Spillerne er bare pianistene.
Det er komponistene som må tåle kritikken!!!!!
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Men... I dette tilfellet er jeg helt enig med #1.
Noe må gjøres, det spiller nesten ingen rolle hva som gjøres, bare noe blir gjort. Jeg tror vi nå må se en prosess initiert fra spillergruppa, for at den samme gruppa skal få ny motivasjon, ansvarsfølelse og eierskap av problemet. Denne prosessen MÅ starte i spillergruppa, dvs at alle spillerene må komme sammen, diskutere hva som skal gjøres, og gjøre det.
Spillerene må nå være voksne nok til å innrømme at de ikke vil ha Drillo, prate med styret, styret må gi beskjed til Drillo, og Kvisvik/Enerly må ta tak i treningene, skape positiv kraft rundt fotball.
Eggen kan brukes i denne prosessen *hvis* spillergruppa vil at han skal brukes, men ikke ellers. Dette er en prosess som må styres og utføres av spillergruppa, hvis ikke blir det 1. divisjon. Vi har ikke tid til prøving og feiling nå.
Sånn som det nå er synes jeg både Drillo og Eggen må tre til side for at prosessen i spillergruppa kommer igang. Om så spillergruppa finner ut at en eller begge to må brukes i fortsettelsen er en annen sak.
Opprinnelig postet av bjervell
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
(...) Nå er vi i angrepsposisjon og med alle positive krefter i sving, så vil vi lykkes til slutt. Og da får vi heller bruke hele vinteren til å evaluere hva det var som gikk så galt i høst og prøve å få rettet det opp til neste år.
Helt enig. Det er opplagt gjort masse feil denne sesongen. Ellers hadde vi ikke vært i den situasjonen vi er i nå. Men den store oppvasken må vi ta når sesongen er slutt. Nå gjelder alt å kapre de nødvendige poengene. Vi må nå ta poeng etter at Molde ikke klarte å tukte Bodø/Glimt, og kanskje det er like greit. Nå kan ingen lenger håpe på at lagene bak fortsetter å være bak.
altså... og når sessongen er over da kommer vi til å si . nei nå er det forsent og la dem få fred nå så de ordner opp ting i fred og ro.... nei jeg har gitt opp alt for lenge side. Uansett hva så ting som blir sagt her er kun noen stninger og bokstaver. Vi hadde mulighet til å gjøre noe med dette i sommer men da ??? jeg ble så sint at jeg ga fra meg PH beviset mitt mens resten trakk seg ... Gutter .... lære dere en ting : å sitte og skrive er helt annet enn å gjøre ting så .....
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Nedturen startet med salget av Ringberg. Siden da har ikke publikum, spillere, trenere og ledelse vært på det samme laget. Når Markus gikk ut gjennom døra var det ikke bare fotballspilleren Ringberg vi mistet.........
Nedturen begynte lenge før den tid. FFK spilte rævafotball når Ringberg var med å.
Nå kan alle de som mente at det var tull å gjøre *noenting* i sommer spise orda sine. For det har kommet for en dag at ting ikke har fungert mellom styre, trenere og spillergruppe, og nå er det for sent, ganske riktig.
Hvis supportere hadde fulgt hjertet sitt, så hadde det blitt skikkelig rabalder i sommer, og da hadde styret vært nødt til å gjøre noe for å fikse på problemene.
Sånn går det når folk ikke er istand til å se *gjennom* resultatene. Vi spilte møkkadårlig i våres, men fikk utrolig godt betalt i form av poeng. Men folk var storfornøyde og henviste til "vi ligger mye bedre ann i år enn i fjor", og "se på tabellen". Vi andre, som faktisk kan litegrann fotball vet at ting jevner seg ut, og stang inn på våren blir stang ut på høsten. Det er *derfor* mange har vært bekymra for troppen, prestasjonene, trenersituasjonen osv osv, ikke fordi de er noen surpomper, anti-supportere, Drillo-hatere eller noe annet tull vi har blitt beskyldt for å være.
Jeg mener helt bestemt at spillerene MÅ få følelsen at de kan påvirke saker og ting som har med laget å gjøre, hvis de blir overkjørt, og da spesielt med gærne avgjørelser, ja da begynner frustrasjon å bre seg, og tilslutt apati og handlingslammelse...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914