Glimt-FFK
Opprinnelig postet av RC2
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av becks723
start:
Staw
Czwartek - Zivkovic(k) - Piiroja - Bertelsen
West Røn McDonald
Hoås
Wiig - Elyounoussi
benk:
Sørlie - Magnussen - Lindstrøm - Kvisvik - Enerly - Lundblad - Ramberg
(hvor mange er det lov til å ha på benken?)
+ en trener som gidder å gjøre noe!
Røn sentralt ?? Er du helt sprø eller ?? Da hadde vi fått sekken full.
Og i tillegg 2 spisser som midtbanespillere samen med Røn. Med den lagoppstillingen hadde det vært 0-4 til pause. Hvem i all cerden skulle hatt det defensive ansvaret her bortsett fra forsvarsfireren?
Ser ut som noen har spilt for mye Championship Manager her ja... :)
Opprinnelig postet av Olavesen
start:
Staw
West Røn McDonald
Hoås
Wiig - Elyounoussi
benk:
Og i tillegg 2 spisser som midtbanespillere samen med Røn. Med den lagoppstillingen hadde det vært 0-4 til pause. Hvem i all cerden skulle hatt det defensive ansvaret her bortsett fra forsvarsfireren?
Mener du at det ikke går ann å kjøre stjerneformasjon på midten ?? Selfølgelig går dette ann. Røn defensiv, og Hoås offensiv. Ikke det at jeg tror at denne midtbanen hadde vært noe bedre enn den vi har nå. Men uttalelsen ang. CM kunne du spart deg for.
ALH Czwartek/Blix Lindstrøm Helland Bertelsen McDonalds Bora Rajo Kvisvik Wiig WestOg gi spillerne klar ordre om å vise baller og muskler og klemme livsskiten ut av Bodø/Glimt. Dette er en kriseløsning med mange store forsvarsspillere og ikke opplegg for finspill. FFK kan jo finspill, men i nåværende situasjon vil man miste motet ved første motgang hvis man prøver på det. Nå gjelder det å ta fram steinaldermannen i seg, særlig i bortekamper. Man kan bytte ut spisser i andre omgang hvis det føles riktig og f.eks. kaste inn Hoås hvis man måå ha mål, men da får man filleriste ham først og fortelle at hvis han ikke jobber hardt i hodeduellene så blir det hans siste kamp i FFK-trøya. Kapteinsbindet kan man gi til Bora.
Opprinnelig postet av Vidar
ALH Czwartek/Blix Lindstrøm Helland Bertelsen McDonalds Bora Rajo Kvisvik Wiig WestOg gi spillerne klar ordre om å vise baller og muskler og klemme livsskiten ut av Bodø/Glimt. Dette er en kriseløsning med mange store forsvarsspillere og ikke opplegg for finspill. FFK kan jo finspill, men i nåværende situasjon vil man miste motet ved første motgang hvis man prøver på det. Nå gjelder det å ta fram steinaldermannen i seg, særlig i bortekamper. Man kan bytte ut spisser i andre omgang hvis det føles riktig og f.eks. kaste inn Hoås hvis man måå ha mål, men da får man filleriste ham først og fortelle at hvis han ikke jobber hardt i hodeduellene så blir det hans siste kamp i FFK-trøya. Kapteinsbindet kan man gi til Bora.
Denne oppstillinga likte jeg æv. Den hadde jeg ikke tenkt tanken på. Forandring fryder. Bora og Rajo i bresjen.
Nøkkelen mot å slå Bodø/Glimt på Aspmyra til Søndag, er å få nøytralisert Runar Berg på midtbanen. Det er han som er arkitekten på dette laget. Og som er sammen med Trond Olsen, grunnen til at de er et bra kontringslag. Hvordan vi skal få han ut av kampen? Jo, vi må sette frimerke på han gjennom hele kampen. Du så hva Rosenborg og Per Ciljan gjorde med Tommy Svindal Larsen på Lerkendal. Vi la faktisk ikke merke til han gjennom hele kampen. Da må det selvfølgelig nevnes at Ciljan gjorde en kjempejobb. Har vi en på laget som kan legge ned en like god innsats der, så tror jeg vi kan slå Bodø/Glimt.
