Verste jeg har sett!!!
Nå må vi ta oss sammen alle som en!!!
Guttane trenger oss som aldri før. De trenger ikke mer kritikk av denne typen. Har aldri opplevd at noen har blitt bedre av slik ukonstruktiv kritikk. De vet like godt som oss(mest sannsynlig bedre) hva de har gjort av feil. Da mener jeg både trenere og spillere. De trenger ikke bli minnet på det flere ganger.
Det de trenger; er helt klar selvtillit og trygghet. Vi vet at de kan, det har de vist før. (Blandt annet mot RBK og Tromsø)
Dere husker det kanskje ikke dere!? Men på fram mot sommeren var det stor opptimisme her på forumet, og snakk om Royal League osv. Dere lovpriste flere av spillerne og t.o.m Drillo.
Nå foreslår jeg at vi støtter guttane fullt ut. Og hjelper dem å berge plassen. Det må nok gjøres på stadion mot Molde og LSK(Tromsø viste at det er fullt mulig)
Så da prekas vi på stadion da jo!!!
Vi røkernte ned se
---------------------------
"We play with 2 stoppers and 3 spisses."
Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere."
Svein Mathisen
"Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss. "
Opprinnelig postet av Gofoten
Og da mener jeg utrolig nok ikke kampen i går, men alle disse negative, kranglete og provoserende innleggene som er postet her på forumet de siste ukene og spesielt de siste 24 timene.
Nå må vi ta oss sammen alle som en!!!
Guttane trenger oss som aldri før. De trenger ikke mer kritikk av denne typen. Har aldri opplevd at noen har blitt bedre av slik ukonstruktiv kritikk. De vet like godt som oss(mest sannsynlig bedre) hva de har gjort av feil. Da mener jeg både trenere og spillere. De trenger ikke bli minnet på det flere ganger.
Det de trenger; er helt klar selvtillit og trygghet. Vi vet at de kan, det har de vist før. (Blandt annet mot RBK og Tromsø)
Dere husker det kanskje ikke dere!? Men på fram mot sommeren var det stor opptimisme her på forumet, og snakk om Royal League osv. Dere lovpriste flere av spillerne og t.o.m Drillo.
Nå foreslår jeg at vi støtter guttane fullt ut. Og hjelper dem å berge plassen. Det må nok gjøres på stadion mot Molde og LSK(Tromsø viste at det er fullt mulig)
Så da prekas vi på stadion da jo!!!
Vi røkernte ned se
Ukontruktiv kritikk?!? Synes det har kommet mye konstruktivt egentlig... Drillo bør trekke seg, han klarer ikke å få den rette piffen å spiriten i laget! En trener som ikke klarer dette: ADIOS!
Dessuten får man ikke noe treygghet sånn som det rokkeres på laget! Trygghet er tillitt, å det er det ikke mange som får i klubben om dagen!
Å de som "hyllet" drillo etter vårsesongen hadde på seg drillo brillene! Vi må bare erkjenne at mange av poengene vi fikk da var av det heldige slaget. Spillet var stort sett like dårlig. Nå er vi blitt ett utrolig lettlest lag, som ikke har noen overraskelser å komme med, dette holder ikke i TL. Her må man komme med noe nytt, ikke det samme gamle gang på gang på gang! Man må våge å tørre litt! Satse friskt å ungt!
Dersom drillo hadde tatt hatten sin å gått nå, hadde jeg vært 85%sikker på at vi ville klart oss... Nå er det 85% i feil retning...:( Spillerne vil ha trenerbytte, da bør de få det å! Men med døm gamle grinete styremedlemmene her skjer ikke dette. De er altfor stae å tør ikke innrømme feil! De setter sin stilling foran klubben!
Hvem mener du bør ta over etter drillo da? Jeg synes på det nåværende tidspunkt at Eggen virker like slapp som Drillo. Den eneste som beveger seg på benken er jo Ahlsen.
Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere."
Svein Mathisen
-trenerne og støtteappratet tenner dem
-og at vi støtter opp om dem som aldri før me et forrykende show til vi dæver
Nils Arne Eggen
Svein Mathisen
Mener det motsatte må være de medgangssuporterne som liker å "surfe" på en oppgangsbølge, uten å stille spørsmål om noen ting.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av dracula
Det¨å være ekte "supporter" bør vel bety at en setter klubben framfor en mer eller mindre " tilfeldig" trener.
Mener det motsatte må være de medgangssuporterne som liker å "surfe" på en oppgangsbølge, uten å stille spørsmål om noen ting.
Men hva år denne "tilfeldige" treneren ødelegger laget da?? Skal vi bare stå å synge å smile pent da? Det synes ikke jeg det er mye "ekte" supporter over ass!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914