Husk meg
Brukernavn
Passord

Drillo: Jeg er ikke rett mann

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 25 sep 05, 23:23
Endret: 25 sep 05, 23:23
Her inrømmer drillo at han kanskje ikke ikke er rett man til å snu skuta..Kanskje rollene blir byttet om allerede nå?

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/fredrikstad/article462784.ece

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga

-Drillo

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 25 sep 05, 23:26
Gjør hva som trengs, mener jeg. Personlig tror jeg Eggen er livredd for å få ansvaret nå, for dette klarer ikke han å snu heller...

-Her Var Det Glatt, Gett-

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 25 sep 05, 23:31
Endret: 25 sep 05, 23:38
Opprinnelig postet av A9$h
Her inrømmer drillo at han kanskje ikke ikke er rett man til å snu skuta..Kanskje rollene blir byttet om allerede nå?

Du er jo enda mer tabliod enn journalistene i Nettavisen. Først vinkler nettavisen et helt udramatisk svar i radiointervju slik de vil og så vrir du jaggu om på det enda mer. Hørte du intervjuet kanskje? Det gjorde jeg. I tillegg bruker du en sitatoverskrift som er reglerett feil. Drillo sa ikke det du påstår!  Rett skal være rett! (Selv om jeg personlig tviler på at Drillo er rett mann nå.)

Når det er sagt så er jeg ikke sikker på om Eggen er rett mann heller.... Ikke på sikt ihvertfall. Og bare for å nyansere bildet litt. Dette er også hentet fra samme intervju:

- Kan det blir aktuelt å gjøre endringer på trenersiden de siste kampene?

- Det er typisk journalister å spørre om noe sånt, men det er ikke et aktuelt tema. Hadde jeg trumfet gjennom noe som de andre trenerne ikke var enig i, så kunne det vært en problemstilling, sier han. 

Legg merke til det, folkens, det er faktisk trenerteamet som er ansvarlige.

Noen som har lest eventyret om smeden og bakeren?

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 26 sep 05, 00:30
Opprinnelig postet av A.Scheie
Opprinnelig postet av A9$h

Du er jo enda mer tabliod enn journalistene i Nettavisen. Først vinkler nettavisen et helt udramatisk svar i radiointervju slik de vil og så vrir du jaggu om på det enda mer. Hørte du intervjuet kanskje? Det gjorde jeg. I tillegg bruker du en sitatoverskrift som er reglerett feil. Drillo sa ikke det du påstår!  Rett skal være rett! (Selv om jeg personlig tviler på at Drillo er rett mann nå.)

Når det er sagt så er jeg ikke sikker på om Eggen er rett mann heller.... Ikke på sikt ihvertfall. Og bare for å nyansere bildet litt. Dette er også hentet fra samme intervju:

- Kan det blir aktuelt å gjøre endringer på trenersiden de siste kampene?

- Det er typisk journalister å spørre om noe sånt, men det er ikke et aktuelt tema. Hadde jeg trumfet gjennom noe som de andre trenerne ikke var enig i, så kunne det vært en problemstilling, sier han. 

Legg merke til det, folkens, det er faktisk trenerteamet som er ansvarlige.

Sa DRILLO ja.... Skal MYE til før han soppen der tar på seg mer ansvar enn andre! Spillerne vil ha ett trenerbytte NÅ, da burde det ikke være så veldig vanskelig for styret å fatte en korrekt beslutning....?

Tenkt mange stygge tanker om den mannen der idag, å tror ikke de kommer til å avta i drømmene i natt gitt!

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04

Lagt til: 26 sep 05, 00:36
At han ikke er/var rett mann, kunne jeg fortalt ham for lengst. Bare så utrolig synd at han - i kompani med Arve Mokkeldust - ser ut til å kjøre klubben i grøfta før han skjønner det selv...!! Akkurat som med Wimbledon...

Arve M. og Drillo UT!!!

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 26 sep 05, 07:57
Det er ut som om flere her inne er i ferd med å se realitetene, ang trener trioen.

At de ikke holdert mål om FFK engang i fremtiden skal kunne hevde seg på øvre halvdel av TL.

Scheie , du har jo vært en av de mest positive her inne, mulig det er håp at også ledelsen våkner fra handlingslammelsen. 

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 26 sep 05, 17:47
Etter Drillo ansettelsen og Ringberg salget var det mange kloke hoder som kun snakket om Royal League ja........

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914