---------------------------
"We play with 2 stoppers and 3 spisses."
Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere."
Svein Mathisen
"Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss. "
Opprinnelig postet av Olavesen
start:
Staw
West Røn McDonald
Hoås
Wiig - Elyounoussi
benk:
Mener du at det ikke går ann å kjøre stjerneformasjon på midten ?? Selfølgelig går dette ann. Røn defensiv, og Hoås offensiv. Ikke det at jeg tror at denne midtbanen hadde vært noe bedre enn den vi har nå. Men uttalelsen ang. CM kunne du spart deg for.
Fælt så hårsår da.... For å moderere meg litt da: Med en midtbane med Røn, Hoås, West og Mackie blir det høyst sannsynlig tosifra (og ikke i vår favør). Beklager sterkt CM-kommentaren min... Det er noe av det verste jeg har sagt noen gang :)
Jeg tror det blir en jævlig tett og helt åpen kamp mellom to lag som er nødt til å vinne. FFK har slitt mye i det siste, mens Glimt har våknet fra dvalen -iallefall hjemme.
Men jeg har ingen som helst tro på at det tapende lag nødvendigvis rykker ned. Så tett som det er i år, samt at ingen lag er slaktoffer vil vi fortsatt oppleve mange "overraskende" resultater i de kommende serierundene. Resultater som kommer til å påvirke bunn og topp markant.
Vil gjerne ønske dere og laget velkommen til Bodø og Aspmyra. Selv tar jeg turen fra Hamar.
Legger ved en link til Glimt.no med forhåndsomtale av kampen;
http://www.glimt.no/index.php?ID=1&lang=nor&displayitem=2685&module=news
BODØ/GLIMT FOR EVIG - EVIG TRO!
http://www.an.no/glimt/article1763407.ece
http://www.an.no/glimt/article1763406.ece
BODØ/GLIMT FOR EVIG - EVIG TRO!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Staw
PAC
Piroja
Bora
Berti Vogts
Enerly
Røn
Lindstrøm
MacDonald
Kvisvik
Hoås
Benk: Reservekeeperen på Jr laget, Blixt, West, Toth, Wiig, Helland
Helland som alternativ til Lindstrøm som def midtbane
West som alternativ til Hoås omm FFK skulle score først, og dermed få mulighet til kontringer
Toth og Wiig som alternative spissmakkere med Hoås om B/G skulle score først
Blixt som alternativ på høyreback og høyre midtbane
Sørlie og ALH med Railo på iPod`en hele helgen.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
linken er her: http://www.an.no/sport/article1764693.ece
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko99
leste dette i lokal avisen i bodø: Kristoffer Paulsen soner karantene. Erik Hoftuns skade er blitt verre, og Vegard Sannes er syk. Dermed kan Ola Haldorsen måtte komponere ny forsvarsfirer i morgen.
Keiko pass deg så ikke kystpartiet får kloa i deg
Brattbakk æ? er`n i form ?
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Heia FFK :D
Jenta i gutteflokken!
Lenge leve "hjørnet"
Opprinnelig postet av keiko99
leste dette i lokal avisen i bodø: Kristoffer Paulsen soner karantene. Erik Hoftuns skade er blitt verre, og Vegard Sannes er syk. Dermed kan Ola Haldorsen måtte komponere ny forsvarsfirer i morgen.
Høres lovende ut dette. Vi slo dem på Aspmyra i fjor så hvorfor ikke i kveld? Joa, dette går veien og vinner 3-1. MARK MY WORDS!
EDIT: Var vel ikke altfor imponerende det han hadde å komme med egentlig. Han fikk vel litt problemer med å snakke for seg når spørsmålene kom.
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
Fredd
Hva skjedde ?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914